Η Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC είναι απλώς ένα όνομα. Προσδιορίζει ένα θεωρητικά πολύ γρήγορο crossover, με μια επιφύλαξη των λίγο κολλημένων ανθρώπων, όπως εγώ, που θεωρούν ότι τα αυτά τα αυτοκίνητα δημιουργήθηκαν για να εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες.
Ωστόσο από μόνο του το κόνσπετ ενός premium crossover με τετρακίνηση και 381 ίππους αν μη τι άλλο σε ιντριγκάρει. Το καλό με την AMG GLA είναι ότι τα σχήμα της είναι σχεδόν συμβατό με το σπορ πνεύμα που θέλει να υπηρετήσει. Περισσότερο την κάνεις με ένα λίγο πιο επιμηκυμένο χάτσμπακ, παρά με SUV. Κομψή και με χαμηλή γραμμή οροφής ούτως ή άλλως, με αρκετά μαζεμένες διαστάσεις και επιθετική αλλά και εκλεπτυσμένη σχεδίαση, η GLA είναι, κατά την άποψή μου, το πιο όμορφο crossover της κατηγορίας.
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι απλώς τονισμένη όπου περιμένεις να είναι: λίγο πιο φουσκωμένα φτερά, πιο επιθετική μάσκα, μεγαλύτερη αεροτομή οροφής πίσω, ποδιές και diffuser συνθέτουν μια εικόνα που σε πείθει για τις προθέσεις του αυτοκινήτου, αλλά δεν κραυγάζει. Μπροστά της το Audi RS Q3 μοιάζει με υπερυψωμένο περίπτερο με αεροδυναμικά βοηθήματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG A 45 4MATIC
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι αντίστοιχη. Από την πρώτη στιγμή που θα καθίσεις στο μπάκετ κάθισμα αντιλαμβάνεσαι την ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου. Κυριαρχεί το δέρμα και το μέταλλο, τα καθίσματα είναι εξαιρετικά σε αφή και κυρίως σε στήριξη και η θέση οδήγησης θυμίζει περισσότερο την αντίστοιχη της χάτσμπακ A45, τόσο χαμηλή και χωστή είναι. Προφανώς βρίσκεται πιο ψηλά από την αντίστοιχη της ομογάλακτης Α45 αλλά σε εμπνέει για «πόλεμο» περισσότερο από οποιουδήποτε άλλου γρήγορου crossover, τόσο φορετή είναι.
Η ποιότητα υλικών, φινιρίσματος και συναρμολόγησης είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, τα ίδιο και ο εξοπλισμός, από τον οποίο δεν λείπει σχεδόν τίποτε. Αναμφισβήτητος πρωταγωνιστής είναι ο 2λιτρος τούρμπο κινητήρας. Με πίεση υπερπλήρωσης 1,8 bar, είναι o μικρότερος κινητήρας που έφτιαξε ποτέ η AMG. Αποδίδει 381 PS/6.000 rpm και 48,4 kgm ροπής, σταθερά από τις 2.250 ως τις 5.000 rpm. Χρησιμοποιεί twin scroll turbo και άμεσο ψεκασμό. Η εισαγωγή είναι μελετημένη, έτσι ώστε να μειωθεί το μήκος των αυλών και η απόσταση που πρέπει να διανύσει ο αέρας για να φτάσει στους εκκεντροφόρους με το διαρκώς μεταβαλλόμενο χρονισμό και βύθισμα.
Για την κατασκευή των πιστονιών, η Mercedes έχει αναπτύξει μια τεχνολογία που ονομάζει Nanoslide και υποστηρίζει ότι έτσι πετυχαίνει καλύτερο αποτέλεσμα στην προσπάθεια μείωσης των εσωτερικών τριβών. Με στόχο τη μέγιστη αξιοπιστία, τα χιτώνια δέχονται την τελική μηχανική κατεργασία τους αφού έχουν πάρει τη θέση τους στο εσωτερικό των κυλίνδρων και όχι στον πάγκο.
Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα δείγματα υπερτροφοδοτούμενου συνόλου. Ακόμα και στο πρόγραμμα Comfort η απόκριση είναι θετική και γίνεται αμεσότατη στα πιο σπορ προγράμματα. Ακόμα και το «πάτα άσε» ακούει με προθυμία στο γκάζι. Εξίσου εντυπωσιακό είναι το εύρος λειτουργίας του. Ακόμα και στο όριο περιστροφής η δύναμη είναι αδιάκοπη, ενώ η γραμμικότητά του εξίσου εντυπωσιακή.
Και έπειτα είναι και ο ήχος. Η αλήθεια είναι πως σε σχέση με την A45 στην GLA 45 ο ήχος είναι λίγο πιο ήπιος. Ενδεχομένως λόγω καλύτερης ηχομόνωσης του αυτοκινήτου. Και πάλι όμως καταφέρνει να σε ξεσηκώσει. Έχει μια χαρακτηριστική μεταλλική βραχνάδα, που όσο ανεβαίνουν οι στροφές γίνεται όλο και πιο υψίσυχνη και εθιστική. Οι αλλαγές στον κόφτη επιτυγχάνονται εν μέσω ξεσπασμάτων από την εξάτμιση. Όταν δε σηκώσεις απότομα το πόδι από το γκάζι ακούς τις χαρακτηριστικές «μπαταριές» που τόσο μας είχαν συγκινήσει στην χάτσμπακ έκδοση.
Ωστόσο από μόνο του το κόνσπετ ενός premium crossover με τετρακίνηση και 381 ίππους αν μη τι άλλο σε ιντριγκάρει. Το καλό με την AMG GLA είναι ότι τα σχήμα της είναι σχεδόν συμβατό με το σπορ πνεύμα που θέλει να υπηρετήσει. Περισσότερο την κάνεις με ένα λίγο πιο επιμηκυμένο χάτσμπακ, παρά με SUV. Κομψή και με χαμηλή γραμμή οροφής ούτως ή άλλως, με αρκετά μαζεμένες διαστάσεις και επιθετική αλλά και εκλεπτυσμένη σχεδίαση, η GLA είναι, κατά την άποψή μου, το πιο όμορφο crossover της κατηγορίας.
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι απλώς τονισμένη όπου περιμένεις να είναι: λίγο πιο φουσκωμένα φτερά, πιο επιθετική μάσκα, μεγαλύτερη αεροτομή οροφής πίσω, ποδιές και diffuser συνθέτουν μια εικόνα που σε πείθει για τις προθέσεις του αυτοκινήτου, αλλά δεν κραυγάζει. Μπροστά της το Audi RS Q3 μοιάζει με υπερυψωμένο περίπτερο με αεροδυναμικά βοηθήματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG A 45 4MATIC
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι αντίστοιχη. Από την πρώτη στιγμή που θα καθίσεις στο μπάκετ κάθισμα αντιλαμβάνεσαι την ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου. Κυριαρχεί το δέρμα και το μέταλλο, τα καθίσματα είναι εξαιρετικά σε αφή και κυρίως σε στήριξη και η θέση οδήγησης θυμίζει περισσότερο την αντίστοιχη της χάτσμπακ A45, τόσο χαμηλή και χωστή είναι. Προφανώς βρίσκεται πιο ψηλά από την αντίστοιχη της ομογάλακτης Α45 αλλά σε εμπνέει για «πόλεμο» περισσότερο από οποιουδήποτε άλλου γρήγορου crossover, τόσο φορετή είναι.
Η ποιότητα υλικών, φινιρίσματος και συναρμολόγησης είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, τα ίδιο και ο εξοπλισμός, από τον οποίο δεν λείπει σχεδόν τίποτε. Αναμφισβήτητος πρωταγωνιστής είναι ο 2λιτρος τούρμπο κινητήρας. Με πίεση υπερπλήρωσης 1,8 bar, είναι o μικρότερος κινητήρας που έφτιαξε ποτέ η AMG. Αποδίδει 381 PS/6.000 rpm και 48,4 kgm ροπής, σταθερά από τις 2.250 ως τις 5.000 rpm. Χρησιμοποιεί twin scroll turbo και άμεσο ψεκασμό. Η εισαγωγή είναι μελετημένη, έτσι ώστε να μειωθεί το μήκος των αυλών και η απόσταση που πρέπει να διανύσει ο αέρας για να φτάσει στους εκκεντροφόρους με το διαρκώς μεταβαλλόμενο χρονισμό και βύθισμα.
Για την κατασκευή των πιστονιών, η Mercedes έχει αναπτύξει μια τεχνολογία που ονομάζει Nanoslide και υποστηρίζει ότι έτσι πετυχαίνει καλύτερο αποτέλεσμα στην προσπάθεια μείωσης των εσωτερικών τριβών. Με στόχο τη μέγιστη αξιοπιστία, τα χιτώνια δέχονται την τελική μηχανική κατεργασία τους αφού έχουν πάρει τη θέση τους στο εσωτερικό των κυλίνδρων και όχι στον πάγκο.
Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα δείγματα υπερτροφοδοτούμενου συνόλου. Ακόμα και στο πρόγραμμα Comfort η απόκριση είναι θετική και γίνεται αμεσότατη στα πιο σπορ προγράμματα. Ακόμα και το «πάτα άσε» ακούει με προθυμία στο γκάζι. Εξίσου εντυπωσιακό είναι το εύρος λειτουργίας του. Ακόμα και στο όριο περιστροφής η δύναμη είναι αδιάκοπη, ενώ η γραμμικότητά του εξίσου εντυπωσιακή.
Και έπειτα είναι και ο ήχος. Η αλήθεια είναι πως σε σχέση με την A45 στην GLA 45 ο ήχος είναι λίγο πιο ήπιος. Ενδεχομένως λόγω καλύτερης ηχομόνωσης του αυτοκινήτου. Και πάλι όμως καταφέρνει να σε ξεσηκώσει. Έχει μια χαρακτηριστική μεταλλική βραχνάδα, που όσο ανεβαίνουν οι στροφές γίνεται όλο και πιο υψίσυχνη και εθιστική. Οι αλλαγές στον κόφτη επιτυγχάνονται εν μέσω ξεσπασμάτων από την εξάτμιση. Όταν δε σηκώσεις απότομα το πόδι από το γκάζι ακούς τις χαρακτηριστικές «μπαταριές» που τόσο μας είχαν συγκινήσει στην χάτσμπακ έκδοση.
Η GLA 45 είναι αποστομωτικά γρήγορη. Γυρίζεις τον αλουμινένιο περιστροφικό διακόπτη στο οδηγικό πρόγραμμα Race, τραβάς ταυτόχρονα τα ευμεγέθη μεταλλικά paddles πίσω από το τιμόνι και τότε σου βγαίνει η ένδειξη στην οθόνη αν θες να ενεργοποιήσεις το launch control. «Φυσικά και θέλω» λες, διότι δεν ξέρεις ακόμα τι θα επακολουθήσει. ‘Άλλο ένα τράβηγμα του upshift paddle αυτή τη φορά και είσαι έτοιμος. Και αυτό που επακολουθεί είναι σχεδόν αστείο. 0-100 km/h σε 4,5” είναι χρόνος που δέκα χρόνια πριν πετύχαιναν σούπερκαρς. Και αυτό, επαναλαμβάνω είναι ένα crossover. Που στα 160 km/h φτάνει σε 10,1”, στο 400άρι σε 13,2” με 181,4 km/h και στο χιλιόμετρο βγαίνει σε 23,8” με ταχύτητα εξόδου 227 km/h.
Σε σχέση με το Audi RS Q3 το προβάδισμά της είναι ξεκάθαρο μέχρι τα 100 km/h (4,7” το Audi) και όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα αρχίζει να διευρύνεται με εντυπωσιακό τρόπο. Ενώ δηλαδή στο 400άρι το Audi εξακολουθεί να είναι κοντά, με 13,1” στο χιλιόμετρο η διαφορά μεγαλώνει στα 0,4” (24,2” για το RSQ3). Στα 160 km/h από στάση το Audi είναι επίσης πιο αργό. Το 7άρι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη είναι βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν. Οι σχέσεις είναι πιο κοντές από την 3η μέχρι και την 7η. Και ο εγκέφαλος είναι λιγότερο προστατευτικός, επιτρέποντας κατεβάσματα με περισσότερες στροφές. Η χειροκίνητη λειτουργία είναι πιο ενδεδειγμένη για γρήγορη οδήγηση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT...με το πλάι [video]
Η GLA 45 που δοκιμάσαμε διέθετε το πακέτο AMG Dynamic Plus με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, μπλοκέ διαφορικό εμπρός και τη δυνατότητα παραμετροποίησης κινητήρα, μετάδοσης, ανάρτησης και τιμονιού μέσω του Dynamic Select. Είτε επιλέγοντας ένα από τα τέσσερα πακέτα (Comfort, Sport, Sport+, Individual), είτε ρυθμίζοντας κάθε κομμάτι ξεχωριστά. Σε σχέση με την A45 οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι ηπιότερες και η διαδρομή πιο μεγάλη. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα παραπονεθείς ότι δεν ελέγχει σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος. Μάλιστα σε δρόμους με λακκούβες αισθάνεσαι μεγαλύτερη σιγουριά ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν αναπηδήσεις που θα προκαλούσαν μια νευρικότητα και στο πίσω μέρος και σ’ εσένα.
Η κλίση είναι μεν μεγαλύτερη απ’ ότι στην πιο χαμηλή Α45 αλλά για τα δεδομένα του αμαξώματος, αμελητέα. Η ανάρτηση μάλιστα δουλεύει καλύτερα όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Με χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη ορισμένες φορές δυσανασχετεί με τις εγκάρσιες ανωμαλίες και αντιδρά αρκετά κοφτά, ειδικά το πίσω μέρος. Το τιμόνι είναι εξαιρετικό σε ακρίβεια, χωρίς να είναι νευρικό, αλλά το εμπρός μέρος είναι λίγο πιο αδρανές και αντιδρά μισό τσικ αφού έχεις δώσει την εντολή. Και πάλι είναι ξεκάθαρα πιο άμεση από το ανταγωνιστικό RS Q3 ή από την BMW X4 M40i, πιο εκρηκτική, με εξαιρετικό έλεγχο και μια τετρακίνηση που ευνοεί την τοποθέτηση και ελέγχει πολύ σωστά την υπερστροφή.
Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ο συνεκτικός συμπλέκτης που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα μπορεί να δώσει ποσοστό μέχρι 50% στους πίσω τροχούς, ενώ στην ευθεία όλη η ροπή κατευθύνεται στους εμπρός. Η GLA 45 είναι φιλική στο όριο κυρίως διότι επιδέχεται ρύθμισης. Αν θέλεις να διορθώσεις την πορεία πάνω στη στροφή, κλείνεις την τροχιά και το πλαίσιο ακολουθεί. Αν θέλεις να βρεθείς με τους τροχούς σε ευθεία στην κορυφή της στροφής, μπορείς να το κάνεις εύκολα. Εντάξει, όχι τόσο εύκολα όσο με την A45, αλλά μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα crossover.
Το οποίο αν θες (λέμε τώρα) μπορείς να το βάλεις σε έναν καλό χωματόδρομο και να σου δώσει τόση χαρά που μόνο ένα αγωνιστικό θα μπορούσε να σου δώσει. Μάλιστα, όπως και στην A45 το μοτέρ είναι ο «μαέστρος» της οδικής συμπεριφοράς. Μπορείς να ρυθμίσεις τον ρυθμό και την γωνία με το γκάζι ακριβώς διότι έχει τόσο άμεση απόκριση. Το Curve Dynamic Assist δουλεύει και στο κλείσιμο του γκαζιού. Τσιμπάει τα φρένα της εσωτερικής πλευράς για να δώσει μια τάση περιστροφής που θα φέρει το αυτοκίνητο να σημαδεύει την κορυφή, χωρίς ανάποδο, με το τιμόνι ίσια.
Δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε για την ευκολία με την οποία η GLA 45 καταπίνει χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, όντας συνολικά πιο ήσυχη από την A45, πιο άνετη και προφανώς με περισσότερους χώρους για να ταξιδέψουν άνετα τέσσερις ενήλικοι. Βέβαια η κατανάλωση σπάνια θα πέσει κάτω από τα 12lt/100 km και άνετα μπορεί να σκαρφαλώσει αρκετά παραπάνω, αλλά φαντάζομαι ότι αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για όποιον είναι έτοιμος να εκταμιεύσει €68.370 για να την αγοράσει. Πρόκειται για το πιο γρήγορο crossover στην αποδώ μεριά του Γαλαξία. Αλλά το κυριότερο πρόκειται για το πιο ικανό, κυρίως επειδή ελάχιστες φορές προδίδει την μεγαλύτερη κατά 40 mm απόσταση από το έδαφος σε σχέση με την A45. Είναι εκπληκτικά γρήγορη χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στην οδική συμπεριφορά και αυτό την καθιστά μια πραγματική AMG.
Σε σχέση με το Audi RS Q3 το προβάδισμά της είναι ξεκάθαρο μέχρι τα 100 km/h (4,7” το Audi) και όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα αρχίζει να διευρύνεται με εντυπωσιακό τρόπο. Ενώ δηλαδή στο 400άρι το Audi εξακολουθεί να είναι κοντά, με 13,1” στο χιλιόμετρο η διαφορά μεγαλώνει στα 0,4” (24,2” για το RSQ3). Στα 160 km/h από στάση το Audi είναι επίσης πιο αργό. Το 7άρι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη είναι βελτιωμένο σε σχέση με το παρελθόν. Οι σχέσεις είναι πιο κοντές από την 3η μέχρι και την 7η. Και ο εγκέφαλος είναι λιγότερο προστατευτικός, επιτρέποντας κατεβάσματα με περισσότερες στροφές. Η χειροκίνητη λειτουργία είναι πιο ενδεδειγμένη για γρήγορη οδήγηση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT...με το πλάι [video]
Η GLA 45 που δοκιμάσαμε διέθετε το πακέτο AMG Dynamic Plus με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, μπλοκέ διαφορικό εμπρός και τη δυνατότητα παραμετροποίησης κινητήρα, μετάδοσης, ανάρτησης και τιμονιού μέσω του Dynamic Select. Είτε επιλέγοντας ένα από τα τέσσερα πακέτα (Comfort, Sport, Sport+, Individual), είτε ρυθμίζοντας κάθε κομμάτι ξεχωριστά. Σε σχέση με την A45 οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι ηπιότερες και η διαδρομή πιο μεγάλη. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα παραπονεθείς ότι δεν ελέγχει σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος. Μάλιστα σε δρόμους με λακκούβες αισθάνεσαι μεγαλύτερη σιγουριά ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν αναπηδήσεις που θα προκαλούσαν μια νευρικότητα και στο πίσω μέρος και σ’ εσένα.
Η κλίση είναι μεν μεγαλύτερη απ’ ότι στην πιο χαμηλή Α45 αλλά για τα δεδομένα του αμαξώματος, αμελητέα. Η ανάρτηση μάλιστα δουλεύει καλύτερα όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Με χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη ορισμένες φορές δυσανασχετεί με τις εγκάρσιες ανωμαλίες και αντιδρά αρκετά κοφτά, ειδικά το πίσω μέρος. Το τιμόνι είναι εξαιρετικό σε ακρίβεια, χωρίς να είναι νευρικό, αλλά το εμπρός μέρος είναι λίγο πιο αδρανές και αντιδρά μισό τσικ αφού έχεις δώσει την εντολή. Και πάλι είναι ξεκάθαρα πιο άμεση από το ανταγωνιστικό RS Q3 ή από την BMW X4 M40i, πιο εκρηκτική, με εξαιρετικό έλεγχο και μια τετρακίνηση που ευνοεί την τοποθέτηση και ελέγχει πολύ σωστά την υπερστροφή.
Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ο συνεκτικός συμπλέκτης που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα μπορεί να δώσει ποσοστό μέχρι 50% στους πίσω τροχούς, ενώ στην ευθεία όλη η ροπή κατευθύνεται στους εμπρός. Η GLA 45 είναι φιλική στο όριο κυρίως διότι επιδέχεται ρύθμισης. Αν θέλεις να διορθώσεις την πορεία πάνω στη στροφή, κλείνεις την τροχιά και το πλαίσιο ακολουθεί. Αν θέλεις να βρεθείς με τους τροχούς σε ευθεία στην κορυφή της στροφής, μπορείς να το κάνεις εύκολα. Εντάξει, όχι τόσο εύκολα όσο με την A45, αλλά μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα crossover.
Το οποίο αν θες (λέμε τώρα) μπορείς να το βάλεις σε έναν καλό χωματόδρομο και να σου δώσει τόση χαρά που μόνο ένα αγωνιστικό θα μπορούσε να σου δώσει. Μάλιστα, όπως και στην A45 το μοτέρ είναι ο «μαέστρος» της οδικής συμπεριφοράς. Μπορείς να ρυθμίσεις τον ρυθμό και την γωνία με το γκάζι ακριβώς διότι έχει τόσο άμεση απόκριση. Το Curve Dynamic Assist δουλεύει και στο κλείσιμο του γκαζιού. Τσιμπάει τα φρένα της εσωτερικής πλευράς για να δώσει μια τάση περιστροφής που θα φέρει το αυτοκίνητο να σημαδεύει την κορυφή, χωρίς ανάποδο, με το τιμόνι ίσια.
Δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε για την ευκολία με την οποία η GLA 45 καταπίνει χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, όντας συνολικά πιο ήσυχη από την A45, πιο άνετη και προφανώς με περισσότερους χώρους για να ταξιδέψουν άνετα τέσσερις ενήλικοι. Βέβαια η κατανάλωση σπάνια θα πέσει κάτω από τα 12lt/100 km και άνετα μπορεί να σκαρφαλώσει αρκετά παραπάνω, αλλά φαντάζομαι ότι αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για όποιον είναι έτοιμος να εκταμιεύσει €68.370 για να την αγοράσει. Πρόκειται για το πιο γρήγορο crossover στην αποδώ μεριά του Γαλαξία. Αλλά το κυριότερο πρόκειται για το πιο ικανό, κυρίως επειδή ελάχιστες φορές προδίδει την μεγαλύτερη κατά 40 mm απόσταση από το έδαφος σε σχέση με την A45. Είναι εκπληκτικά γρήγορη χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στην οδική συμπεριφορά και αυτό την καθιστά μια πραγματική AMG.
Τι λέει το DRIVE
Παρότι είμαστε επιφυλακτικοί με τις γρήγορες εκδόσεις crossover, η GLA 45 μας έκανε να κλείσουμε το στόμα με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά και κυρίως να το ανοίξουμε με τις εκπληκτικές επιδόσεις της.
Τιμή Από €68.370
Τεχνολογία 1.991 cc, i4, 16v, 2 x ΕΕΚ, μεταβλητός χρονισμός, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο twin scroll, 381 PS/6.000 rpm, 48,4 kgm/2.250-5.000 rpm, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*
0-100 km/h 4,4”
0-160 km/h 10,1”
0-200 km/h 16,4”
0-400 m 13,2” @ 175,8 km/h
0-1.000 m 23,8” @ 227,1 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 3,4”
50-80 km/h 1,7”
80-110 km/h 2,1”
110-140 km/h 2,8”
Φρένα 100-0 km/h 38,1 m
Τελική ταχύτητα 250 km/h
Μέση κατανάλωση 12,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 172 g/km
Διαστάσεις 4.445 x 1.804 x 1.474 mm
Χώρος αποσκευών
Βάρος 1.570 kg
Μετρήσεις DRIVE *Οι μετρήσεις έγιναν με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία