Αν το νέο Renault Clio RS και το Peugeot 208 GTi δεν κινούνταν από 1.600άρηδες κινητήρες τούρμπο δεν θα υπήρχε καν νόημα να μιλάμε. Φαντάζεστε ποια θα ήταν η τύχη ενός νέου δίλιτρου Clio RS στην Ελλάδα; Ένα κεράκι στο Θεό του downsizing λοιπόν και πάμε να δούμε ποιες είναι οι ομοιότητες και ποιες οι διαφορές τους.
Εδώ που τα λέμε, οι ομοιότητες είναι σαφώς περισσότερες -στα χαρτιά τουλάχιστον. Λίγο πιο μεγάλος σε χωρητικότητα αυτός του Clio με 1.618 cc, έναντι 1.598 cc του 208, αμφότερα άμεσου ψεκασμού και τούρμπο, με twin scroll αυτό του 208. Από εκεί και πέρα ο κινητήρας του Renault στροφάρει λίγο πιο ψηλά, αλλά «βγάζει» τέσσερα λιγότερα κιλά ροπής. Στα χαρτιά επίσης είναι οριακά πιο γρήγορο στο 0-100 km/h με 6,7”, έναντι 6,8” του Peugeot. Στις δικές μας μετρήσεις με το VBox, αν και κανένα δεν ισοφάρισε την εργοστασιακή τιμή, η διαφορά ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Μόλις οδηγήσεις στους δρόμους γύρω, πάνω και κάτω από το Ring και τα δύο αυτοκίνητα, το ένα πίσω από το άλλο, διαπιστώνεις πως ουσιαστικά το μόνο κοινό τους είναι η χώρα παραγωγής...
Διαβάστε περισσότερα για την οδική συμπεριφορά των δύο γαλλικών GTi, τις επιδόσεις και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους στο DRIVE 205 που κυκλοφορεί.