Τρία χρόνια από τότε που η A-Class μεταμορφώθηκε από ένα μικρό πολυμορφικό σε ένα premium μικρό οικογενειακό, η Mercedes-Benz έκρινε πως ήρθε η ώρα του φρεσκαρίσματος.
Απ’ έξω η ανανέωση άλλαξε τους προφυλακτήρες, τη μάσκα, τα φώτα καθώς και τις διπλές εξατμίσεις, οι οποίες πλέον ξεπροβάλουν μέσα από τον προφυλακτήρα. Μέσα, ανασχεδιασμένος είναι ο πίνακα οργάνων, η κεντρική κονσόλα και τα εμπρός προσκέφαλα έχουν ρύθμιση απόστασης από το κεφάλι. Η ποιότητα παραμένει φροντισμένη και οι χώροι επαρκείς, αλλά σίγουρα όχι γενναιόδωροι. Ο κινητήρας δεν ακούγεται, είτε καίει βενζίνη είτε πετρέλαιο, όμως στην αεροδυναμική και στην κύλιση η ηχομόνωση θα μπορούσε να έχει βελτιωθεί λιγάκι.
Η μεγαλύτερη αλλαγή στους κινητήρες αφορά στη βενζινοκίνητη γκάμα που πλέον ξεκινά από τη 1.600άρα Α160 των 102 ίππων. Δυστυχώς, το μοναδικό τέτοιο αυτοκίνητο που υπήρχε στην παρουσίαση δεν βρέθηκε ποτέ ελεύθερο, οπότε απολαύσαμε την εύστροφη απόδοση της Α250 που πλέον αποδίδει 218 ίππους (αντί 211) και την πλούσια ροπή της Α220 d των 177 ίππων -αντί 170. Η μέση κατανάλωση της πρώτης ήταν κοντά στα 9,5 lt/100 km, της δεύτερης όχι πάνω από 7,3 lt/100 km.
Ο λόγος στην ανάρτηση
Εκεί βρίσκεται η βασικότερη αλλαγή. Πλέον, η βασική ρύθμιση Comfort είναι πιο άνετη, ενώ προαιρετικά συνδυάζεται με χαμήλωμα 1,5 cm εμπρός και 1 cm πίσω. Ακόμα πιο σημαντική είδηση είναι τα νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που, ανάλογα με τη ρύθμιση που διαλέγεις, δίνουν είτε άνεσης πρώτης γραμμής είτε μια πολύ ευχάριστη σπορ αίσθηση. Είναι διαθέσιμα προαιρετικά με όλους τους κινητήρες πλην των εκδόσεων BlueEFFICIENCY και η πρώτη επαφή έδειξε πως θα είναι ιδανική για τους ελληνικούς δρόμους. Αυτό θα το διαπιστώσουμε άμεσα στην πράξη, αφού τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στη χώρα μας στις αρχές του Οκτώβρη, χωρίς αξιόλογη αύξηση στην τιμή.
Τι λέει το DRIVE
Εάν εξαιρέσεις τη σημαντική προσθήκη μιας πολύ αποτελεσματικής ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης, η ανανέωση της A-Class περισσότερα απ’ όλα αναθερμαίνει τη δημοτικότητά της.
Τιμή από € 22.500 (εκτιμώμενη με απόσυρση για την A160)
Τεχνολογία (A250) 1.991 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, twin scroll turbo, 218 PS/5.600 rpm, 35,7 kgm/1.200-4.000 rpm, χειροκίνητο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 6,5”
Τελική ταχύτητα 240 km/h
Μέση κατανάλωση 6,6-6,7 lt/100 km
Εκπομπές CO2 151-154 g/km
Διαστάσεις 4.299 x 1.780 x 1.433 mm
Τιμές κατασκευαστή