Ράλι Αργεντινής: Ο Latvala μπροστά με μικρή διαφορά

Ράλι Αργεντινής: Ο Latvala μπροστά με μικρή διαφορά

Ο Jari-Matti Latvala ήταν επικεφαλής στον πρωινό κύκλο ειδικών σήμερα Παρασκευή, μπροστά από τους Paddon και Ogier.

Ο Sebastien Ogier ήταν πρώτος  μέχρι την προτελευταία ειδική του πρώτου σημερινού κύκλου, αλλά τον πέρασαν ο team-mate του και ο Hayden Paddon με το Hyundai.

Ο Paddon ήταν ο πρώτος που πέρασε το Γάλλο, όντας 1,4” ταχύτερος στην E.Δ.4, όμως με το πέρασμα των αυτοκινήτων το οδόστρωμα βελτιωνόταν και ο Latvala, που ξεκινούσε αργότερα, ήταν ακόμα πιο γρήγορος και μπήκε επικεφαλής του αγώνα. 

O Φιλανδός παγίωσε τη θέση του κάνοντας το δεύτερο χρόνο στην υπερειδική, και θα ξεκινούσε τον απογευματινό κύκλο 5,4” μπροστά από τον Paddon.

Ο Νεοζηλανδός δεν ήταν το μόνο γρήγορο Hyundai, αφού ο Dani Sordo ήταν στην θέση το πρωί, πίσω από το τρίτο VW, του Andreas Mikkelsen. O Νορβηγός είχε πίσω του τον Ott Tanak με το D-Mack Ford Fiesta, αλλά ο Εσθονός δεν ξεκίνησε την υπερειδική λόγω προβλήματος που είχε με τον ιμάντα του εναλλάκτη στην προηγούμενη ειδική.

Έτσι ο Mads Ostberg (M-Sport Ford) ανέβηκε στην 6η θέση, καθώς η συντηρητική προσέγγισή του στον αγώνα του επέτρεψε να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα των άλλων.

Ο Henning Solberg (Ford) κρατάει μιαν απρόσμενη 7η θέση στον δεύτερο μόλις φετινό του αγώνα, μπροστά από τον Lorenzo Bertelli (Ford) και τον –πιεζόμενο να φέρει αποτελέσματα– Eric Camilli (M-Sport Ford). Τη δεκάδα κλείνει ο Marcos Ligato (Citroen DS3) που επέστρεψε στο WRC για τον αγώνα της πατρίδας του.

Ο Thierry Neuville είχε ένα απογοητευτικό ξεκίνημα στο Ράλι Αργεντινής, όντας 19ος μετά τον πρωινό κύκλο, παρότι πήρε την υπερειδική. Χτύπησε μια πέτρα στην Ε.Δ.3 και σταμάτησε στην επόμενη ειδική με πρόβλημα στα ηλεκτρικά, πριν κάνει τον πρώτο χρόνο στην υπερειδική.

Πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του είχε και ο επικεφαλής του πρωταθλήματος WRC2, o Elfyn Evans (M-Sport Fiesta R5), που αναγκάστηκε να γυρίσει πρόωρα στο σέρβις παρκ. Έτσι επικεφαλής στην κατηγορία ανέβηκε ο Abdulaziz Al-Kuwari (Skoda Fabia R5), με μικρή διαφορά πριν ξεκινήσει ο απογευματινός κύκλος.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.5:

θέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.2FINJ. LATVALA44:07.8--
2.20NZLH. PADDON44:13.2+5.4+5.4
3.1FRAS. OGIER44:14.7+1.5+6.9
4.9NORA. MIKKELSEN44:24.6+9.9+16.8
5.4ESPD. SORDO44:38.0+13.4+30.2
6.5NORM. OSTBERG45:15.5+37.5+1:07.7
7.16NORH. SOLBERG46:11.6+56.1+2:03.8
8.37ITAL. BERTELLI46:30.9+19.3+2:23.1
9.6FRAE. CAMILLI47:18.7+47.8+3:10.9
10.81ARGM. LIGATO48:32.7+1:14.0+4:24.9
11.18UKRV. GORBAN48:42.4+9.7+4:34.6
12.34QATA. AL-KUWARI49:11.6+29.2+5:03.8
13.38PRYD. ARIAS49:14.1+2.5+5:06.3
14.87ARGL. PRETO49:25.5+11.4+5:17.7
15.32POLH. PTASZEK49:40.2+14.7+5:32.4
16.88ARGG. PADILLA49:57.9+17.7+5:50.1
17.42PERN. FUCHS50:04.0+6.1+5:56.2
18.49PRYA. BESTARD POLLETI50:37.3+33.3+6:29.5
19.3BELT. NEUVILLE50:51.0+13.7+6:43.2
20.12ESTO. TANAK52:02.3+1:11.3+7:54.5

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube