Η Citroën επιλέγει το WTCC και δεν θα είναι στο WRC το 2016

Η Citroën επιλέγει το WTCC και δεν θα είναι στο WRC το 2016

Η Citroën αποσύρεται για ένα χρόνο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ώστε να εξελίξει το νέο της World Rally Car για το 2017.

Η απόφαση της Citroën δείχνει τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στο WRC, καθώς θα ξεκινήσει ένα νέο, πολυετές αγωνιστικό πρόγραμμα στα ράλι από το 2017, εγκαταλείποντας τότε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC).

Η γαλλική φίρμα θα παραμείνει στο WTCC το 2016, με οδηγούς τους πρωταθλητές Jose Maria Lopez και Yvan Muller. O Sebastien Loeb φεύγει για να πάει στην Peugeot Sport και το Ράλι Dakar.

H Linda Jackson, CEO της Citroen, δήλωσε: «Τα ράλι είναι ένα συναρπαστικό σπορ που δοκιμάζει τις επιδόσεις, την αξιοπιστία και την αντοχή των αυτοκινήτων και των οδηγών σε κάποια θαυμάσια σκηνικά. Η κατηγορία απογειώνεται ξανά, με αυξανόμενη τηλεοπτική κάλυψη και τον ερχομό της Κίνας στο ημερολόγιο του 2016.

«Το 2017, η εμφάνιση μιας νέας γενιάς αυτοκινήτων, που αναμένεται να είναι πολύ θεαματικά, θα συμπέσει με την ανανεωμένη μας εμπλοκή. Όλα θα είναι λοιπόν στη θέση τους ώστε να γράψουμε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας.

«Δεδομένης της πλούσιας παράδοσης της φίρμας, η πρόκληση πρέπει να είναι φιλόδοξη. Παρ’ όλα αυτά θα είμαστε ταπεινοί στην προσέγγισή μας, ανεβάζοντας σταδιακά τους στόχους μας μέχρι την απόλυτη κορυφή».

Ο αγωνιστικός υπεύθυνος, Yves Matton, πρόσθεσε: «Ποτέ δεν κρύψαμε το ενδιαφέρον μας για τους κανονισμούς του 2017, και ολόκληρη η ομάδα είναι εξαιρετικά ενθουσιώδης με αυτή τη νέα πρόκληση.

«Μας αρέσει η ελευθερία που δόθηκε για να γίνουν τα αυτοκίνητα πιο θεαματικά, αλλά επίσης μας αρέσει και η δυνατότητα να εκμεταλλευτούμε την εξελικτική δουλειά που κάναμε στον κινητήρα της C-Elysee του WTCC. Για να διαχειριστούμε τους πόρους μας αποδοτικά, αποφασίσαμε να επικεντρώσουμε όλες μας τις προσπάθειες στη σχεδίαση και εξέλιξη του νέου μας World Rally Car.

Γι’ αυτό το λόγο η Citroen δεν θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2016 ως εργοστασιακή ομάδα. Προφανώς θα παρακολουθούμε από κοντά το WRC, μέσω της οργάνωσης του FIA Junior WRC αλλά και μέσω της συμμετοχής στο WRC2 του Quentin Gilbert, του φετινού πρωταθλητή JWRC»

Ο Mads Ostberg φεύγει, ο Kris Meeke ίσως παραμείνει

Η Citroen ανακοίνωσε ότι ο Mads Ostberg δεν θα αγωνίζεται με την ομάδα το 2016, όμως γίνονται ακόμη διαπραγματεύσεις με τον Kris Meeke.

Ο Ostberg είναι πλέον σχεδόν σίγουρο ότι θα επιστρέψει στην M-Sport για ένα πλήρες πρόγραμμα με ένα Ford Fiesta RS WRC το 2016.

Μια εκπρόσωπος της Citroen είπε στο «αδελφό» μας AUTOSPORT: «Ο Mads θέλει πλήρες πρόγραμμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του χρόνου, κι εμείς δεν μπορούμε να του το προσφέρουμε».

Η εκπρόσωπος επιβεβαίωσε την πιθανότητα ενός μερικού προγράμματος με ένα DS3 WRC, όμως έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι δεν θα είναι σαν το 2006, όπου η Citroen υποστήριξε την Kronos Racing σε ένα σχεδόν πλήρες πρόγραμμα εργοστασιακού επιπέδου.

«Το να τρέξουμε σε κάποια ράλι του χρόνου είναι κάτι που το σκεφτόμαστε, αλλά δεν έχω να πω κάτι περισσότερο. Δεν έχει αποφασιστεί απολύτως τίποτε και είναι πολύ νωρίς να μιλάμε γι’ αυτό. Σίγουρα δεν θα είναι σαν το 2006, δεν θα έχει σχέση».

Ένα τέτοιο μερικό πρόγραμμα μπορεί να κρατήσει τον Kris Meeke στους αγώνες, μαζί με την εξέλιξη του αυτοκινήτου του 2017, αν ο Βορειοϊρλανδός παραμείνει στη Citroen.

H PH Sport ή κάποια άλλη δορυφορική ομάδα μπορεί να τρέξει το DS3 WRC στο περιορισμένο αγωνιστικό πρόγραμμα το 2016, αλλά με σημαντική βοήθεια από τη Citroen Racing.

«Είμαστε σε συζητήσεις με τον Kris αυτή τη στιγμή», είπε η εκπρόσωπος.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube