Μάρκες που έσβησαν: Prince 1952-1966
Οι ρίζες του περιβόητου GT-R βρίσκονται στην Prince, την εταιρεία που συγχωνεύτηκε με τη Nissan με την προτροπή της ιαπωνικής κυβέρνησης.
H PRINCE Motor Co. δραστηριοποιήθηκε από το 1952 έως το 1966, οπότε και συγχωνεύθηκε με τη Nissan.
To 1952, η Nakajima Aircraft Co., μεγάλη βιομηχανία κατασκευής αεροσκαφών (μεταξύ των οποίων και η έκδοση υδροπλάνου του περιβόητου Mitsubishi A6M Zero του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου), στράφηκε στην κατασκευή αυτοκινήτων. Πρώτο μοντέλο της, το... ηλεκτροκίνητο Tama το 1946.
Το 1952 άλλαξε το όνομά της σε Prince προς τιμή της στέψης του πρίγκιπα Ακιχίτο σε αυτοκράτορα και το 1954 σε Fuji Precision Industries. Το 1955 προσανατολίστηκε σε αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα και άλλαξε και πάλι την επωνυμία της σε Prince Motor Co. H Prince κατασκεύαζε κατά κύριο λόγο αυτοκίνητα υψηλής κλάσης και βιομηχανικούς κινητήρες, ενώ η παλιά εταιρεία Nakajima Aircraft μετεξελίχθηκε και κράτησε την επωνυμία Fuji Precision Machinery, ασχολούμενη με κατασκευές υψηλής ακριβείας.
Στα μέσα του ’60, η ιαπωνική κυβέρνηση πρότεινε τη συγχώνευση πολλών ιαπωνικών εταιρειών, προκειμένου να δημιουργηθούν όμιλοι που θα ήταν πιο ανθεκτικοί στις πιέσεις ξένων εταιρειών για εξαγορά. Η Nissan και η Prince ακολούθησαν τη συμβουλή της κυβέρνησης και συγχωνεύθηκαν το 1966 –όπως έκαναν επίσης οι Toyota, Hino και Daihatsu.
Τα περισσότερα από τα μοντέλα της Prince παρέμειναν στην παραγωγή, όπως το Skyline και το Gloria, αλλά από το 1967 πωλούνταν ως Nissan ή Datsun. Από τότε το όνομα Prince εξαφανίστηκε, αλλά το τμήμα Prince συνεχίζει να εργάζεται ανεξάρτητα μέσα στη Nissan, ως υπεύθυνο για την γκάμα Skyline (στην οποία ανήκει και το «supercar» GT-R). Μέχρι το 1999 υπό το όνομα Prince λειτουργούσε και το ιαπωνικό δίκτυο αντιπροσώπων της Nissan που στη συνέχεια μετονομάστηκε σε «Nissan Blue Stage».