O Peterhansel ελέγχει, σοβαρά προβλήματα για τον Sainz

O Peterhansel ελέγχει, σοβαρά προβλήματα για τον Sainz

O Stephane Peterhansel πήρε κεφάλι στον αγώνα αφού μηχανικά προβλήματα εξανέμισαν τις ελπίδες του Carlos Sainz.

O Sainz, νικητής το 2010, πέρασε επικεφαλής χθες Τρίτη, όμως η θητεία του στην κορυφή ήταν πολύ σύντομη αφού έμεινε σήμερα από κιβώτιο.

Η εκκίνηση της 10ης ειδικής διαδρομής καθυστέρησε λόγω καταιγίδας. Μετά ο Sainz χάθηκε, του έσκασε ένα λάστιχο και έχασε έτσι 5 λεπτά στο πρώτο σημείο ελέγχου.

Στη συνέχεια ο Ισπανός πίεσε πολύ και ξαναμπήκε επικεφαλής με διαφορά 7 λεπτών στο δεύτερο κοντρόλ. Όμως ο Peterhansel ξαναπέρασε πρώτος στην ειδική –και στη γενική κατάταξη– αφού ο Sainz έπεσε 20+ λεπτά πίσω.

Τα χειρότερα όμως γι’ αυτόν ήρθαν αργότερα, όταν το Peugeot σταμάτησε πριν τη La Rioja με σπασμένο το μπράτσο ανάμεσα σε κινητήρα και κιβώτιο. Ο Ισπανός έμεινε εκεί μέχρι αργά, περιμένοντας το σέρβις του να τον βοηθήσει.

Ο Peterhansel, που απαλλάχθηκε από την κατηγορία για παράνομο ανεφοδιασμό (μετά από ένσταση της X-Raid MINI, που στη συνέχεια άσκησε έφεση), έκανε τον πρώτο χρόνο στη σημερινή ειδική, με διαφορά 5 λεπτών από τον team-mate του, Cyril Despres. Τώρα είναι πρώτος στην κατάταξη με ακριβώς μία ώρα διαφορά από τον Nasser Al-Attiyah (MINI).

«Είχαμε ένα πολύ κακό ξεκίνημα σήμερα», διηγείται ο Γάλλος. «Χαθήκαμε στο 32ο km και περιπλανηθήκαμε για τουλάχιστον 15 λεπτά. Τα έπαιξα γιατί νόμισα ότι χάσαμε τα πάντα.

«Πήραμε ρίσκα αδιαφορώντας για τον κίνδυνο. Πιέσαμε πολύ γιατί ξέραμε ότι σήμερα ήταν η κρίσιμη ειδική. Ήταν μια ειδική με πολύ δύσκολη πλοήγηση, κομμάτια εκτός δρόμου, αποστραγγιστικά κανάλια… Οτιδήποτε κάνει τα rally raid τόσο σκληρά.

«Όπως συνήθως, εκεί είναι που δημιουργούνται οι μεγάλες διαφορές. Έπαθα λάστιχο και άρχισα να ουρλιάζω, ήμουνα τρελαμένος σήμερα. Όμως, όταν πηγαίναμε, πηγαίναμε γρήγορα. Κάναμε ένα τεράστιο άλμα στη γενική κατάταξη».

Ο Al-Attiyah έχασε 52 λεπτά σε σχέση με τον Peterhansel όταν τούμπαρε στην αρχή της ημέρας. «Κάναμε μια τούμπα με το πλάι όταν χτυπήσαμε ένα πρανές στο 10ο km και μας πήρε χρόνο να γυρίσουμε το αυτοκίνητο στις ρόδες του», είπε ο οδηγός από το Κατάρ. «Χρειάστηκε να πάρουμε ρίσκα σήμερα. Μετά τα πράγματα δυσκόλεψαν επειδή το αυτοκίνητο είχε ζημιά και θέλαμε να τερματίσουμε την ειδική χωρίς άλλα προβλήματα.

«Τελικά, είμαι χαρούμενος που έφτασα στον τερματισμό. Η οροφή και το σύστημα ψύξης είχαν σπάσει και έπρεπε να σταματήσουμε κάμποσες φορές για να τσεκάρουμε αν όλα ήταν εντάξει. Παρά τις αντιξοότητες, περιορίσαμε τη ζημιά σε χρόνο. Είμαστε δεύτεροι γενικής και τώρα πρέπει να διατηρήσουμε αυτή τη θέση».

Ο Giniel de Villiers (Toyota) εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα πλοήγησης του Mikko Hirvonen (MINI) για να του πάρει την 3η θέση, ενώ ο Sebastien Loeb (Peugeot) –που ήταν ήδη πάνω από δύο ώρες πίσω– ήταν τρίτος στη σημερινή ειδική πριν κολλήσει στην άμμο και χάσει ακόμη περισσότερο χρόνο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube