Ντεμπούτο της Toyota GT86 CS-R3 στο Ράλι Γερμανίας

Ντεμπούτο της Toyota GT86 CS-R3 στο Ράλι Γερμανίας

Η αγωνιστική Toyota GT86 για την κατηγορία R3 θα κάνει το ντεμπούτο της στο WRC συμμετέχοντας ως... αυτοκίνητο του αλυτάρχη.

Να και κάτι ασυνήθιστο: η Toyota GT86 CS-R3 είναι ένα καινούργιο αγωνιστικό που στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση αντί να ριχτεί στη μάχη της κατηγορίας του θα «ανοίγει» τις Ε.Δ. με το μηδέν στις πόρτες.

Η Toyota Motorsport GmbH εξελίσσει την αγωνιστική GT86 CS-R3 εδώ και έναν περίπου χρόνο, δίνοντας έμφαση στη μείωση του βάρους, την αξιοπιστία και την ευχαρίστηση του πληρώματος. Ο 2λιτρος boxer με κωδικό FA20 έχει νέους εκκεντροφόρους, αυξημένη σχέση συμπίεσης και αρκετές ακόμα επεμβάσεις που επιτρέπονται στην κλάση R3. Η μέγιστη ισχύς του κυμαίνεται στα 240-250 PS.

Το χειροκίνητο κιβώτιο της Toyota GT86 παραγωγής έχει αντικατασταθεί με ένα σειριακό 6άρι, το οποίο συνδυάζεται με μπλοκέ διαφορικό με ρυθμιζόμενο ποσοστό εμπλοκής. Τα αμορτισέρ, τόσο για την άσφαλτο όσο και για τα χωμάτινα τερέν, προέρχονται από την κορυφαία στο χώρο Reiger. Οι δίσκοι των φρένων έχουν διάμετρο 300 mm εμπρός και πίσω για χρήση με ζάντες 6x15'' στο χώμα, ενώ στην άσφαλτο που χρησιμοποιούνται 7x17'' τα εμπρός φρένα είναι 330 mm. Σε κάθε περίπτωση συνδυάζονται με 4πίστονες δαγκάνες μπροστά και 2πίστονες πίσω.

Στα 273 km των ειδικών του φετινού Ράλι Γερμανίας, στις 21-24 Αυγούστου 2014, στο τιμόνι της Toyota GT86 CS-R3 με το ''0'' στις πόρτες θα βρίσκεται η Γερμανίδα οδηγός Isolde Holderied. Η οποία εκτός από τον έλεγχο της κατάστασης των ειδικών έχει επιφορτιστεί και με την αξιολόγηση του αυτοκινήτου. Οι παρατηρήσεις της από την οδήγηση της GT86 CS-R3 σε πραγματικές συνθήκες θα καθορίσουν τις τελικές ρυθμίσεις του αγωνιστικού που θα διατεθεί στους πελάτες της Toyota Motorsport στις αρχές του 2015.

Μάλιστα οι άνθρωποι της Toyota Motorsport τονίζουν ιδιαίτερα το ότι η GT86 CS-R3 που θα δούμε στη Γερμανία δεν αντικατοπτρίζει τις δυνατότητες του αγωνιστικού που θα προκύψει τελικά. Ο αρχιμηχανικός της εταιρείας Nico Ehlert δήλωσε σχετικά: «Χρειαζόμαστε τα δεδομένα από το Ράλι Γερμανίας για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα εξέλιξης του αυτοκινήτου. Το ότι δοκιμάζουμε ένα πρωτότυπο δημόσια, σε έναν αγώνα του WRC, δείχνει τη σιγουριά που νιώθουμε για αυτό το project».

[Πηγή: Toyota Motorsport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube