Νέο Audi R18 e-tron quattro 2015
H Audi Motorsport αποκάλυψε το R18 e-tron quattro του 2015 που θα αγωνιστεί στο FIA World Endurance Championship (WEC).
Η νέα έκδοση του Audi R18 e-tron quattro έχει σκληρή και δύσκολη αποστολή να επιτελέσει, καθώς καλείται να επαναλάβει το θρίαμβο στις 24 ώρες του Le Mans. Από την άλλη οι επιτελείς της εταιρείας και της ομάδας είναι σίγουροι ότι θα επαναλάβουν την επιτυχία του 2014, κυρίως χάρη στην αεροδυναμική βελτίωση του R18 e-tron quattro.
Οι αλλαγές που βελτίωσαν την αεροδυναμική απόδοση του R18 e-tron quattro περιλαμβάνουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ανασχεδιασμένους εμπρός θόλους τροχών, νέα εμπρός πτέρυγα, εμπρός καπό και κάλυμμα κινητήρα, με όλα τους να πατούν σε ένα καινούργιο μονοκόκ. Αυτό το τελευταίο βελτιστοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Michelin. Στο κομμάτι της ασφάλειας, νέα είναι σε σχέδιο και είδος τα πίσω φανάρια που αποτελούνται από matrix LED και ενσωματώνουν την τεχνολογία Laserlight της Audi.
Η Audi ετοίμασε δύο διαφορετικές διαμορφώσεις αμαξώματος, για χρήση σε διάφορα σιρκουί του καλανταριού του WEC 2015. Ο μηχανικοί της Audi Motorsport κλήθηκαν να διπλασιάσουν το ποσό της παραγόμενης ενέργειας από δύο σε τέσσερα megajoules για κάθε γύρο στην πίστα του Le Mans. Η ανακτώμενη ενέργεια στέλνεται και πάλι πίσω στον εμπρός άξονα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης.
Το ηλεκτρομοτέρ του Audi R18 e-tron quattro 2015 αναβαθμίστηκε στους 272 PS, αντιπροσωπεύοντας μια «σημαντική αύξηση» σε σχέση με το περυσινό μοντέλο, ενώ το εγκιβωτισμένο βολάν του ενεργειακού συστήματος αποθήκευσης μπορεί πλέον να αποθηκεύσει 700 kilojoules, μια αύξηση 17% σε σχέση με πέρυσι.
Το πρωτότυπο LMP1 ζυγίζει 870 kg και πλέον καταναλώνει 2,5% λιγότερο ντίζελ απ’ ό,τι το περυσινό αυτοκίνητο, σε μια προσπάθεια να είναι σύννομο με τις πιο αυστηρότερες προδιαγραφές που έχει θέσει η FIA. Η μέγιστη απόδοση του 4λιτρου μοτέρ TDI είναι 558 PS και η ομάδα θα έχει στην διάθεσή της μόνο πέντε τέτοιους κινητήρες για όλη την αγωνιστική σεζόν WEC του 2015.
[Πηγή Audi Motorsport]