Μετά την Murcielago, και Ferrari 599 drift car
Ο Daigo Saito κακοποιεί μια Ferrari 599 για να την μετατρέψει σε drift car. Εδώ που τα λέμε, βάσει αρχιτεκτονικής, ταιριάζει καλύτερα στο concept.
Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα κακοποιούνται έτσι κι αλλιώς. Τα drift cars μάλλον χειρότερα από όλα. Οπότε πονάει η ψυχή σου να βλέπεις στο «χειρουργείο» μια άλλοτε κομψή Ferrari 599 να μετατρέπεται σε αυτοκίνητο για αγώνες drift.
Ως λάτρης της Ferrari, το πρώτο εγκεφαλικό το παθαίνεις με το bodykit, τις προσθήκες των φτερών και την τεράστια φτερούγα, σε συνδυασμό με τους... φωσφοριζέ πράσινους τροχούς. Αλλά η μεγαλύτερη ιεροσυλία έχει γίνει βαθύτερα, στα μηχανικά μέρη.
Έχουν βάλει χέρι στο μπροστινό σύστημα που η Ferrari εξελίσσει με σχολαστική εμμονή στο Fiorano, δίπλα στα μονοθέσια F1, χρησιμοποιώντας συχνά και το feedback των πιλότων. Έχουν αλλάξει το hardware ώστε να δώσουν γεωμετρία τέτοια που επιτρέπει στους εμπρός τροχούς γωνία σχεδόν 90 μοιρών, στη φάση της διόρθωσης με ανάποδο.
Από το εσωτερικό έχουν ξηλωθεί οι επενδύσεις. Το φίνο δέρμα και η παχιά μοκέτα έχει δώσει τη θέση της στο υποχρεωτικό υδραυλικό fly off χειρόφρενο με τον τεράστιο λεβιέ και στο roll cage. Από όσο μπορούμε να διακρίνουμε στην φωτογραφία, ένα μέρος από το ταμπλο της 599 με τους carbon αεραγωγούς και το κάλυμμα του πίνακα οργάνων εξακολουθεί να υφίσταται. Αλλά έχουν καρφώσει πάνω και διάφορα aftermarket όργανα.
Το αυτοκίνητο ανήκει στον Daigo Saito. Αν δεν σας λέει κάτι το όνομα, να σας θυμίσουμε ότι πρόσφατα αναφερθήκαμε σε αυτόν. Πολύ απλά γιατί η Ferrari 599 δεν είναι το μόνο κλασικό ιταλικό supercar που έχει ως drift car.
Δεν έχουν κυκλοφορήσει πληροφορίες ακόμη για τυχόν αλλαγές στα μηχανικά μέρη, στο μάλλον ευαίσθητο κιβώτιο F1 και στον V12 κινητήρα. Να θυμίσουμε επίσης ότι ετοιμάζεται και ένα άλλο drift car που σχετίζεται με την Ferrari. Είναι μια Toyota GT86 με μοτέρ από 458 Italia, γυρισμένο ανάποδα.
Η απάντηση προς τους λάτρεις του αυθεντικού που φρικάρουν είναι πως οι Ferrari ξεκίνησαν έτσι κι αλλιώς ως αγωνιστικά. Εσάς, σας πείθει;
Πηγή Autoblog.com