H αγωνιστική Toyota GΤ86 CS-R3 πήρε ομολογκασιόν FIA
Με την επίσημη πιστοποίηση της αγωνιστικής GT86, η πίσω κίνηση επιστρέφει στα ράλι προς τέρψη των θεατών.
Η Toyota Motorsport GmbH (TMG) ανακοίνωσε ότι η GT86 CS-R3 έγινε το πρώτο πισωκίνητο rally car που πήρε πιστοποίηση από τη FIA τον 21ο αιώνα!
Μετά από μια μακρά περίοδο εξέλιξης, λόγω του ότι ήταν το πρώτο πισωκίνητο σε μια κατηγορία, την R3, που ήταν αποκλειστικά για μπροστοκίνητα, η Toyota GT86 CS-R3 είναι τώρα έτοιμη να αγωνιστεί σε οποιοδήποτε ράλι υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας FIA, συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC).
Το νέο αγωνιστικό της Toyota απευθύνεται σε ιδιώτες πελάτες και έχει τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα παραγωγής, αλλά βελτιωμένο ώστε να αποδίδει 232 PS και μέγιστη ροπή 24 kgm.
O κινητήρας συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, κατασκευασμένο από την εξειδικευμένη Drenth και σχεδιασμένο ειδικά για πισωκίνητα αγωνιστικά. Η ροπή κατανέμεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού.
Οι μετατροπές περιλαμβάνουν αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, τα φρένα και την εξάτμιση, καθώς βέβαια και συστήματα ασφάλειας, όπως το πλήρες ρολ-κέιτζ.
Το αυτοκίνητο επιδείχθηκε φέτος σε επιλεγμένους αγώνες πριν από την παρθενική του αγωνιστική χρονιά στο Κύπελλο HJS R3 που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι 2016.
Στο Κύπελλο θα συμμετάσχουν μέχρι 10 αυτοκίνητα CS-R3 και θα δίνεται χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ σε κάθε γύρο σε όσους δεσμευτούν να συμμετάσχουν τουλάχιστον τα επόμενα τρία χρόνια.
Η Toyota GT86 CS-R3 διατίθεται ως κιτ στην τιμή των €84.000, που περιλαμβάνει πλήρες σασί και κινητήριο σύστημα.
«Η ανταπόκριση των φαν και των οδηγών ήταν η μεγαλύτερη ικανοποίηση για μας», δήλωσε ο Nico Ehlert, αρχιμηχανικός του τμήματος πελατών της TMG. «Υπάρχει ξεκάθαρα μεγάλη υποστήριξη προς την Toyota στα ράλι και πολλοί θυμούνται ακόμα το αξέχαστο θέαμα ενός πισωκίνητου να πηγαίνει τέρμα γκάζι στις ειδικές».
Η Toyota έχει μακρά ιστορία επιτυχιών στα ράλι και τρεις τίτλους στο WRC, οπότε εκμεταλλεύτηκε όλη αυτή την πείρα στη σχεδίαση της GT86 CS-R3. Την εξέλιξη ανέλαβε η πρώην επαγγελματίας οδηγός στο WRC και παγκόσμια πρωταθλήτρια γυναικών, Isolde Holderied. «Το ζύγισμα του αυτοκινήτου είναι τέλειο και η οδήγησή του είναι τρομερά διασκεδαστική», είπε η Γερμανίδα. «Είμαι πολύ περήφανη που συμμετείχα στην ομάδα εξέλιξης».