Formula E, Buenos Aires: Ο Buemi παρά λίγο από τελευταίος, πρώτος! [video]
Ο Sebastien Buemi, αν και ξεκίνησε τελευταίος, πίεσε ασφυκτικά τον τελικό νικητή Sam Bird στο τέλος ενός συναρπαστικού ePrix.
Οι δύο οδηγοί ξεκίνησαν από τα αντίθετα άκρα του grid, αφού ο Bird πήρε την pole position ενώ ο Buemi έκανε τετ-α-κέ στις κατατακτήριες και ξεκίνησε τελευταίος. Παρ’ όλα αυτά είχαν μια φοβερή μονομαχία στους τελευταίους γύρους του αγώνα.
Ο Buemi έκανε συνεχείς επιθέσεις , αλλά ο Bird αμυνόταν έξυπνα και, έχοντας εξοικονομήσει λίγη παραπάνω ενέργεια, απέκρουσε όλες τις επιθέσεις για να πάρει μια άξια νίκη.
Το ότι ο Buemi έφτασε να διεκδικεί τη νίκη ήταν εκπληκτικό αφού ξεκίνησε 18ος. Ήταν όμως τυχερός που συνέχισε μετά από ένα μεγάλο γλίστρημα στην πρώτη στροφή, καθώς πετάχτηκε από τη 18η στη 15η θέση.
Η άνοδός του ήταν ασταμάτητη στο πρώτο μέρος του αγώνα και ήταν 6ος όταν άρχισαν οι αλλαγές μονοθεσίων, ενώ 12” μπροστά του ο Bird διατηρούσε μια μικρή διαφορά από τον Felix da Costa.
Μια απώλεια ενέργειας στο Renault e.dams του team-mate του, Nicolas Prost, και η εγκατάλειψη του da Costa, ανέβασαν τον Ελβετό στην 4η θέση, όμως η εύνοια της τύχης προς αυτόν συνεχίστηκε.
Καθώς το μονοθέσιο του da Costa είχε μείνει στη μέση της πίστας, βγήκε το Safety Car, πράγμα που επέτρεψε στον Buemi να συνεχίσει τη μετεωρική άνοδό του. Πέρασε τον Stephane Sarrazin αμέσως μετά την επανεκκίνηση και άρχισε το κυνήγι του Lucas di Grassi, που πίεζε τον Bird για την πρώτη θέση, έχοντας ανέβει 2ος στα pit-stops.
Ο di Grassi απωθήθηκε από τον Bird και ο Buemi τον έφτασε, παίρνοντάς του τη 2η θέση αφού έστριψαν πλάι-πλάι την Κ7. Εκεί όμως η άνοδος του Ελβετού σταμάτησε λόγω της αντίστασης του Bird στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα.
Ο di Grassi έμεινε πίσω προς το τέλος, αλλά ανέβηκε τελικά στο βάθρο, αν και –όπως και ο Buemi– τέθηκε υπό έρευνα από τους κριτές μετά τον αγώνα.
Ο Sarrazin τερμάτισε 4ος, ενώ ο Prost –που επίσης τέθηκε υπό έρευνα– ήταν 5ος παρότι βγήκε και χτύπησε λίγο το ρύγχος του στην μπαριέρα.
Ο Loic Duval έκανε ένα αδιάφορο αγώνα και τερμάτισε 6ος, μπροστά από τον επιστρέψαντα Nick Heidfeld, που πήρε βαθμούς παρότι ξεκίνησε 13ος.
Οι Robin Frijns, Oliver Turvey και Bruno Senna συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΜΕΤΑ ΑΠΟ 35 ΓΥΡΟΥΣ:
Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Μονοθέσιο | Χρ./Διαφ. |
1 | Sam Bird | Virgin | Virgin/- | 45’ 28,385” |
2 | Sebastien Buemi | e.dams | Renault/- | 0,716” |
3 | Lucas di Grassi | Abt | ABT Schaeffler/- | 7,525” |
4 | Stephane Sarrazin | Venturi | Venturi/- | 9,415” |
5 | Nicolas Prost | e.dams | Renault/- | 11,316” |
6 | Loic Duval | Dragon | Venturi/- | 15,660” |
7 | Nick Heidfeld | Mahindra | Mahindra/- | 16,444” |
8 | Robin Frijns | Andretti | Spark/- | 18,685” |
9 | Oliver Turvey | China | NEXTEV TCR/- | 22,007” |
10 | Bruno Senna | Mahindra | Mahindra/- | 22,.456” |
11 | Jean-Eric Vergne | Virgin | Virgin/- | 24,482” |
12 | Nelson Piquet Jr. | China | NEXTEV TCR/- | 24,641” |
13 | Daniel Abt | Abt | ABT Schaeffler/- | 27,998” |
14 | Simona de Silvestro | Andretti | Spark/- | 36,171” |
15 | Mike Conway | Venturi | Venturi/- | 39,581” |
16 | Jerome d'Ambrosio | Dragon | Venturi/- | 1 γύρος |
- | Antonio Felix da Costa | Aguri | Spark/- | Εγκατ. |
- | Salvador Duran | Aguri | Spark/- | Εγκατ. |
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ:
Θ. | Οδηγός | Βαθμοί |
1 | Sebastien Buemi | 80 |
2 | Lucas di Grassi | 76 |
3 | Sam Bird | 52 |
4 | Loic Duval | 32 |
5 | Jerome d'Ambrosio | 30 |
6 | Stephane Sarrazin | 28 |
7 | Nick Heidfeld | 23 |
8 | Robin Frijns | 21 |
9 | Nicolas Prost | 21 |
10 | Antonio Felix da Costa | 16 |
11 | Bruno Senna | 11 |
12 | Oliver Turvey | 10 |
13 | Daniel Abt | 10 |
14 | Jean-Eric Vergne | 6 |
15 | Nelson Piquet Jr. | 4 |
16 | Nathanael Berthon | 4 |