Έτοιμο το αγωνιστικό Honda NSX GT3
Ελπίζοντας να μην έχει την ίδια τύχη με το πρότζεκτ της F1, η Honda ετοίμασε το NSX GT3 για τους αγώνες αντοχής.
Αντίθετα με την παρουσίαση της έκδοσης δρόμου το οποίο η Honda/Accura παρουσίασε σε... δόσεις προκειμένου να εξιτάρει το κοινό και να δημιουργήσει αγωνία και προσμονή για το νέο της σούπερκαρ, η αγωνιστική έκδοση NSX GT3 παρουσιάστηκε μια κι έξω.
Το αγωνιστικό, προδιαγραφών FIA GT3, κόβει την ανάσα με το άβαφο πλήρως ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Η πολεμική μηχανή δεν έχει το υβριδικό σύστημα της έκδοσης δρόμου, έτσι όλη η ισχύς προέρχεται μόνο από το V6 των 3,5 λίτρων με τα δύο τούρμπο. Και καταλήγει στους πίσω τροχούς. Το αμάξωμα είναι ξεχειλωμένο, με μια τεράστια πίσω αεροτομή και ανάλογων διαστάσεων διαχύτη στο πίσω μέρος. Μεγαλύτερες είναι και οι εισαγωγές αέρα για την ψύξη του κινητήρα.
Μπορεί να έχει χάσει το υβριδικό σύστημα, αλλά το μπλοκ, ο στρόφαλος, οι μπιέλες, οι κεφαλές, οι βαλβίδες και οι εκκεντροφόροι προέρχονται απευθείας από την έκδοση δρόμου. Το κιβώτιο είναι ένα 6άρι σειριακό αντί του αυτόματου εννέα σχέσεων του μοντέλου παραγωγής.
Την εβδομάδα που μας πέρασε οι Alonso και Vandoorne οδήγησαν στην πίστα Estoril της Πορτογαλίας το NSX στην έκδοση δρόμου, σε μια παρουσίαση που συνόδευσε την ανακοίνωση της Honda για την αρχή διάθεσης του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά. Νωρίτερα, δύο NSX, ένα υβριδικό και ένα πλήρως ηλεκτρικό είχαν συμμετάσχει στη θρυλική ανάβαση Pikes Peak με μεγάλη επιτυχία.
[Πηγή Autoblog]