3ος & 4ος αγώνας HTTC 2017: Αποτελέσματα
Η αυλαία για το φετινό Έπαθλο Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC έκλεισε με έναν διπλό αγώνα στα Μέγαρα, με τις καιρικές συνθήκες να αυξάνουν το βαθμό δυσκολίας.
Το Έπαθλο Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC για το 2017 έκλεισε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, με τον 3ο και 4ο γύρο του φετινού θεσμού.
Στην τελευταία αγωνιστική συνάντηση για φέτος, την οποία διοργάνωσε όπως πάντα το Αθλητικό Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., δεν υπήρχε κανένα απρόοπτο πέραν κάποιων χρονοβόρων μηχανικών προβλημάτων. Από τις τέσσερις πεντάδες αγωνιστικών γύρων -δύο κάθε αγώνα- που κάλυψαν, οι αγωνιζόμενοι είχαν την τύχη η τελευταία να γίνει υπό βροχή, ή σε βρεγμένη πίστα που στέγνωνε. Με τον τρόπο αυτόν επιβεβαιώθηκε πλήρως η φιλοσοφία του θεσμού, που παράλληλα με την αγωνιστική ψυχαγωγία δίνει έμφαση και στην αναζήτηση των προσωπικών οδηγικών ορίων, πάντοτε με απόλυτη ασφάλεια.
Η κατηγορία Sport, που επεφύλασσε πολύ όμορφες μάχες στις δύο προηγούμενες συναντήσεις, ήταν αυτή τη φορά υπόθεση του Μάνου Μηλιαράκη. Ο οδηγός της Lotus Elise 111R και ο Σπύρος Γαζετάς είχαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μάχη, κερδίζοντας και οι δύο από ένα σκέλος σε κάθε αγώνα! Ο Μηλιαράκης εντέλει κέρδισε με διαφορά 2,1" και 1,6" τον 1ο και το 2ο αγώνα αντίστοιχα, όμως βάσει αποτελεσμάτων και οι δύο οδηγοί αποκόμισαν 37 βαθμούς. Το βάθρο του πρώτου αγώνα έκλεισε ο Κωνσταντίνος Καδής (Mazda MX5) και του δεύτερου ο Τιμολέων Κουλουρίδης (Peugeot 106 Rallye). Ο Κουλουρίδης ήταν φυσικά ο νικητής της κλάσης Sport Γ (ατμοσφαιρικών 1,4-1,6 lt ή έως 1,4 με Turbo) στον 2ο αγώνα της ημέρας, ενώ στον 1ο με ίδιο αυτοκίνητο ο Σωκράτης Σταύρου επικράτησε του Κουλουρίδη, με διαφορά 1,5".
Με παρεμφερή αυτοκίνητα αλλά με ελαστικά παραγωγής, στην κατηγορία Stock o αγωνιζόμενος «Ο+» με την κίτρινη Lotus Elise 111S, αθλητής του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., συνέχισε από εκεί που είχε μείνει στον προηγούμενο αγώνα, αποκομίζοντας το μέγιστο των 40 βαθμών στους δύο αγώνες. Ο Πάνος Κωνσταντάκος (Mazda RX-8) και ο Νίκος Κόκκιας (Honda Civic Type R E3) έκλεισαν το βάθρο στον 1ο αγώνα, ενώ αντιστρόφως το συμπλήρωσαν και στον 2ο. Ωστόσο, στον 1ο ο Κωνσταντάκος κερδίζοντας και τα δύο σκέλη συγκέντρωσε 34 βαθμούς, ενώ στον 2ο αγώνα μοιράστηκε τις νίκες με τον Κόκκια και έτσι πήραν και οι δύο από 32 βαθμούς. Ο Κωνσταντάκος, φυσικά, ήταν και στις δύο περιπτώσεις ο ταχύτερος της Κλάσης Γ. Η κατηγορία Stock είχε αυτή τη φορά και μια θηλυκή παρουσία, τη Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 208), την οποία ο θεσμός τίμησε στο τέλος του αγώνα με το Έπαθλο Γυναικών.
Με τα εκρηκτικά αυτοκίνητα της Κατηγορίας Extreme, ο Δημήτρης Γαζετάς με το Impreza WRX STi της Κλάσης Extreme Turbo Slicks και ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με το εξίσου εντυπωσιακό Nissan 350Ζ (Extreme N/A Slicks) κέρδισαν από ένα σκέλος στον 1ο αγώνα και πήραν από 37 βαθμούς, αλλά νικητής με καλύτερο σύνολο χρόνων βγήκε ο Γαζετάς. Στη 2η συνάντηση της ημέρας, ο Γαζετάς κέρδισε και τα δύο σκέλη, συγκεντρώνοντας έτσι 40 βαθμούς. Τρίτος ταχύτερος στον 1ο αγώνα ήταν ο Τριαντάφυλλος Κούκας με την Ιδιοκατασκευή του (Extreme N/A Slicks), όμως ένα μηχανικό πρόβλημα του στέρησε τη συμμετοχή του στο 2ο αγώνα.
Όπως σε όλες τις συναντήσεις του φετινού HTTC, η TOYO TIRES, χορηγός του θεσμού, επέδωσε τρία έπαθλα στους ισάριθμους ταχύτερους οδηγούς που συμμετείχαν με ελαστικά της σε κάθε αγώνα: ελαστικά αξίας €700 για τον πρώτο, €500 για τον δεύτερο και €300 για τον τρίτο. Για το 2ο αγώνα της ημέρας, δεδομένου ότι ο χρονισμός της βροχής άφησε κάποιους αγωνιζόμενους σε μειονεκτική θέση, τα έπαθλα αποδόθηκαν στους αγωνιζόμενους έπειτα από κλήρωση. Θυμίζουμε, επίσης, ότι το θεσμό του HTTC υποστηρίζουν και οι εταιρείες Racecraft - NANKANG Motorsport και RSD Öhlins.
Αναλυτικά αποτελέσματα και γυρολόγιο
3ος αγώνας:
Αποτελέσματα Stock
Αποτελέσματα Sport
Αποτελέσματα Extreme
4ος αγώνας
Αποτελέσματα Stock
Αποτελέσματα Sport
Αποτελέσματα Extreme