24 Ώρες της Daytona: Νίκη της Cadillac, ο Alonso 38ος

24 Ώρες της Daytona: Νίκη της Cadillac, ο Alonso 38ος

Τα πρωτότυπα Cadillac της Action Express πήραν τις δύο πρώτες θέσεις, ενώ ο Alonso κέρδισε μόνο εμπειρία ενόψει μελλοντικής συμμετοχής στο Le Mans.

Οι Cadillac Dpi-V.R. της Action Express Racing κυριάρχησαν στον 24ωρο αγώνα, ενώ ο Fernando Alonso, στο ντεμπούτο του σε αγώνα αντοχής, τερμάτισε 38ος μετά από διάφορα προβλήματα.

Οι Filipe Albuquerque, Christian Fittipaldi και Joao Barbosa συμπλήρωσαν συνολικά 808 γύρους με τη Νο.5 Cadillac DPi-V.R, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 46 γύρους.

Στον αγώνα της κατηγορίας των Πρωτοτύπων οι εγκαταλείψεις ανάμεσα στους πρωταγωνιστές ήταν πολλές, με αποτέλεσμα οι δύο Cadillac της Action Express να επικρατήσουν τελικά με άνεση.

Η Cadillac των Felipe Nasr, Mike Conway, Eric Curran και Stuart Middleton πήρε τη 2η θέση, κάνοντας στο τέλος οικονομία βενζίνης. Την πλησίαζε προς το τέλος το Oreca της CORE Autosport με οδηγούς τους Colin Braun, Jon Bennett, Romain Dumas και Loic Duval, αλλά ήταν ακόμα 21” πίσω στον τερματισμό.

Η 4η θέση πήγε στο United Autosports Ligier JS P217 των Bruno Senna, Paul di Resta, Will Owen και Hugo de Sadeleer, που πέρασε στο τελευταίο δίωρο το Jackie Chan DCR Oreca που οδηγούσαν οι Alex Brundle, Ho-Pin Tung, Ferdinand Habsburg και Antonio Felix da Costa.

Τα δεύτερα αυτοκίνητα των δύο ομάδων, που πιλοτάριζαν σταρ της Formula 1, είχαν προβλήματα.

Το United Ligier No.23 που οδηγούσαν ο Alonso, ο 18χρονος εφεδρικός οδηγός της McLaren, Lando Norris, και ο Phil Hanson, ήταν σε θέση να διεκδικήσει τερματισμό στην τριάδα, αλλά αντιμετώπισε πρόβλημα φρένων το βράδυ κι έχασε πολύ χρόνο στο γκαράζ για αλλαγή της αντλίας. Στη συνέχεια είχε πρόβλημα και με το γκάζι πριν χαλάσουν ξανά τα φρένα, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να καταταγεί στην 38η θέση, 91 γύρους πίσω από τον πρώτο.

Το DCR Oreca No.37 που οδηγούσε ο Lance Stroll μαζί με τους Daniel Juncadella, Robin Frijns and Felix Rosenqvist, τερμάτισε στη 15η θέση, 32 γύρους πίσω, έχοντας χάσει χρόνο για επισκευές στο αμάξωμα και την ανάρτηση μετά από ένα κλατάρισμα ελαστικού.

Στην κατηγορία GTLM, τα Ford GT (φωτ. επάνω) ήταν άπιαστα, παίρνοντας τις δύο πρώτες θέσεις. Οι Joey Hand, Dirk Muller και Sebastien Bourdais ήταν επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά στο τελευταίο 4ωρο οι Ryan Briscoe, Scott Dixon και Richard Westbrook κατάφεραν να τους περάσουν και να πάρουν τη νίκη για μόλις 11”. Στην 3η θέση, δύο γύρους πίσω, η Corvette C7.R των Jan Magnussen, Antonio Garcia και Mike Rockenfeller.

Η BMW M8, στο αγωνιστικό ντεμπούτο της, τερμάτισε στην κατηγορία, 10 γύρους πίσω από τα Ford και πίσω επίσης από τη Ferrari 488 GTE της Risi Competizione και την ταχύτερη από τις Porsche 911.

Τέλος, την κατηγορία GT Daytona πήρε η Lamborghini Huracan GT3 της Grasser Racing, με οδηγούς τους Mirko Bortolotti, Franck Perera, Rolf Ineichen και Rik Breukers.

[Πηγή: Autosport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube