DieCast: Chevrolet Chevy II Nova Stroker SS 1970 από την GMP models

DieCast: Chevrolet Chevy II Nova Stroker SS 1970 από την GMP models

«Τέρας με δορά προβάτου» . Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί το muscle car της Chevrolet στα τέλη της δεκαετίας του ’60 μέχρι τα μέσα αυτής του ’70.

Το αυτοκίνητο είχε αρχίσει να παράγεται από το 1961 με την ονομασία Chevy II και το 1963 παρουσιάστηκε η ισχυρή έκδοσή του, Chevy II Nova Super Sport. 

Αρχικά με 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ small block 230 cu in (3,8 lt) σε σειρά και το 1964 και με V8 small block 283 cu in (4,6 lt). Εδώ να αναφέρουμε ότι μέχρι και το 1968, το Chevy II SS διατίθετο ως έκδοση «εξοπλισμού».

Πραγματικό muscle car έγινε το 1965, οπότε και κάτω από το καπό τοποθετήθηκε ένας 5,4λιτρος V8 (327 cu in) με 300 άλογα. Έτσι σε αυτή την πρώτη γενιά της, η Chevy II Nova SS στάθηκε με αξιώσει απέναντι στις Pontiac GTO και στις Ford Mustang.

Στη δεύτερη γενιά της (1966-67), η Chevrolet διαφήμιζε τη Chevy II SS αναφέροντάς την ως «Chevrolet Chevy II Nova Super Sport», αλλά το όνομα «Nova» δεν εμφανιζόταν πουθενά ως διακριτικό, με τα εμβλήματα του αυτοκινήτου να εμφανίζονται ως «Chevy II SS». Μόνο το 1967, τα σήματα άλλαξαν και το αυτοκίνητο αναφερόταν πιο ως «Nova SS».

Από έκδοση, μοντέλο…
Τα Nova SS εξελίχτηκαν από έκδοση εξοπλισμού σε ξεχωριστό μοντέλο επιδόσεων στην τρίτη γενιά του αυτοκινήτου, το 1968, και ήταν το μικρότερο muscle car που είχε παρουσιαστεί ποτέ στο Detroit. Κάτω από το καπό υπήρχε ένα μοτέρ V8 με 350 κυβικές ίντσες (5,7 lt) και 300 PS. Το πακέτο συμπλήρωναν σκληρότερες αναρτήσεις και άλλα racing στοιχεία.

Μπορούσες ακόμη να παραγγείλεις το Nova SS σου, πληρώνοντας έξτρα $348, με μοτέρ 396 cu in (6,5 lt) και 354 ή 380 PS. Και τα δύο αυτά μοτέρ συνδυάζονταν με κοντό 4τάχυτο χειροκίνητο σασμάν Μ-21, 4τάχυτο χειροκίνητο racing σασμάν M-22 «Rock Crusher» ή 3τάχυτο αυτόματο Turbo-Hydramatic 400, Στο σημείο αυτό να πούμε πως και τα εμπρός δισκόφρενα ήταν έξτρα στο Nova SS.

…και από 1:1 σε 1:18
Αυτό το τελευταίο «επίσημο» Nova SS παρουσιάζει η GMP models και εντυπωσιάζει με μία μινιατούρα εφάμιλλη του πραγματικού μοντέλου, σε κλίμακα 1:18. Αν και θεώρησαν περιττό να ανοίγει κάποιο άλλο τμήμα πλην του καπό της μηχανής, αυτό λίγο επηρεάζει την γενική εικόνα του μοντέλου.

Η βαφή, στιλπνή χωρίς ίχνος ατέλειας, προσδίδει στην εικόνα ενώ το εσωτερικό, όπως φαίνεται από τα παράθυρα είναι πλήρες με όλα τα όργανα και καρό ταπετσαρία κλασικής αμερικανικής αισθητικής. Η μηχανή, με το τεράστιο καρμπιρατέρ να δεσπόζει στο χώρο, είναι θαύμα ιδέσθαι και ακόμα και οι μηχανικοί της Chevrolet θα ζήλευαν τις λεπτομέρειες.

Οι ζάντες και τα δισκόφρενα δεν αφήνουν αμφιβολίες για τον αγωνιστικό προσανατολισμό του μοντέλου, ενώ με λεπτομέρειες αναπαρίσταται και η ανάρτηση. Το αυτό ισχύει και για το κάτω τμήμα του σασί.

Ένα βαρύ, εντυπωσιακό μοντέλο που ακόμα και η συσκευασία είναι ακριβή!

Τι λέει το DRIVE
Μας αρέσει H μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες
Δεν μας αρέσει H υψηλή τιμή
Κλίμακα 1:18
Μήκος 26 cm
Εταιρία GMP models
Υλικό DieCast
Κατασκευή Κίνα
Τιμή €170*
Για τις ακριβείς τιμές επικοινωνείτε με τον πωλητή

Το βρήκαμε
Σταθμός 222, 222ο km EO Αθηνών-Θεσσαλονίκης
Στυλίδα, τηλ.: 2238 024 914

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube