Η Red Bull στα πρόθυρα νέας συμφωνίας με τη Renault

Η Red Bull στα πρόθυρα νέας συμφωνίας με τη Renault

Η Red Bull και η Renault είναι έτοιμες να συνεχίσουν τη συνεργασία τους, αν συμφωνήσει τελικά και ο Dietrich Mateschitz.

Η αποδοχή της νέας συμφωνίας από τον ιδιοκτήτη της Red Bull θα ανανεώσει τη συνεργασία της με τη Renault για το 2016 και πιθανώς για τα επόμενα χρόνια.

Όταν η Red Bull ενημέρωσε τη Renault ότι ήθελε να τερματίσει το συμβόλαιό της ένα χρόνο πριν τη λήξη του, η ομάδα πίστευε ότι είχε εξασφαλίσει την προμήθεια κινητήρων από τη Mercedes, μετά από συνομιλίες των δύο εταιρειών σε υψηλό επίπεδο.

Όμως η Mercedes τελικά αποφάσισε ότι δεν ήθελε να υπογράψει συμφωνία με τη Red Bull και οι συνομιλίες που ακολούθησαν με τη Ferrari και τη Honda δεν έφεραν αποτέλεσμα – παρότι οι Ιάπωνες «το ήθελαν πολύ» πριν ασκήσει βέτο ο Ron Dennis της McLaren.

Αφού οι εναλλακτικές εξαντλήθηκαν, η Red Bull επεδίωξε νέες συζητήσεις με τη Renault, η οποία δεν είχε μιλήσει ποτέ για διακοπή της συνεργασίας από την πλευρά της.

Το «αδελφό» μας Autosport τώρα πιστεύει ότι οι δύο εταιρείες είναι πολύ κοντά στο να ανανεώσουν τη συνεργασία τους, τουλάχιστον για το 2016 και πιθανώς για μεγαλύτερο διάστημα, αλλά με οικονομικές επιπτώσεις στη Red Bull.

Οι χορηγοί Infiniti και Total, που σχετίζονται με τη Renault, θα παραμείνουν στα μονοθέσια της Red Bull του χρόνου, αλλά θα φύγουν από το 2017.

Οι συμφωνίες της Red Bull με τις Infiniti και Total απέφεραν στη Red Bull το διπλάσιο ποσό από αυτό που έδινε στη Renault για τους κινητήρες.

Στη νέα συμφωνία όμως προβλέπεται ότι οι δύο μεγάλοι χορηγοί θα μειώσουν σημαντικά τις παροχές τους το 2016, πράγμα που σημαίνει ότι η Red Bull θα πρέπει να πληρώνει η ίδια περισσότερα στη Renault.

Αυτό το επιπλέον έσοδο για τη Renault θα τη βοηθήσει στη χρηματοδότηση της εργοστασιακής της ομάδας, που θα προκύψει από την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου της Lotus – μια συμφωνία που αναμένεται να ολοκληρωθεί προς το τέλος του μήνα, περίπου τις ημέρες του GP στο Αμπού Ντάμπι.

Η Renault θα έχει επίσης περισσότερα χρήματα να επενδύσει στη εξέλιξη του κινητήρα της, για να τον φέρει στο επίπεδο των Mercedes και Ferrari.

Τα αναμενόμενα κέρδη σε ισχύ και επιδόσεις θα ωφελήσουν φυσικά και τη Red Bull, που αναμένεται να ανταποκριθεί χρησιμοποιώντας τον αναβαθμισμένο κινητήρα της Renault από το GP Βραζιλίας, αυτή την εβδομάδα.

Όπως ήδη έχουμε γράψει, η Renault ξόδεψε για την αναβάθμιση 11 από τις 12 «μάρκες» εξέλιξης που είχε δικαίωμα να χρησιμοποιήσει φέτος. Όμως η Red Bull προτίμησε να μη χρησιμοποιήσει τον νέο κινητήρα στις ΗΠΑ και το Μεξικό, για να αποφύγει τις ποινές εκκίνησης στις δύο πίστες που θεωρούσε ότι της ταίριαζαν καλύτερα από αυτή του Interlagos.

Αυτό που δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί είναι το αν οι κινητήρες θα ονομάζονται Renault, ή θα έχουν διαφορετική ονομασία ή και κανένα όνομα.

Το Autosport πιστεύει ότι η Renault θα ήθελε να μετονομαστεί ο κινητήρας της, διότι αυτό θα επικέντρωνε τα επικοινωνιακά οφέλη στη δική της, εργοστασιακή ομάδα.

Όπως είπε μια πηγή: «Η νέα ονομασία μπορεί είναι κάτι εξωτικό, μπορεί να μην είναι τίποτε ή να είναι κάποιο τρικ του μάρκετινγκ από αυτά που κάνει πολύ καλά η Red Bull. Καθώς έχουν το Energy Station, θα μπορούσαν να ονομάσουν τον κινητήρα Energy, κάτι προοδευτικό».

Το Autosport πιστεύει ότι τα νέα συμβόλαια έχουν ήδη ανταλλαγεί, αλλά μια άλλη πηγή είπε: «Δεν έχει ακόμη παρθεί απόφαση, διότι πρέπει να έχει τον τελευταίο λόγο ο Mateschitz. Το μεγάλο αφεντικό δεν έχει ακόμη αποφασίσει αν η Red Bull θα παραμείνει στη Formula 1 ή όχι, οπότε όλα είναι ακόμα στον αέρα».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube