Η Heineken μπαίνει δυναμικά στη Formula 1

Η Heineken μπαίνει δυναμικά στη Formula 1

Υπεγράφη πολυετής συμφωνία με την οποία γίνεται βασικός χορηγός της F1

Μια σημαντική συμφωνία υπέγραψε η Formula1 με την Heineken που θα αρχίσει να υλοποιείται από φέτος κιόλας με την μετονομασία του GP της Ιταλίας σε Heineken Grand Prix.

H αρχική συμφωνία θα διαρκέσει έως το 2020 και προβλέπει η Heineken να δώσει το όνομά της σε τρία GP ανά σεζόν με δυνατότητα κατόπιν συννενόησης με τη FOM αυτά να αυξηθούν σημαντικά. 

Η Heineken είναι πλέον ο επίσημος και αποκλειστικός προμηθευτής μπύρας της F1 στα μπαρ και τα σαλόνια φιλοξενίας σε όλους τους αγώνες, ενώ το βασικότης «μότο» θα είναι «όταν οδηγείτε ποτέ μην πίνετε».
Πρεσβευτές της μάρκας στην F1 θα είναι ο David Coulthard και ο Sir Jackie Stewart, ενώ το λογότυπό της δεν θα υπάρχει σε κάθε μονοθέσιο της F1.

Εκτός από τη εμφανή σήμανση της μάρκας σε όλα τα Grand Prix, η Heineken σχεδιάζει ένα ευρύτατο φάσμα προβολής της συγκεκριμένης συνεργασίας με τηλεοπτικές διαφημίσεις, ενέργειες μέσα από το διαδίκτυο αλλά και εντυπωσιακά events σε κάθε αγώνα. 

 
Σε δηλώσεις του ο Bernie Ecclestone χαιρέτισε τη συμφωνία τονίζοντας πως η Heineken είναι ένα premium διεθνές εμπορικό σήμα με εξαίρετη φήμη που κατέχει στην πρώτη θέση στην αγορά στην κατηγορία της. Τους καλωσορίζω στην F1 είπε ο Bernie και ανυπομονώ να υλοποιήσουμε σύντομα κοινές ενέργειες. Ελπίζω ότι αυτή είναι η αρχή μιας μακράς και πολύ εποικοδομητικής σχέσης, τόσο για την F1 όσο και για την Heineken. 
 
Από την πλευρά του, ο Gianluca di Tondo, ανώτατο στέλεχος της Heineken, τόνισε πως αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή για να μπει η εταιρεία στην F1, που είναι μια κίνηση που θα συμπληρώσει το πάζλ των ενεργειών μας διεθνώς.
Ήδη η Heineken έχει επενδύσει όντας χορηγός στο UEFA Champions League, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι, και στις ταινίες του James Bond.
Είμαστε πεινασμένοι και διψασμένοι για ανάπτυξη και η F1 αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τη Heineken να ανοιχθεί σε χιλιάδες δυνητικούς καταναλωτές σε σημαντικές αναπτυσσόμενες αγορές.
 
Παράλληλα η F1, είπε, μας δίνει τη δυνατότητα προβολής σε 400 εκατομμύρια μοναδικούς τηλεθεατές κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο.
 
Ο Sir Jackie Stewart από την πλευρά του δήλωσε πως η συμμετοχή της Heineken ανοίγει στην F1 νέους ορίζοντες, σε ένα κοινό πέρα από τα στενά όρια των paddock,το οποίο πλέον θα μάθει πως δεν πρέπει να πίνει αν πρόκειται να οδηγήσει. H F1 και Heineken πρόκειται να σώσουν χιλιάδες ζωές, κατέληξε.

[Πηγή Autosport]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube