GP Κίνας, FP2: Ricciardo και Räikkönen στο παιχνίδι των εντυπώσεων [πλήρες ρεπορτάζ]
Räikkönen και Ricciardo, με το πλασάρισμά τους στη δεύτερη και τρίτη θέση της FP2 αφήνουν υποσχέσεις για ανταγωνιστική παρουσία στις αυριανές κατατκτήριες δοκιμές.
O Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, που σημαδεύτηκε από μια έξοδο του Felipe Massa με υψηλή ταχύτητα, αστοχία των φρένων του Daniil Kvyat και ένα θεατή που διέσχισε την πίστα!
O Nico Rosberg ήταν μόλις 5ος με τη δεύτερη Mercedes, ενώ ο Kimi Raikkonen αποδείχτηκε ο πλησιέστερος ανταγωνιστής του Hamilton και ο Daniel Ricciardo έβαλε τη Red Bull του ανάμεσα στις δύο Ferrari.
Το συμβάν με τον θεατή ήταν η πρώτη ανωμαλία της περιόδου. Ο άνδρας μπήκε στην πίστα από την ευθεία των pits και τη διέσχισε προς το pit-wall ανάμεσα στα μονοθέσια, πριν σκαρφαλώσει για να περάσει στο pit-lane όπου και συνελήφθη.
Σε εκείνο το χρονικό σημείο, ο Hamilton ήταν μπροστά από τον Rosberg με διαφορά ενός δεκάτου μετά τις πρώτες προσπάθειες με τη μεσαία γόμα ελαστικών. Οι Mercedes ήταν ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τους άλλους.
Ο Raikkonen ήταν πιο κοντά τους και αρχικά πέτυχε τον ταχύτερο γύρο με τη μαλακή γόμα, με 1’ 37” 662, για να περάσει επικεφαλής. Ο χρόνος του ήταν 7 δέκατα καλύτερος από του Vettel και του Rosberg, που ήταν άτσαλος στον τελευταίο τομέα της πίστας.
Όμως ο Hamilton έκανε έναν πιο καθαρό γύρο από τον team-mate του και με χρόνο 1’ 37” 219 έκλεψε τη δόξα της Ferrari.
Οι Red Bull δεν βγήκαν στην πίστα στο πρώτο μισό της περιόδου και όταν βγήκαν τις σταμάτησε μια κόκκινη σημαία. Ο Felipe Massa είχε χάσει τον έλεγχο της Williams στο φρενάρισμα σε για μια γρήγορη στροφή – όπως αποδείχτηκε αργότερα από την τηλεμετρία, η πίσω πτέρυγα είχε στολάρει όταν επανενεργοποιήθηκε το DRS. Η FW37 έξυσε τον τοίχο κι ενώ δεν φάνηκε να είχε γίνει μεγάλη ζημιά, ο Massa πάρκαρε στην επιφάνεια διαφυγής και χρειάστηκε να απομακρυνθεί το μονοθέσιο με φορτηγό.
Όταν ο Ricciardo κατάφερε να κάνει το γρήγορό του γύρο, πήρε την 3η θέση ανάμεσα στις δύο Ferrari, με τον Kvyat 6o. Όμως οι δοκιμές του Ρώσου έληξαν πρόωρα όταν άρχισε να βγαίνει καπνός από τα πίσω του φρένα και, στην προσπάθειά του να επιστρέψει στα pits, βγήκε στη φουρκέτα και χτύπησε στον τοίχο.
Πάντως ο Kvyat διατήρησε την 6η θέση αφού οι άλλοι είχαν αρχίσει τα μεγάλα πακέτα γύρων, με τους Raikkonen και Rosberg μάλιστα να δίνουν μάχη τροχό με τροχό – σε δοκιμές!
Φως στην άκρη του τούνελ φάνηκε για τη McLaren-Honda, αφού ο Jenson Button έφερε το ασημί μονοθέσιο για πρώτη φορά μέσα στην πρώτη δεκάδα, πίσω από τον Valtteri Bottas, τον Felipe Nasr και τον Romain Grosjean. O Fernando Alonso ήταν 12ος με την άλλη McLaren.
Αναλυτική κατάταξη της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμαστικών για το Grand Prix της Κίνας:
Θέση | Πιλότος | No. | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | 44 | Mercedes | 1' 37" 219 | 32 | |||
2 | Kimi Räikkönen | 7 | Ferrari | 1' 37" 662 | 35 | |||
3 | Daniel Ricciardo | 3 | Red Bull | 1' 38" 311 | 24 | |||
4 | Sebastian Vettel | 5 | Ferrari | 1' 38" 339 | 30 | |||
5 | Nico Rosberg | 6 | Mercedes | 1' 38" 399 | 35 | |||
6 | Daniil Kvyat | 26 | Red Bull | 1' 38" 737 | 10 | |||
7 | Valtteri Bottas | 77 | Williams | 1' 38" 850 | 27 | |||
8 | Felipe Nasr | 12 | Sauber | 1' 39" 032 | 26 | |||
9 | Romain Grosjean | 8 | Lotus | 1' 39" 142 | 32 | |||
10 | Jenson Button | 22 | McLaren | 1' 39" 275 | 29 | |||
11 | Pastor Maldonado | 13 | Lotus | 1' 39" 444 | 30 | |||
12 | Fernando Alonso | 14 | McLaren | 1' 39" 743 | 27 | |||
13 | Marcus Ericsson | 9 | Sauber | 1' 39" 751 | 33 | |||
14 | Max Verstappen | 33 | Toro Rosso | 1' 39" 894 | 32 | |||
15 | Carlos Sainz Jr | 55 | Toro Rosso | 1' 39" 971 | 28 | |||
16 | Nico Hülkenberg | 27 | Force India | 1' 40" 151 | 28 | |||
17 | Felipe Massa | 19 | Williams | 1' 40" 423 | 7 | |||
18 | Sergio Perez | 11 | Force India | 1' 40" 868 | 24 | |||
19 | Roberto Merhi | 98 | Manor Marussia | 1' 42" 973 | 27 | |||
20 | Will Stevens | 28 | Manor Marussia | 1' 44" 564 | 8 |