GP Καναδά: Ο Hamilton στην pole, κοντά οι Rosberg και Vettel
O Lewis Hamilton επικράτησε στην αμφίρροπη μάχη με τον team-mate του και την πιο γρήγορη από τις δύο Ferrari.
O Hamilton ήταν τελικά μόλις 0,064” μπροστά από τον Rosberg, με τον Vettel άλλα 0,116” πιο πίσω.
Ο Hamilton έμεινε πρώτος παρότι δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στη δεύτερή του προσπάθεια στην Q3.
O Rosberg μπλόκαρε τα φρένα του και χάλασε τη γραμμή του στην πρώτη στροφή της δεύτερής του προσπάθειας οπότε ούτε αυτός κατάφερε να βελτιώσει, ενώ ο Vettel σπίναρε στη φουρκέτα, χάνοντας χρόνο στη δική του τελική προσπάθεια.
Ο Γερμανός της Ferrari έσπασε το φράγμα του 1’ 12”, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να σπάσει και το μονοπώλιο της Mercedes.
O Daniel Ricciardo πήρε τελικά την 4η θέση με τη Red Bull, λιγότερο από δύο δέκατα πίσω από τον Vettel. O team-mate του, o Max Verstappen, ήταν 5ος, μπροστά από τον Kimi Raikkonen με τη δεύτερη Ferrari, ο οποίος έκανε μία μονο προσπάθεια στην Q3 και κατάληξε 6ος.
Οι δύο Williams, των Valtteri Bottas και Felipe Massa, πήραν την 7η και την 8η θέση, με τον Φιλανδό λιγότερο από ένα δέκατο πίσω από τον συμπατριώτη του, τον Raikkonen.
O Nico Hulkenberg με τη Force India ήταν σχεδόν δύο δέκατα πίσω από τον Massa, στην 9η θέση, με τον Fernando Alonso και τη McLaren του να κλείνουν την πρώτη δεκάδα.
O Alonso μπήκε στη δεκάδα για τρίτη στη σειρά φορά φέτος, υποβιβάζοντας τον Sergio Perez (Force India) στην 11η θέση – την πρώτη που επιτρέπει ελεύθερη επιλογή ελαστικών, κάτι σημαντικό για τον Μεξικανό.
Ο Jenson Button με τη δεύτερη McLaren ήταν λίγο ταχύτερος από τον Alonso στους δύο πρώτους τομείς χρονομέτρησης, στην τελική του προσπάθεια στην Q2, όμως έχασε χρόνο στον τρίτο τομέα μη βρίσκοντας –όπως είπ– κάποιον να τον «τραβήξει» αεροδυναμικά.
Ο Daniil Kvyat (Toro Rosso) ήταν μόλις 0,020” πίσω από τον Άγγλο, στη 13η θέση, μπροστά από τις δύο Haas των Esteban Gutierrez και Romain Grosjean, με τον Μεξικανό 0,232” ταχύτερο από το Γάλλο.
Η δεύτερη Toro Rosso ήταν τελευταία στην Q2 αφού ο Carlos Sainz χτύπησε στον «τοίχο των πρωταθλητών» στον πρώτο του γρήγορο γύρο, με αποτέλεσμα να βγει κόκκινη σημαία για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο και να καθαριστεί η πίστα.
Προηγουμένως ο Jolyon Palmer είχε αποτύχει για μόλις 0,015” να κλέψει την τελευταία θέση πρόκρισης από τον Grosjean, μένοντας στη 17η θέση. Ο Άγγλος της Renault ήταν 0,140” ταχύτερος από τον εντυπωσιακό Pascal Wehrlein, που ήταν 15ος με τη Manor του μετά τις πρώτες προσπάθειες στην Q1, αλλά δεν κατάφερε να κρατηθεί εκεί αφού οι άλλοι βελτίωσαν τους χρόνους τους.
Οι ελπίδες του νεαρού Γερμανού να βελτιώσει και αυτός την επίδοσή του εξανεμίστηκαν όταν ο team-mate του, ο Rio Haryanto, χτύπησε στον τοίχο στην έξοδο του πρώτου σικέιν, συντομεύοντας έτσι χρονικά την Q1 αφού βγήκε κόκκινη σημαία στα τελευταία λεπτά της περιόδου.
Πάντως ο Wehrlein παρέμεινε μπροστά από τις δύο Sauber, όπου ο Marcus Ericsson ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Felipe Nasr καθώς ο Βραζιλιάνος δεν κατάφερε να κάνει δεύτερη προσπάθεια λόγω του ατυχήματος του Haryanto.
Ο Kevin Magnussen δεν πήρε μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές, αφού οι μηχανικοί της Renault δεν κατάφεραν να επισκευάσουν εγκαίρως το μονοθέσιό του μετά τη σοβαρή σύγκρουση που είχε ο Δανός στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές. Θα ξεκινήσει αύριο τον αγώνα τελευταίος με ειδική άδεια από τους αγωνοδίκες.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ GP ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ ΣΤΟ MONTREAL:
Νο. | Μονοθέσιο | Q1 | Q2 | Γύροι | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1:14.121 | 1:13.076 | 1:12.812 | |||
2 | 1:13.714 | 1:13.094 | 1:12.874 | |||
3 | 1:13.925 | 1:13.857 | 1:12.990 | |||
4 | 1:14.030 | 1:13.540 | 1:13.166 | |||
5 | 1:14.601 | 1:13.793 | 1:13.414 | |||
6 | 1:14.477 | 1:13.849 | 1:13.579 | |||
7 | 1:14.389 | 1:13.791 | 1:13.670 | |||
8 | 1:14.815 | 1:13.864 | 1:13.769 | |||
9 | 1:14.663 | 1:14.166 | 1:13.952 | |||
10 | 1:15.026 | 1:14.260 | 1:14.338 | |||
11 | 1:14.814 | 1:14.317 | ||||
12 | 1:14.755 | 1:14.437 | ||||
13 | 1:14.829 | 1:14.457 | ||||
14 | 1:15.148 | 1:14.571 | ||||
15 | 1:15.444 | 1:14.803 | ||||
16 | 1:14.714 | 1:21.956 | ||||
17 | 1:15.459 | |||||
18 | 1:15.599 | |||||
19 | 1:15.635 | |||||
20 | 1:16.663 | |||||
21 | 1:17.052 |