Έχει ήδη μετανιώσει ο Grosjean που άφησε την Renault;

Έχει ήδη μετανιώσει ο Grosjean που άφησε την Renault;

Καθώς η Lotus έγινε επισήμως Renault, o Romain Grosjean αφήνει ανοιχτή πίσω του την πόρτα για ενδεχόμενη επιστροφή.

Ο Grosjean εγκατέλειψε την ασταθή οικονομικά Lotus για την Haas, με το βλέμμα σε μια μελλοντική ευκαιρία στην Ferrari. Στο μεταξύ η πρώην ομάδα του έγινε Renault, με πολύ μεγαλύτερο budget και σοβαρή προοπτική να εξελιχθεί σε διεκδικήτρια πρωταθλήματος σύντομα.

Η στενή συνεργασία της Haas με την Ferrari σε τεχνικό επίπεδο και σε βάθος μεγαλύτερο από την προμήθεια κινητήρων, ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που ο Γάλλος προτίμησε την αμερικανική ομάδα από το να παραμείνει στην Lotus περιμένοντας την εξαγορά από την Renault, η οποία την εποχή που πήρε τις αποφάσεις του κάθε άλλο παρά βέβαιη μπορούσε να θεωρηθεί.

Πολλοί οδηγοί έχουν βλέψεις να χωθούν στο μονοθέσιο του Raikkonen για το 2017, μεταξύ αυτών φυσικά και ο Grosjean. Εκτιμούν ότι ο Φιλανδός, με την χλωμή αγωνιστική εικόνα που έδειξε φέτος, δεν θα συνεχίσει μετά την λήξη του συμβολαίου του, στο τέλος του 2016. Είτε με δική του απόφαση, είτε με της Ferrari.

Όμως η Haas λίγες εβδομάδες αργότερα προσέλαβε για δεύτερο οδηγό τον Esteban Gutierrez, ο οποίος έχει στενές σχέσεις με την Ferrari, καθώς πέρσι ήταν ο τρίτος οδηγός της Scuderia. Μάλιστα, το αφεντικό της αμερικανικής ομάδας, ο Gene Haas, δήλωσε πρόσφατα ότι η Ferrari, στο πλαίσιο της εκτενούς συνεργασίας τους, του ζήτησε να προσλάβει τον Μεξικάνο οδηγό ώστε να αποκτήσει εμπειρίες και να αξιολογηθεί η πιθανότητα στο μέλλον να επιστρέψει στο Maranello για να οδηγήσει ένα από τα κόκκινα μονοθέσια.

Η εξέλιξη αυτή οδηγεί τον Γάλλο Grosjean να παίξει το χαρτί της «εθνικής ομάδας» και να ρίξει γέφυρες προς την Renault, επικαλούμενος και την μεταξύ τους προϊστορία. «Το Enstone (όπου και οι εγκαταστάσεις της ομάδας που από Renault έγινε Lotus και τώρα πάλι Renault) είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο στην ζωή μου», δηλώνει ο Grosjean. «Οι άνθρωποι εκεί είναι φίλοι, είναι οικογένειά μου. Παλαιότερα, όταν έμενα στην Μ. Βρετανία περνούσα τα Χριστούγεννα εκεί. Ήταν δύσκολο να φύγω. Το καλό είναι πως δεν πάω και πολύ μακριά. Λίγα μέτρα μόνο θα μας χωρίζουν στα paddocks. Και ποιος ξέρει;  Ίσως κάποτε, σε τρία χρόνια ας πούμε, να έχουν ένα μονοθέσιο ικανό για πρωτάθλημα και να με φωνάξουν να πάρουμε τον τίτλο παρέα. Θα ήταν ένα όνειρο, για μένα. Ένας Γάλλος να διεκδικεί το πρωτάθλημα για μια γαλλική ομάδα», δήλωσε ο Grosjean. «Είναι μια ομάδα ικανή για το πρωτάθλημα. Το 2005 – 2006 δεν είναι και τόσο μακριά. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες στο Enstone», κατέληξε.

Ο Grosejean ήταν τρίτος οδηγός της Renault το 2008 και έκανε το ντεμπούτο του σε αγώνα στα μέσα του 2009, αντικαθιστώντας τον Nelson Piquet Jr. μετά την αποκάλυψη του Crashgate. Το 2010 αγωνίστηκε στο GP2 για να επιστρέψει στην F1 το ’11, ως τρίτος οδηγός της Renault, λαμβάνοντας μέρος στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στα δύο τελευταία GP. Το 2012 βρίσκεται και πάλι στο grid, με την ομάδα να έχει πλέον μετονομαστεί Lotus.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube