Άλλα βλέπουμε στο δυναμόμετρο και άλλα στην πίστα, λέει η Honda

Άλλα βλέπουμε στο δυναμόμετρο και άλλα στην πίστα, λέει η Honda

Η Honda υποστηρίζει ότι δεν επαληθεύονται στην πίστα τα αποτελέσματα των δοκιμών στο δυναμόμετρο.

Η Honda δέχεται πολύ σκληρή κριτική για τον πολύ κακό από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας κινητήρας που έχει δώσει φέτος στη McLaren.

Η πίεση εντάθηκε στο τριήμερο του καναδικού GP. Υποτίθεται ότι η Honda θα είχε έτοιμο έναν αναβαθμισμένο, σημαντικά ισχυρότερο και πιο αξιόπιστο κινητήρα. Αλλά όχι μόνο δεν πρόλαβε να παρουσιάσει αυτή τη νέα εξελιγμένη μονάδα, δεν ήταν ούτε καν σε θέση να δώσει ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε τελικά θα έρθει η λύτρωση.

Το γεγονός εξόργισε τους ανθρώπους της McLaren. Δια στόματος του CEO της, Zak Brown αλλά και του αγωνιστικού διευθυντή Eric Boullier, η ομάδα του Woking εξέφρασε έντονη δυσαρέσκεια λέγοντας ότι είναι πιο κοντά από ποτέ στο οριακό σημείο να αναζητήσει άλλη συνεργασία για του χρόνου. Με ατάκες όπως «υπάρχουν εναλλακτικά πλάνα, έχουμε πολλούς φίλους» και οι δύο άνδρες έδειξαν ότι η βρετανική ομάδα είναι έτοιμη για το διαζύγιο με τους Ιάπωνες. Ο Brown δεν αμφισβήτησε την πρόθεση της Honda να πετύχει στην F1, αλλά κατηγόρησε τους Ιάπωνες ότι δεν έχουν τη σωστή νοοτροπία, ότι δεν εργάζονται με την σωστή μέθοδο, ότι δεν είναι αρκετά ταχείς στις αντιδράσεις τους, ότι δεν παίρνουν ρίσκα και ότι εντέλει δείχνουν χαμένοι. Δεν φαίνεται να γνωρίζουν τι είναι αυτό που πρέπει να κάνουν για να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η Honda μέσω του Hasegawa, του αγωνιστικού της διευθυντή, απάντησε ότι γνωρίζει τι πρέπει να κάνει και ότι βαδίζει προς την σωστή κατεύθυνση. Και μερικές μέρες αργότερα συμπλήρωσε ότι το πρόβλημα βρίσκεται στον συσχετισμό των δεδομένων στο δυναμόμετρο με τα αποτελέσματα στην πίστα: «Δεν μπορούμε να προσομοιώσουμε με επιτυχία τις συνθήκες της πίστας στο δυναμόμετρο. Το περιβάλλον είναι πολύ διαφορετικό και αυτό μας δημιουργεί προβλήματα αξιοπιστίας. Πέρσι μπορούσαμε να επιβεβαιώσουμε την αξιοπιστία του κινητήρα στο δυναμόμετρο. Φέτος δεν γίνεται, αυτό είναι ένα νέο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε το 2017».

Να θυμίσουμε ότι στον Καναδά, μετά από άλλη μία υπερπροσπάθεια, ο Alonso ήταν δέκατος, χωρίς να δέχεται πίεση, καθ’ οδόν για τον πρώτο βαθμό της ομάδας το 2017. Αλλά ο κινητήρας της Honda τον πρόδωσε και πάλι τρεις γύρους πριν την καρό σημαία. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube