Σαν σήμερα: Το 1946 παρουσιάζεται η εταιρεία Kaiser
Στις 20 ιανουαρίου του 1946 παρουσιάζεται στο Waldorf-Astoria Hotel στη Νέα Υόρκη το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας Kaiser-Frazer.
Η Kaiser-Frazer Corporation σχηματίστηκε ύστερα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο από το βιομήχανο Henry J. Kaiser και τον Joseph W. Frazer, πρόεδρο της Graham-Paige Motor Company.
Οι δύο τους έβαλαν στην παραγωγή αρκετά πετυχημένα μοντέλα, με αξιοσημείωτο και πιο γνωστό το δίπορτο Kaiser του 1951. Ωστόσο, το 1953, η εταιρεία μετονομάστηκε σε Kaiser Motors Corporation και σύντομα εγκατέλειψε την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων για να ασχοληθεί με τα επαγγελματικά και στρατιωτικά οχήματα. Την ίδια χρονιά, η Kaiser συγχωνεύθηκε με τη Willys-Overland για να σχηματίσει τη Willys Motors Incorporated, μεταφέροντας τις παραγωγικές δραστηριότητές της στο εργοστάσιο της Willys στο Toledo, στο Ohio. Η εταιρεία άλλαξε το όνομά της σε Kaiser Jeep Corporation το 1963.
Μέχρι το 1969, η Kaiser Industries που αποφάσισε να εγκαταλείψει το αυτοκινητοβιομηχανία, πούλησε το αντίστοιχο τμήμα στην αμερικανική Motors το 1970. Στο πλαίσιο της συναλλαγής, η Kaiser απέκτησε 22% συμμετοχή στην AMC, την οποία εκποίησε αργότερα. Στο εκποιηθέν κομμάτι περιλαμβανόταν και το τμήμα Γενικών Προϊόντων, το οποίο η Kaiser είχε αγοράσει από την Studebaker το 1964, καθώς προετοιμαζόταν και αυτή με τη σειρά της να διακόψει τη δραστηριότητά της στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η AMC μετονόμασε το τμήμα σε AM General, εταιρεία η οποία εξακολουθεί να λειτουργεί μέχρι και σήμερα. Είναι όμως περισσότερο γνωστή ως ο κατασκευαστής του High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle (ή Humvee) που αργότερα, στην πολιτική εκδοχή του, έγινε το γνωστό μας Hummer H1.
Στις 20 Ιανουαρίου του 1909, η νεοσύστατη τότε General Motors αγόρασε μερίδιο στην Oakland Motor Car Corp., που αργότερα θα εξελισσόταν στη φίρμα Pontiac. Η Oakland Motor Car ιδρύθηκε το 1907 στο Pontiac του Michigan από τον Edward Murphy, κατασκευαστή ιππήλατων αμαξών. Την επόμενη χρονιά, ένας άλλος πρώην εκτελεστικός διευθυντής εταιρείας κατασκευής αμαξών, ο William Durant, ίδρυσε την General Motors στο Flint του Michigan, ως εταιρεία χαρτοφυλακίου για την Buick Motor Company. Η GM αγόρασε σύντομα και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως την Oldsmobile και την Cadillac. Το 1909, η Oakland έγινε μέλος της GM. Το πρώτο μοντέλο με το όνομα Pontiac έκανε το ντεμπούτο του ως κομμάτι της γκάμας Oakland στη δεκαετία του ’20. Το αυτοκίνητο που φορούσε 6κύλινδρο κινητήρα, αποδείχτηκε τόσο δημοφιλές, έτσι ώστε το όνομα «Oakland» προοδευτικά εξαφανίστηκε και η Pontiac έγινε ανεξάρτητο τμήμα της GM -από τις αρχές της δεκαετίας του ’30.
Η Pontiac ήταν αρχικά γνωστή για τις μπερλίνες που κατασκεύαζε. Ωστόσο, από τη δεκαετία του ’60, κέρδισε αναγνώριση για τα γρήγορα, σπορ muscle cars, όπως το GTO και το Firebird. Το GTO, το οποίο εξελίχτηκε από το ανορθόδοξο παιδί της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας John DeLorean, πήρε το όνομά του από μια Ferarri κουπέ -Gran Turismo Omologato- και θεωρείται το πρώτο κλασικό muscle car. Σύμφωνα με τους New York Times: «Περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο, η Pontiac της GM επέμεινε στις επιδόσεις, στην ταχύτητα και στη γοητεία».
Οι πωλήσεις της Pontiac έφτασαν στο αποκορύφωμά τους το 1984, με περίπου 850.000 αυτοκίνητα να πωλούνται εκείνη τη χρονιά (περίπου τέσσερις φορές περισσότερο από το 2008), σύμφωνα με τους Times. Η εφημερίδα σημείωνε ότι οι ειδικοί θεωρούν ότι, η GM έκανε κακό στην Pontiac στις δεκαετίες του ’70 και του ’80, επιλέγοντας μια στρατηγική εξοικονόμησης χρημάτων που απαιτούσε τα μοντέλα της Pontiac να μοιράζονται τις πλατφόρμες με αυτοκίνητα από άλλες φίρμες της General Motors.
Το 2008, η GM, η οποία από τις αρχές της δεκαετίας του ’30 είχε πουλήσει περισσότερα οχήματα από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, έχασε την κορυφή των πωλήσεων από την Toyota. Την ίδια χρονιά, ο αμερικανικός γίγαντας, που επλήγη σκληρά από την παγκόσμια οικονομική κρίση και την πτώση των πωλήσεων, αναγκάστηκε να ζητήσει από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση ένα δάνειο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων για να παραμείνει λειτουργικός. Στις 27 Απριλίου 2009, η GM ανακοίνωσε σχέδιο για τη σταδιακή κατάργηση της φίρμας Pontiac, η οποία είχε καταστεί μη κερδοφόρα, μέχρι το 2010. Έτσι, η Pontiac έγινε η ένατη αμερικανική φίρμα που καταργήθηκε, από το 1987, ύστερα από τις Merkur, Mercury, Passport, Asüna, Geo, Plymouth, American Motors (AMC, μετονομασθείσα σε Eagle το 1988 και καταργηθείσα το1999) και Oldsmobile. Σε διάστημα λίγο περισσότερο από ένα μήνα, την 1η Ιουνίου 2009, η GM υπέβαλε αίτημα υπαγωγής στο Άρθρο 11 για προστασία από πτώχευση, υποσχόμενη να αναδυθεί ως μια πιο λιτή και αποτελεσματική εταιρεία.
Στις 20 Ιανουαρίου του 1971, το πρωτότυπο Jaguar XJ13 παρουσιάζεται στο Lindley, στην Αγγλία, από την British Leyland, το βιομηχανικό συγκρότημα που περιλάμβανε την Jaguar την εποχή εκείνη. Το XJ13 προοριζόταν να γίνει η επόμενη πολυτελής Jaguar, αλλά η κακή τύχη του άλλαξε το πεπρωμένο: Το πρωτότυπο αυτοκίνητο καταστράφηκε στο πρώτο του test run από τον οδηγό-δοκιμαστή Norman Dewis, βάζοντας τέλος στο πρόγραμμα εξέλιξης XJ13. Το σακατεμένο αυτοκίνητο αποθηκεύτηκε και αργότερα αποκαταστάθηκε από την εταιρεία.