Άκου και κλάψε: Μια Ferrari 250 GTO στο όριο [video]

Άκου και κλάψε: Μια Ferrari 250 GTO στο όριο [video]

Είναι ένα από τα σπανιότερα και ακριβότερα κλασικά αυτοκίνητα στον πλανήτη. Αυτό δεν φαίνεται να εμποδίζει τον ιδιοκτήτη αυτής της Ferrari 250 GTO να την οδηγεί όπως της αξίζει.

Η 250 GTO (το GTO για το Gran Turismo Omologato) πρόκειται για ένα αγωνιστικό GT που κατασκευάστηκε από το 1962 έως το 1964, προκειμένου η Ferrari να πάρει ομολογκασιόν για την κατηγορία Group 3 Grand Touring Car.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 3λιτρος V12  που αποδίδει 300 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο dog-leg -1η πίσω αριστερά. Μπορεί οι ίπποι να μην ακούγονται πολλοί σήμερα, αλλά εκείνη την εποχή επρόκειτο για κορυφαία απόδοση. Εάν δε συνυπολογίσει κάποιος το βάρος των 880 kg, ότε μιλάμε για κάτι λιγότερο από τρία κιλά ανά ίππο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari 250 GTO @ ανάβαση [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Βόλτα με μια Ferrari 288 GTO

Κατασκευάστηκαν μόνο 36
τέτοια αυτοκίνητα (33 Σειρά Ι και τρία Σειρά ΙΙ) –υπήρξαν και τρία ακόμη με την ονομασία 330 GTO. Είχε φαρδύτερα πίσω φτερά για να χωρούν μεγαλύτεροι τροχοί και μεγαλύτερο μοτέρ.  Της «δικιάς μας» Ferrari 250 GTO το νούμερο του σασί της είναι το 5571 και είναι από τα πρώτα κομμάτια της Σειράς Ι που βγήκαν στην παραγωγή, όπου στη συνέχεια εκσυγχρονίστηκε με το αμάξωμα της Σειράς ΙΙ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή η Ferrari 250 GTΟ μπορεί να γίνει το ακριβότερο αυτοκίνητο του κόσμου

Ο ιδιοκτήτης που βλέπουμε να την οδηγεί στο video δεν φαίνεται να αγχώνεται μήπως καταστρέψει ένα εξαιρετικής σπανιότητας κλασικό αυτοκίνητο. Ούτε πτοείται από την εξαιρετική σπανιότητα του αυτοκινήτου και την αμύθητη αξία του στο χρηματιστήριο των κλασικών. Οδηγεί στη Ολλανδία, στην πίστα του Zandvoort, μια εξαιρετικά τεχνική πίστα με 13 στροφές. Τελευταία φορά έγινε εκεί αγώνας F1 το 1985, τον οποίο κέρδισε ο Niki Lauda με McLaren MP4/2B. Δεύτερος με διαφορά 0,2” τερμάτισε ο Alain Prost.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube