Θέλετε μια από τις θρυλικές BMW 3.0 CSL “Batmobile”;
Πωλείται μία, που μπορεί να μην είναι εντελώς γνήσια, αλλά έχει 384 PS και πολλές συμμετοχές σε αγώνες.
Η πιο επιθυμητή από τις κουπέ Ε9, που παρήγαγε η BMW από το 1968 έως το 1975, είναι σίγουρα η ειδικά φτιαγμένη για αγωνιστική ομολογκασιόν 3.0 CSL με το παρατσούκλι Batmobile.
Το προσωνύμιο αυτό οφείλεται στο εξωφρενικό για την εποχή αεροδυναμικό της πακέτο, με το σπόιλερ-εκχιονιστήρα μπροστά και την ψηλή πτέρυγα πίσω.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως δεν είναι παλιό εργοστασιακό αγωνιστικό, ούτε Batmobile, ούτε καν 3.0 CSL. Σύμφωνα με την εταιρεία δημοπρασιών Silverstone Auctions, ξεκίνησε ως μια απλή BMW 3.0 CS του 1972 και μετατράπηκε σε Batmobile στα τέλη της δεκαετίας του 1980 από έναν οδηγό αγώνων ονόματι Tim Busby.
Το 2004, το αυτοκίνητο πουλήθηκε στον ίδιο τον ιδιοκτήτη της Silverstone Auctions, Nick Whale. Αυτός και ο φίλος του Ian Guest πήραν μέρος σε πολλούς αγώνες στην Ευρώπη, μεταξύ των οποίων και σε δύο Classic Le Mans.
Ο επόμενος ιδιοκτήτης, ονόματι Alan Tice, έτρεξε την BMW στο πρωτάθλημα Masters. Την πούλησε όμως τελικά στον σημερινό της ιδιοκτήτη, που δεν είναι αγωνιζόμενος, αλλά φανατικός συλλέκτης, και ο οποίος έκρινε ότι ήταν πλέον καιρός για μια γενική επισκευή.
Ο 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας ανακατασκευάστηκε εξαρχής το 2014 με κόστος 8.000 ευρώ, προστέθηκαν επεκτάσεις φτερών τύπου Group 4 και το αμάξωμα ξαναβάφτηκε. Το δυναμόμετρο έδειξε 384 PS και 42,4 kgm ροπής, μην αφήνοντας καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα πραγματικό αγωνιστικό κορυφαίου επιπέδου.
Η BMW αναμένεται να πιάσει τα 100.000-125.000 ευρώ στην Race Retro Competition Car Sale 2017. Και αν πάτε να τη χτυπήσετε, να ξέρετε ότι θα πάρετε μαζί κι ένα πακέτο ανταλλακτικών που περιλαμβάνει 8 τροχούς, τακάκια, ημιαξόνια, ρουλεμάν τροχών, ψαλίδια ανάρτησης και μονομπούλονες εμπρός πλήμνες.
[Πηγή: Silverstone Auctions]