Δύο εκατομμύρια για μια Porsche 911 Carrera RSR 3.8 του 1993

Δύο εκατομμύρια για μια Porsche 911 Carrera RSR 3.8 του 1993

Μια Porsche 911 Carrera RSR 3.8 του 1993, σχεδόν του κουτιού, με 10 km στο οδόμετρο, εμφανίστηκε στη δημοπρασία της Villa Erba και πουλήθηκε έναντι δύο εκατομμυρίων ευρώ.

Εδώ και καιρό είχε κυκλοφορήσει η είδηση για την παρουσία μιας πολύ σπέσιαλ Porsche 911 στη δημοπρασία της Villa Erba από τον οίκο RM Sotheby's.

Ε, λοιπόν αυτή ήταν μια εξαιρετικά σπάνια 911 Carrera RSR 3.8 του 1993, από τις οποίες κατασκευάστηκαν μόλις 51 κομμάτια. Ειδικά αυτή όμως, εκτός από ορίτζιναλ και με τη βούλα, έχει μόλις 10 km στο οδόμετρό της. Το αυτοκίνητο ήταν αποθηκευμένο για 25 χρόνια και ως μακρόχρονη επένδυση φαίνεται ότι απέδωσε μια χαρά, καθώς πουλήθηκε έναντι €2.016.000.

H σπανιότητά της δεν περιορίζεται μόνο σε επίπεδο μοντέλου, αλλά πρόκειται για το ένα από τα δύο κομμάτια με φουλ δερμάτινο σαλόνι. Δέρματα που ο πρώτος ιδιοκτήτης της τα διάλεξε σε Guards Red που ντύνουν τα αγωνιστικά μπάκετ, τον ουρανό, το πάνω και το κάτω μέρος του ταμπλό και την κολόνα του τιμονιού, ενώ σε αντίστοιχο Can Can Red είναι και η μοκέτα στο πάτωμα. Αλλά επειδή η 911 Carrera RSR 3.8 φτιάχτηκε για τις πίστες, διαθέτει ακόμη ενσωματωμένο roll cage, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και τεράστια δισκόφρενα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 1963-1974 [video]

Ο μάστερ διακόπτης της μπαταρίας που είναι τοποθετημένος στο χώρο του πορτμπαγκάζ, εμπρός, μπορείς να τον χειριστείς από τη θέση του οδηγού. Τα κέντρα στις φαρδιές διαιρούμενες Speedline είναι βαμμένα Amethyst Metallic, με τα στεφάνια σε ασημί χρώμα, ενώ οι δαγκάνες των τεράστιων δίσκων κάνουν χρωματική αντίθεση, ούσες βαμμένες σε χρυσό.

Το αυτοκίνητο είναι με την αρχική βαφή του Polar Silver Metallic και είναι καλυμμένο ακόμη με το εργοστασιακό «κέρωμα» προστασίας της βαφής Cosmoline.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έτσι φτιάχνονταν οι υπέροχες Porsche 356 [video]

Για να σας φρεσκάρουμε τη μνήμη, αυτή η Type 964 Carrera RSR είναι η αγωνιστική έκδοση της Carrera RS με το «καβούκι» της 911 Turbo. Κάτων από το καπό βρίσκεται ο 3,8λιτρος αερόψυκτος φλατ 6 M64/04 RSR. Ένα ειδικό μοτέρ με ξηρό κάρτερ και ένα μπουζί στον κύλινδρο που απέδιδε 350 άλογα και 39,3 kgm, με όλα τους να περνούν στο δρόμο μέσα από ένα αναβαθμισμένο 5άρι χειροκίνητο σασμάν. Βέβαια, πολλοί μεταξύ αυτών και ο αυτοκινητικός Τύπος της εποχής αμφισβήτησε τα νούμερα αυτά, λέγοντας ότι η ισχύς του αυτοκινήτου ήταν τουλάχιστον 375 άλογα. Συγκεκριμένα, το αμερικανικό Car and Driver μέτρησε το αυτοκίνητα στο σπριντ των 0-100 km/h με 3,7”, χρόνος ταχύτερος στην αντίστοιχη μέτρηση από αυτόν της Ferrari F40.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911: 54 χρόνια, 1.000.000 αυτοκίνητα

Πάντα κυρίαρχη, η RSR πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα με την εμφάνισή της, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση γενικής στις 24 Ώρες του Spa, στα 1.000 Km της Suzuka και της 24 Ώρες του Interlagos. Ήταν επίσης νικήτρια στην κλάση της στις 24 Ώρες του Le Mans, κατέλαβε τις τέσσερις πρώτες θέσεις στις 24 Ώρες της Daytona, ενώ νίκησε στην κλάση της στις 12 Ώρες του Sebring.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κλασικές Porsche, το προσεχές blue chip της αγοράς

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube