BMW M1 ξεχασμένη σε γκαράζ για 34 χρόνια!

BMW M1 ξεχασμένη σε γκαράζ για 34 χρόνια!

Είναι μια από τις τελευταίες που κατασκευάστηκαν και έχει μόνο 7.392 km στο οδόμετρο.

Η Mint Classics, ντίλερ της BMW στη Γερμανία με ειδίκευση στα κλασικά αυτοκίνητα, ανακάλυψε μια απίστευτη Μ1 που μάζευε σκόνη επί 34 χρόνια.

Το κλασικό σούπερκαρ είχε ξεχαστεί σε γκαράζ στη νότια Ιταλία, όπου κανείς δεν το είχε αγγίξει από το 1982. Να φανταστείτε, φοράει ακόμα τα «μαμά» λάστιχα που έχουν φτιαχτεί το 1980, έχει οδηγηθεί το πολύ για ένα χρόνο κι έχει μόλις 7.392 km στο κοντέρ!

Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, η κατακόκκινη Μ1 βρέθηκε με διάφορα εξαρτήματα και σκουπίδια πάνω στο αμάξωμά της και καλυμμένη με ένα παχύ στρώμα σκόνης, μέσα-έξω. Δείχνει όμως σε πολύ καλή κατάσταση.

Αναμενόμενα, η Mint Classics, που έχει ανακαινίσει και πουλήσει πολλές κλασικές BMW, συμπεριλαμβανομένων και αγωνιστικών Μ1 Procar, θα την κάνει ξανά καινούργια. Πράγμα που μάλλον δεν θα είναι δύσκολο, αφού δεν της λείπει τίποτε. Όλα τα μηχανικά μέρη όμως θα πρέπει να λυθούν εντελώς αφού έχουν να δουλέψουν πάνω από τρεις δεκαετίες.

Η παραγωγή της BMW M1 έχει σταματήσει εδώ και πάνω από 35 χρόνια και είναι ένα από τα πιο επιθυμητά και περιζήτητα αυτοκίνητα που έχει φτιάξει η βαυαρική μάρκα. Μόνο 453 κομμάτια έχουν κατασκευαστεί, από το 1978 έως το 1981. Σκοπός της BMW ήταν να πιστοποιήσει (ομολογκάρει) το μοντέλο για αγώνες σπορ αυτοκινήτων του Group 4.

Είκοσι από αυτές τις Μ1 αγωνίστηκαν στο πρωτάθλημα ενιαίου τύπου Procar, όπου τις οδηγούσαν κορυφαίοι πιλότοι της Formula 1 και άλλων παγκόσμιων πρωταθλημάτων. Το πρωτάθλημα ήταν υποστηρικτικό των GP F1, έγινε δύο χρονιές, το 1978 και το 1979, και πρωταθλητές ανακηρύχθηκαν αντίστοιχα ο Niki Lauda και ο Nelson Piquet.

Η BMW M1 παραγωγής είχε αμάξωμα σχεδιασμένο από τον Giugiaro και είχε εξελιχθεί αρχικά από τη Lamborghini, πριν την αναλάβει η ίδια η BMW. Φορούσε 6κύλινδρο σε σειρά, 24βάλβιδο, εξαπετάλουδο κινητήρα 3,5 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο, που απέδιδε 277 PS. Ο κινητήρας αυτός, με τον κωδικό Μ88, χρησιμοποιήθηκε αργότερα στην Μ 635 CSi και στην Μ5 της πρώτης γενιάς.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube