Αυτή η BMW 3.0 CSL είναι το Homologation Special που ψάχνατε
Με το δεδομένο ότι κατασκευάστηκαν μόλις 1.265 αυτοκίνητα, αυτή η αποκατεστημένη και σχετικά γνήσια σε όλα της CSL πρόκειται για εύρημα.
Αν γυρίσουμε πίσω, στην αυγή της δεκαετίας του ’70, θα θυμηθούμε ότι η BMW ψαχνόταν για να μπει να τρέξει στο European Touring Car Championship.
Για να της προκύψει όμως το αγωνιστικό, έπρεπε πρώτα να ομολογκάρει την «πολιτική» εκδοχή του. Τούτου δοθέντος λοιπόν, η φανταστική, η υπέροχη 3.0 CSL μπήκε στην παραγωγή. Και τώρα, 43 χρόνια αργότερα, ένα από τα 1.265 κομμάτια από αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο πωλείται. Και πρόκειται για ένα καλό κομμάτι.
Η ζωή του αυτοκινήτου ξεκίνησε στη Βαυαρία το 1973 και πολλά χρόνια αργότερα, το 1991, εξήχθη στο Τορόντο, στον Καναδά, στο σημερινό ιδιοκτήτη της 3.0 CSL. Όλα τα ειδικά κομμάτια που χαρακτήριζαν αυτή την τόσο ειδική έκδοση βρίσκονται παρόντα: Τα αλουμινένια πάνελ της καροσερί, το απογυμνωμένο εσωτερικό και όλα εκείνα τα στοιχεία που εξοικονομούσαν 200 kg έναντι της στάνταρ BMW 3.0 CS.
Επιπλέον αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή ειδικά η CSL δεν είναι φορτωμένη με το δημοφιλές για την εποχή «City Pack» που τη φόρτωνε μπόλικο βάρος υπό τη μορφή εξοπλισμού άνεσης και πολυτελών υλικών. Βαμμένη με το ορίτζιναλ εργοστασιακό χρώμα όταν άφησε πίσω της τη γραμμή παραγωγής, αυτό το ωραίο Taiga Metallic, αυτή η 3.0 CSL πρόκειται για ένα σπάνιο κομμάτι αν και χρειάζεται δουλειά για να γίνει τσίλικο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τη βρουν, να τη δουν –και να τη «χτυπήσουν» ασφαλώς, στις δημοπρασίες Bring a Trailer. Απομένουν μόλις τέσσερις ημέρες. Μόνο βεβαιωθείτε για το λογαριασμό σας στο εξωτερικό (ένεκα ελέγχων κεφαλαίου) ότι είναι με εξαψήφιο νούμερο, δολάρια ή ευρώ.
Το αυτοκίνητο σαφώς και δεν είναι φθηνό. Ένα τέτοιο του 1973, σε κατάσταση «Concours» θα έφτανε τις 220 χιλιάδες ευρώ. Το συγκεκριμένο σαφώς και δεν είναι τέτοιο, του λείπουν κάποια από τα ορίτζιναλ κομμάτια του και θέλει αρκετή δουλειά για εμφανιστεί σε ένα διεθνές Concours d’Élegance. Εξ ου και το μπιντάρισμα που βρίσκεται σήμερα στις 80.000 δολάρια. Με αυτά, κέφι, προσωπική εργασία και καμιά 50αριά χιλιάδες επιπλέον, αν κάνετε trading σε κλασικά μπορεί στην επόμενη δημοπρασία να το πουλήσετε 165 χιλιάδες σε κατάσταση «Excellent». Ή απλώς, κρατήστε το.