Θηρίο SUV από την Brabus με V12 και 800 άλογα

Θηρίο SUV από την Brabus με V12 και 800 άλογα

Αυτό το Brabus που βασίζεται στη Mercedes-AMG G65 είναι θηριώδες, υπέρ-πολυτελές, αλλά όχι και το πιο τούμπανο του Γερμανού βελτιωτή.

Το να κρύβεται κάτω από το καπό ενός SUV ένα μοτέρ V12 δεν σου συμβαίνει και κάθε μέρα.

Το δρόμο άνοιξε η Sant’Agata Bolognese με το ανεκδιήγητο Lamborghini LM002. Ωστόσο, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί τα μέγιστα από τότε, εκτός από την τιμή. Πάρτε για παράδειγμα το Mercedes-AMG G65 με τον διτούρμπινο V12 που απογειώνεται στα 250 χιλιάρικα. Φυσικά δεν πάσχει από έλλειψη ισχύος, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να μην το τουμπανιάσεις κομματάκι.

Κάθε πρότζεκτ βελτίωσης της Brabus είναι μοναδικό και δεν έχουμε λόγο να μην το αξιολογούμε ως τέτοιο, αλλά νισάφι πια με τα «λαϊκά» V8. Και μια και δεν αντέχουμε όλα τα G65 να τραβάνε κατά Μέση Ανατολή μεριά, θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτός που δέησε να ακουμπήσει στο ταμείο της Brabus τα δέοντα φράγκα γι’ αυτό που ο βελτιωτής ονομάζει «800» είναι Ευρωπαίος φαν του ακραίου 4x4 και της βελτίωσης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H G850 είναι το πιο τούμπανο SUV της Brabus

Προφανώς και υπάρχει σαφής λόγος που η Brabus ονόμασε το πρότζεκτ της «800», καθώς το μοτέρ με τα 12 έμβολα ανεβάζει 800 εντυπωσιακά άλογα και ακόμη 144,8 εντυπωσιακότερα χιλιογραμμόμετρα. Το αποτέλεσμα είναι το τετράγωνο θηρίο να χρειάζεται μόλις 4,2 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100 km/h από στάση. Αλλά ακόμη κι έτσι δεν είναι η ταχύτερη G-Class της πιάτσας, αφού το G850, πρότζεκτ του ίδιου μαγαζιού χρειάζεται για την ίδια μέτρηση ξερό «τεσσάρι». Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, στο 800 περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 και στο G850 στα 260 km/h.

ΔΕΙΤΕ AKOMH Mercedes-AMG G63 με 730 PS από την IMSA [video]

H εκτενής βελτίωση του G65 δεν θα μπορούσε να αφήσει ανέγγιχτο το αμάξωμα, όπου η Brabus είναι μάστορας εγνωσμένης αξίας στα carbon fiber body kit. Εμπρός, βλέπουμε ότι ο προφυλακτήρας, οι προεκτάσεις του όλο το καπό και οι αεραγωγοί είναι από κάρμπον, αλλά παραδόξως οι διακοσμητικές ενθέσεις στις πόρτες είναι από κάποιο κοινό πολυμερές υλικό. Η αποζημίωση έρχεται ανοίγοντας το καπό όπου κι εκεί έχει γίνει αφειδής χρήση ανθρακονήματος. Πρόσθετα σε αυτά της G65, η Brabus τοποθέτησε ένα σετ από φώτα και ένα σπόιλερ στο πίσω μέρος, ενώ αναμενόμενα, τα φρένα και οι τροχοί αναβαθμίστηκαν σε επίπεδο σπόρτσκαρ.

Το μόνο ντεμοντέ του πρότζεκτ είναι η καμπίνα, όπου ο πελάτης διάλεξε δέρμα σουέντ αντί για Alcantara. Έτσι, το τιμόνι, το ταμπλό, τα πλαϊνά «μαξιλάρια» στο έδρανο και στην πλάτη των καθισμάτων, ακόμα κι ο ουρανός ντύθηκαν με σουέντ. Μπεζ τέτοιο δέρμα χρησιμοποιήθηκε ακόμα και για την «μπάλα» του λεβιέ που έχει και ένθεση ενός καρέ από ανθρακόνημα με λογότυπο «Brabus 800».

Ο χώρος πίσω με τα δύο καθίσματα είναι ένα κινητό γραφείο, ενώ και το πορτμπαγκάζ ντυμένο με δέρμα, καπιτονέ με διπλές ραφές. Χρήμα! Δεν κρύβεται με τίποτα!

[Πηγή Brabus]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube