Η Volvo θέλει να καθιερωθεί ως «εταιρεία crossover»

Η Volvo θέλει να καθιερωθεί ως «εταιρεία crossover»

Ήδη οι πωλήσεις των crossover και των SUV αποτελούν πάνω από το 50% του συνολικού όγκου της εταιρείας.

Το 2015 η Volvo πούλησε 503.127 αυτοκίνητα παγκοσμίως, εκ των οποίων οι 267.000 αναλογούν σε Cross Country και XC μοντέλα.

Η εταιρεία λοιπόν θέλει να διατηρήσει αυτή την αναλογία στις πωλήσεις της, και μάλιστα μέχρι το 2020 να την έχει παγιώσει.

Αυτή την πληροφορία έδωσε στο περιθώριο της παρουσίασης του Volvo V90 Cross Country στο Σαλόνι του Παρισιού, ο Peter Mertens, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volvo XC90 D5 AWD

Ο ίδιος άνθρωπος, δήλωσε επίσης ότι το κόμπακτ crossover XC40 του 2018 θα είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μοντέλο για τη Volvo. Η εταιρεία δε θέλησε να αναφέρει από τώρα τι προσδοκίες θα έχει από τις πωλήσεις του, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι αναμένει 6ψήφιο νούμερο από το πρώτο πλήρες έτος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το μικρό SUV της Volvo

Η στροφή των πελατών της Volvo προς τα SUV και τα crossover αφορά κατά βάση στις μεγαλύτερες αγορές της, δηλαδή τη Σουηδία, την Κίνα και τις ΗΠΑ, κάτι που κάνει ακόμα πιο ρεαλιστικό το πλάνο της εταιρείας.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube