Αυτό το κουπέ προέκυψε από διασταύρωση BMW Σειρά 3 με Lada 2101 [video]
Μάγος φανοποιός έφτιαξε ένα Lada 2101 Coupé με το πάτωμα και τα μηχανικά μέρης μιας BMW E46.
Πρέπει να είσαι κολλημένος με τις κατασκευές της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να πετσοκόψεις μία πλήρως λειτουργική κουπέ BMW E46 ώστε να φτιάξεις ένα Lada 2101 με το πάτωμα και τα μηχανικά της μέρη.
Το έκαναν κάποιοι, στην Ουκρανία. Και δεν μπορούμε παρά να θαυμάσουμε την απίστευτη μαστοριά, την εκπληκτική όπως φαίνεται φανοποιία ακόμη και στις λεπτομέρειες. Ο τύπος έχει βάλει ακόμη και το σύστημα που «ρουφάει» αυτόματα τις πόρτες για να κλείσουν, όπως στις μεταγενέστερες της Ε46 BMW Σειράς 5 και 7. Και φαίνεται ότι λειτουργεί τέλεια. Παρότι χρειάστηκε να κοπούν και να κολληθούν όλα από την αρχή, φαίνεται ότι έχει πετύχει τέλεια τις ανοχές σε κάθε σημείο, αφού τόσο οι πόρτες όσο και τα καπό εμπρός και πίσω ανοιγοκλείνουν γλυκά και χωρίς ζόρι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes "Frenkenstein" φόρος τιμής στην εμβληματική 600
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το MINI με μοτέρ Audi 870 PS πωλείται [video]
Στην καμπίνα έχουν προσαρμόσει πλήρως το ταμπλό της Ε46, την κεντρική κονσόλα και τα πίσω καθίσματα (αναδιπλούμενα μάλιστα). Εξίσου «εργοστασιακή» είναι και η προσαρμογή των επενδύσεων στον χώρο αποσκευών. Ο λεβιές του κιβωτίου είναι BMW, διότι όπως βλέπουμε όταν ανοίγει το καπό, έχει διατηρηθεί ο κινητήρας και όλο το σύστημα μετάδοσης του γερμανικού κουπέ. Η πολύ καθαρή χωροταξία στο χώρο του κινητήρα και η εικόνα των θόλων μας δίνουν να καταλάβουμε τι ακριβώς έχουν κάνει. Πράγμα που επιβεβαιώνει η γκάλερι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ονειρική BMW 2002 "engine swap"
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Citroën 2CV με μοτέρ Ferrari F355 κάνει τρελό ήχο [video]
Έχουν κρατήσει ολόκληρο το πάτωμα χωρίς να το πειράξουν, τους θόλους, το τούνελ της μετάδοσης και φυσικά τα μηχανικά μέρη της BMW, με 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ απ' ό,τι βλέπουμε. Δηλαδή το μεταξόνιο, το μήκος και το πλάτος του πατώματος είναι Ε46 Coupé, γι' αυτό και ταίριαξε το ταμπλό απόλυτα. Στη συνέχεια, από το σάπιο παλιό Lada αφαίρεσαν τα εξωτερικά πάνελ, την οροφή με τις κολόνες, τα φτερά και τα καπό, τις μετώπες εμπρός και πίσω. Γι' αυτό το καπό του κινητήρα ανοίγει ανάποδα και ο χώρος αποσκευών έχει ψηλό κατώφλι. Και τα προσάρμοσαν στο πάτωμα της BMW, με εκπληκτική ακρίβεια και εξαιρετικό φινίρισμα.
Χρειάστηκε να μεγαλώσουν τις εμπρός πόρτες του Lada και να φτιάξουν από την αρχή τις μεσαίες κολόνες, το οποίο θα πρέπει να ήταν ένα από τα δυσκολότερα σημεία του χειρουργείου. Δεν χρησιμοποιούν της BMW. Έχουν ξεκολλήσει αυτές του Lada από το πάνελ της οροφής και τις έχουν πάει πιο πίσω. Διατήρησαν το πλαίσιο του πίσω παραθύρου και τη γυάλινη επιφάνεια με το φινιστρίνι του Lada, αλλά πίσω πόρτες δεν υπάρχουν. Κάπως έτσι, γεννήθηκε το Lada 2101 Coupé. Τώρα πώς θα είναι αυτό το πράγμα από ακαμψία, στην οδήγηση ή σε μία σύγκρουση, δεν θέλουμε να ξέρουμε.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επετειακό Lada Niva σε μόλις 1.977 αντίτυπα
[Πηγή Autoevolution]