Αυτή η Ferrari 488 GTB των 900 PS είναι άκρως γοητευτική

Αυτή η Ferrari 488 GTB των 900 PS είναι άκρως γοητευτική

H Ferrari έδωσε μια σοβαρή πλατφόρμα βελτίωσης με τη νέα διτούρμπινη 488 GTB και η VOS την εκμεταλλεύτηκε δεόντως.

Η νέα Ferrari 488 GTB αποτελεί αντικείμενο εξαιρετικού ενδιαφέροντος για τους απανταχού tuners, έναντι των προηγούμενων ατμοσφαιρικών μοντέλων.

Ο νέος διτούρμπινος 3,9λιτρος V8 είναι ασυγκρίτως πιο εύκολος στη βελτίωση και η γερμανική VOS ήδη ολοκλήρωσε μια τριπλή πρόταση.

Η εταιρεία με το ακρωνύμιο VOS που αντιστοιχεί στο Vision of Speed και ο επικεφαλής της, Michael Keller, έχουν στη φιλοσοφία τους την κατασκευή και προσαρμογή ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων aftermarket που όμως δεν αλλοιώνουν το αρχικό και βασικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

«Κάθε αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει τον προσωπικό χαρακτήρα του. Το να τον γνωρίζεις στη λεπτομέρειά του είναι αναγκαία προϋπόθεση. Προκειμένου να προχωρήσεις σε μια ευρηματική βελτίωση ή επέκταση στην ερμηνεία του υφιστάμενου υλικού, η πραγματική τέχνη είναι να πετύχεις τη σωστή “δόση”, κάνοντας την ελάχιστη δυνατή αλλαγή στο DNA του αυτοκινήτου. Μου αρέσει να συγκρίνω τη δουλειά μας με τη βελτίωση ενός Stradivari. Αν το κράτημα δεν είναι σωστό ή πολύ ευαίσθητο, η “ψυχή” ενός εξαιρετικού αριστουργήματος θα μπορούσε να καταστραφεί από τη μια στιγμή στην άλλη».

Με αυτή τη φιλοσοφία, η VOS, καθ’ υπέρβαση των λεγομένων της, κάθε άλλο παρά φειδωλή αποδείχτηκε στο «φούσκωμα» του στοκ 3,9λιτρου bi-turbo V8 και μάλιστα σε δυσθεώρητα ύψη. Στο Stage 3, η ισχύς απογειώθηκε στους 900 PS, ενώ η ροπή κυριολεκτικά εκτοξεύτηκε, φτάνοντας στα 125,7 kgm. Τώρα, αν με τέτοια νούμερα, η 488 GTB διατηρεί τη φύση της αμφιβάλουμε, αλλά δεν κόβουμε και τις φλέβες μας να τη διατηρήσει. Μας αρέσει περισσότερο έτσι!

Βέβαια, αν η απόλυτη ισχύς δεν είναι το ζητούμενό σας, η VOS ξεκινά με το Stage 1, για 750 PS και 111,9 kgm, ενώ στο Stage 2 τα άλογα φτάνουν τα 830 και τα χιλιογραμμόμετρα τα 118,9. Προφανώς όλα τα παραπάνω δίνουν στην 488 GTB τρομακτική επιτάχυνση, σύμφωνα με τη VOS, αλλά ο Γερμανός tuner δεν έδωσε στη δημοσιότητα νούμερα επιδόσεων.

Εμείς απλώς να υπενθυμίσουμε ότι η στοκ 488 GTB αποδίδει 670 PS/6.200-8.000 rpm και 77,5 kgm/3.000 rpm, ενώ χρειάζεται για το σπριντ των 0-100 km/h 3,0”, των 0-200 km/h 8,3” και πιάνει στην ευθεία τα 330+ km/h.

Στο κοσμητικό κομμάτι, το αυτοκίνητο φόρεσε ένα ανθρακονημάτινο κοστουμάκι, αποτελούμενο από εμπρός σπόιλερ και πλευρικά μαρσπιέ, πολλαπλό διαχύτη, καπάκια καθρεφτών και εισαγωγή αέρα νέας σχεδίασης. Τίποτα το υπερβολικό πάντως που να υποδηλώνει τη δυναμική που κρύβεται κάτω από το καπό. Ως εκ τούτου, το κοντράστ των ανθρακονημάτινων προσθηκών και η δυναμική θωριά του αυτοκινήτου θα μπορούσαν να υπάρχουν και χωρίς τη μηχανική βελτίωση.

Την εμφάνιση, αλλά και την ουσία για να περάσουν όλα αυτά τα άλογα στην άσφαλτο, συμπληρώνει ένα σετ 21ιντσες ζάντες Loma με λάστιχα 225/35 εμπρός και 325/25 πίσω.

Δείτε αναλυτικά τι χρεώνει η VOS για κάθε εξάρτημα, εδώ!

[Πηγή VOS]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube