Volkswagen e-Golf Touch: Ο έλεγχος με νεύματα περνάει στα καθημερινά αυτοκίνητα
Στο CES2016 που άνοιξε τις πόρτες του σήμερα, η Volkswagen αποκάλυψε ένα ηλεκτρικό Golf με την επόμενη γενιά των συστημάτων πολυμέσων της.
Πέρυσι, το Golf R Touch Concept είχει σκοπό να προλειάνει το έδαφος. Φέτος, η τελευταία έκδοση του Modular Infotainment Toolkit (MIΒ) ενσωματώνει μια πρώτη -σχεδόν παράγωγης- έκδοση του ελέγχου του infotainment με νεύματα.
Αν και δεν υπάρχει σαφής αναφορά για το πότε θα περάσει στην παραγωγή, από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνουμε ότι δεν αποκλείεται να το δούμε και μέσα στο τρέχον έτος. Αυτό που σίγουρα θα δούμε στο ανανεωμένο Golf το δεύτερο εξάμηνο του 2016, είναι την οθόνη των 9,2 ιντσών υψηλής ανάλυσης (1.280x640) για την κορυφαία έκδοση του συστήματος. Θα έχει διαμορφώσιμο interface ώστε ο οδηγός να διευκολύνεται ανάλογα με το ποιες λειτουργίες χρησιμοποιεί πιο συχνά. Ο βασικός έλεγχος αυτής της οθόνης θα γίνεται από τέσσερα πλήκτρα αφής που θα βρίσκονται στην αριστερή πλευρά της. Είναι αυτονόητο ότι το σύστημα θα είναι συμβατό με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες που απαιτεί η τάση της απόλυτης συνδεσιμότητας (MirrorLink, Android Auto, CarPlay, ειδοποιήσεις κινητού, κ.α.), ενώ θα διαθέτει Wi-Fi και οι επιβάτες θα μπορούν να ελέγξουν πολλές από τις λειτουργίες μέσω tablet, όπως στη Σειρά 7 της BMW. Ακόμα, από το καλοκαίρι θα διατίθεται μια πολύ εξελιγμένη κι εύχρηστη λειτουργία φωνητικών εντολών, που θα επιτρέπει καλύτερη συνεννόηση με το αυτοκίνητο. Μάλιστα το σύστημα αυτό δε θα ενεργοποιείται με πάτημα κουμπιού, αλλά φωνητικά.
Ακόμα μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια έχει να κάνει με τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης συσκευών όχι μόνο στο εμπρός αλλά και το πίσω μέρος της καμπίνας (μέσα στο υποβραχιόνιο του καθίσματος) καθώς και η ύπαρξη θύρας USB Type C που επιτρέπει τη γρήγορη μετάδοση δεδομένων και ταυτόχρονα τη φόρτιση μιας συσκευής.
Τέλος, ενδιαφέρον έχει και η τεχνολογία Personalization 2.0 με τη βοήθεια της οποίας ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου του σε «cloud» και να τις ανακαλεί όταν βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός άλλου Volkswagen συμβατού με αυτή την τεχνολογία.
[Πηγή: Volkswagen]