Σε δύο ακόμα γενιές μοντέλων θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα MQB της Volkswagen

Σε δύο ακόμα γενιές μοντέλων θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα MQB της Volkswagen

Προκειμένου να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της, η εταιρεία υπολογίζει να χρησιμοποιήσει την πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα MQB σε άλλες δύο γενιές μοντέλων.

Σε συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα, ο επικεφαλής της Volkswagen, Herbert Diess, δήλωσε ότι τους τελευταίους μήνες σημειώθηκε μεγάλη πρόοδος επάνω στο κομμάτι του κόστους παραγωγής των μοντέλων που χρησιμοποιούν την MQB πλατφόρμα.

Να θυμίσουμε ότι η MQB αποτελεί τη βάση όλων των μικρομεσαίων και μεσαίων μοντέλων του γκρουπ Volkswagen και σχεδιάστηκε με γνώμονα την απόλυτη διευκόλυνση της διαδικασίας παραγωγής άρα και τη ελαχιστοποίηση του αντίστοιχου κόστους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volkswagen Golf 1.0 TSI BlueMotion DSG

Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι όλα ξεκίνησαν από το υψηλό κόστος παραγωγής του Golf V, που έδωσε σχετικά γρήγορα τη θέση του στο Golf VI. Το τελευταίο είχε ήδη χαμηλότερο κόστος παραγωγής από το V κι έμεινε στην αγορά μόλις τρία χρόνια. Ύστερα έδωσε τη θέση του στο ακόμα πιο οικονομικό στην παραγωγή VII, το πρώτο που πάτησε στην MQB.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volkswagen Passat 1.4 TSI BMT ACT

Ο Diess υποστήριξε ότι η τεχνολογική υπόσταση της σημερινής πλατφόρμας είναι αρκετά προηγμένη ώστε να σταθεί στην αγορά με αξιώσεις για ακόμα δύο γενιές μοντέλων χωρίς επιπλέον σοβαρές επενδύσεις. Έτσι, ο στόχος τώρα είναι τα μοντέλα που θα βασίζονται στην MQB να έχουν φτάσει τα 7 εκατομμύρια το 2018.

Αυτή η απόφαση αποτελεί μέρος ενός προγράμματος περικοπών που περιλαμβάνει συγκριμένες συμφωνίες με τους εργαζομένους κι έχει σκοπό να περιορίσει τα ετήσια κόστη της Volkswagen κατά 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2021. Με τον τρόπο αυτό, τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας αναμένεται να αγγίξουν το 4% αντί για το 2% που είναι σήμερα, σαφώς επηρεασμένα από το Dieselgate.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σχεδόν $15 δισ. θα κοστίσει το Dieselgate στη Volkswagen

Ακόμα κι έτσι πάντως το κέρδος θα είναι μικρότερο από το 6% που πετυχαίνει ο ανταγωνισμός και που είναι το ελάχιστο απαιτούμενο για να εξυπηρετούνται τα κόστη για επενδύσεις σε μελλοντικά πλάνα. Το 4% είναι απλώς το ελάχιστο κέρδος που απαιτείται για ένα ταμείο χωρίς απώλειες.

Στο τέλος πάντως, ο Diess δήλωσε ότι η εταιρεία θα ανταποκριθεί σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία, πετυχαίνοντας μελλοντικά περισσότερα πράγματα με λιγότερες επενδύσεις.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube