Οι Peugeot, Citroën και DS εξελίσσουν νέας γενιάς μπαταρίες
Θα εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αυτονομία και θα φορτίζουν ταχύτερα, ώστε να φροντίζουν για μετακινήσεις με λιγότερο άγχος.
Με τη σημερινή διαθέσιμη τεχνολογία, δεν είναι λίγες οι φορές που οδηγώντας ένα ηλεκτρικό ή (λιγότερο) plug-in υβριδικό αυτοκίνητο, ο οδηγός αγχώνεται για την εναπομείνασα αυτονομία. ë
Ο γαλλικός όμιλος θέλει να το αλλάξει αυτό και για να το κάνει ετοιμάζει νέες μπαταρίες. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα μελλοντικά συμβατικά plug-in υβριδικά μοντέλα θα διαθέτουν συστοιχίες μπαταριών 12 KWh ενώ τα μεγαλύτερα και βαρύτερα SUV 13 KWh.
Οι τιμές αυτές είναι περίπου 12 φορές μεγαλύτερες από τις σημερινές, ενώ η ισχύς αναμένεται να είναι κατά 20-30% μεγαλύτερη από του ανταγωνισμού.
Οι εν λόγω μπαταρίες θα λειτουργούν μέσα στο εύρος 210-350 V (240-400 για τα SUV) και ανάλογα με την εγκατάσταση της φόρτισης θα μπορούν να «φουλάρουν» σε 4,5 ή 2,5 ώρες. Θα μπορείς επίσης να έχεις αυτονομία 100 km φορτίζοντας με το βασικό φορτιστή για μόλις 1,5 ώρα, ενώ με τους ταχυφορτιστές έχεις το 80% σε μόλις μισή ώρα, ή με άλλα λόγια 12 km για κάθε λεπτό φόρτισης.
Διαβάστε ακόμα: "Push to pass", 5ετές αναπτυξιακό πλάνο από το PSA Group
Ωστόσο το μεγάλο κεφάλι του PSA Group, Carlos Tavares, ξεκαθάρισε ότι δεν είναι σκοπός μόνο το να φτιάχνεις αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων από την κίνησή τους, αλλά και να παράγεις εξίσου καθαρά την ενέργεια που χρειάζονται.
Κυνηγώντας αυτό ακριβώς, το PSA Group επενδύει πάρα πολλά στο μηχανολογικό κομμάτι και θέλει διακαώς να μεγιστοποιήσει την απόδοση του κόστους R&D. Με αυτό τον τρόπο υπολογίζει να εξοικονομήσει περίπου 1,5 δις ευρώ μέσα στην επόμενη 5ετία, επανεπενδύοντας το ποσό σε νέες τεχνολογίες που θα προτείνουν οι μηχανικοί.
[Πηγή Autocar.co.uk]