Η Volvo αποκαλύπτει νέα οικογένεια κινητήρων

Η Volvo αποκαλύπτει νέα οικογένεια κινητήρων

Μια νέα γενιά κινητήρων προγραμματίζεται από τη Volvo προκειμένου να αντικαταστήσει τα μοτέρ της παρούσας γκάμας.

Από το φθινόπωρο, η Volvo θα λανσάρει τους αποκλειστικά δίλιτρους 4κύλινδρους κινητήρες Drive-E, σε βενζίνη και πετρέλαιο, αρχικά στο S60, V60 και XC60.

Τα μοτέρ αυτά θα αντικαταστήσουν οκτώ κινητήρες από την παλιά γενιά κινητήρων της εταιρείας και σε όλη την γκάμα, σημαίνοντας το τέλος για τέσσερα 5κύλινδρα, 6κύλινδρα και 8κύλινδρα σύνολα.

Τα νέα μοτέρ θα διατίθενται με διαφορετικές πιέσεις τούρμπο και σε κάποιες περιπτώσεις θα συνδυάζονται με υβριδικά συστήματα, τοποθετημένα είτε εμπρός είτε πίσω. Συνδυασμοί που εκτός από τη δυνατότητα για εμπρός κίνηση και τετρακίνηση, θα παρέχουν επιδόσεις ανάλογες με αυτές των Volvo που φορούσαν μοτέρ V8, αλλά με σαφώς μικρότερη κατανάλωση.

Τα μοτέρ της γενιάς Drive-E θα συνδυάζονται με ένα νέο αυτόματο διπλόδισκο 8άρι σασμάν ή ένα βελτιωμένο, σε σχέση με το υπάρχον, χειροκίνητο 6άρι.

Ο μεγάλος νεωτερισμός στα ντίζελ, κατά δήλωση της Volvo, είναι το τεχνολογία ψεκασμού i-Art. Κάθε ιντζέκτορας στο common rail θα είναι εφοδιασμένος με ένα μικρό επεξεργαστή που θα φροντίζει για τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου που θα ψεκάζεται σε κάθε κύλινδρο με πίεση μέχρι 2.500 bar, στη θέση των μπεκ και ψεκάζουν άπαξ μια σταθερή ποσότητα καυσίμου. Πέρα της οικονομίας όμως, η Volvo υπόσχεται ότι οι επιδόσεις και ο σπορ ήχος θα βρίσκονται επίσης στο ραντεβού .

Ο πρώτος κινητήρας Drive-E που θα κάνει χρήση της τεχνολογίας i-Art θα είναι ο νέος D4 με τα 180 PS. Τα μοτέρ ντίζελ θα προσφέρουν ένα μεγάλο εύρος ισχύος, από 120 έως 230 PS.

Η Volvo σχεδίασε και εξέλιξε την οικογένεια κινητήρων Drive-E in-house, η οποία είναι γνωστή ως Volvo Engine Architecture ή VEA, η οποία περιλαμβάνει και βενζινοκίνητα μοτέρ ισχύος από 140 έως 300+ PS.

Τα πρώτα βενζινοκίνητα μοτέρ της νέας γενιάς θα είναι ένα T6 με ισχύ 306 PS και ένα Τ5 με ισχύ 233 PS.

Τα υψηλότερης ισχύος μοτέρ θα κάνουν χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή και τούρμπο, προκειμένου να παρέχουν υψηλή ροπή στις λίγες στροφές και πιο γραμμική καμπύλη ροπής, ως να επρόκειτο για κινητήρες με ατμοσφαιρική αναπνοή.

[Πηγή Volvo]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube