Η Lamborghini σχεδιάζει carbon μπιέλες για τους κινητήρες της

Η Lamborghini σχεδιάζει carbon μπιέλες για τους κινητήρες της

Τα συνθετικά υλικά φαίνεται ότι σιγά σιγά θα αποκτήσουν και χρήσεις που δεν είχαμε ποτέ φανταστεί.

Ειδικά στην περίπτωση των σούπερκαρ, η κατασκευή των πάνελ του αμαξώματος ή ακόμα και του πλαισίου από ανθρακόνημα έχει πάψει να μας κάνει εντύπωση.

Το να μιλάμε όμως για μπιέλες κινητήρα από ανθρακόνημα, είναι σίγουρα κάτι πολύ ενδιαφέρον και ασυνήθιστο.

Αυτή είναι μια από τις ιδέες που επεξεργάζεται η Lamborghini στο κέντρο εξέλιξης συνθετικών υλικών της, το οποίο εγκαινιάστηκε πριν από ένα μήνα από το Stefano Domenicali στο Σηάτλ.

Πρόκειται για μια εγκατάσταση 743 τετραγωνικών μέτρων που απαρτίζεται από μόλις έξι ανθρώπους. Δουλεύει παράλληλα με «τα κεντρικά» της εταιρείας στην Ιταλία και είναι αρκετά ευέλικτη για να περνάει άμεσα από τη φάση του σχεδίου σε εκείνη της δοκιμής. Θα μπορούσες να πεις ότι θυμίζει μια εταιρεία σαν τη Boeing σε σμίκρυνση.

Ο ίδιος ο CEO της Lamborghini, δήλωσε πως τα συνθετικά υλικά είναι το όραμα της εταιρείας για το μέλλον. Το όραμα αυτό περιλαμβάνει εκτός των άλλων και μπιέλες από ανθρακόνημα αντί για μέταλλο, κάτι για το οποίο ο ιταλός κατασκευαστής ευελπιστεί να έχει τα πρωτεία στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Με αυτόν τον τρόπο οι μπιέλες γίνονται κατά 40-50% ελαφρύτερες, κάτι που σημαίνει ότι με τη χρήση τους –ειδικά- ένας V12 κινητήρας θα έχει σημαίνει εξαιρετικά πλεονεκτήματα στην ισχύ και την ευστροφία του.



Ο Maurizio Reggiani, επικεφαλής του τμήματος R&D (έρευνας και εξέλιξης) της εταιρείας, δήλωσε: «Θεωρούμε ότι σε 12-18 μήνες θα μπορούμε να έχουμε το κατάλληλο εξάρτημα στα χέρια μας ώστε να το χρησιμοποιήσουμε σε μελλοντικούς κινητήρες. Μιλάμε δηλαδή για μια βιώσιμη τεχνολογία στον αντικαταστάτη της Aventador που θα είναι έτοιμος το 2020 ή 2021».

Δείτε ακόμα: Οδηγούμε Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster

Ιδιαίτερη θα είναι και η μέθοδος κατασκευής των εν λόγω εξαρτημάτων: Το συνθετικό μίγμα θα χύνεται σε ένα ατσάλινο καλούπι και με την κατάλληλη εφαρμογή πίεσης και θερμοκρασίας το εξάρτημα θα είναι έτοιμο μέσα σε μόλις τρία λεπτά. Κάτι που βρίσκεται σε άλλο κόσμο συγκριτικά με τις 3 ώρες που συνήθως χρειάζεται αυτή η διαδικασία.

Ο τρόπος αυτός δεν είναι νέος για τη Lamborghini μάλιστα, αφού έτσι κατασκευάστηκε κατά 80% η Sesto Elemento του 2010.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube