Επιβολή σοβαρών περικοπών στην Audi λόγω dieselgate;
Σύμφωνα με έγκυρα δημοσιεύματα, τα μελλοντικά Audi πιθανώς να μη χρησιμοποιούν πλατφόρμες σχεδιασμένες in-house, ως μέρος ενός σχεδίου σοβαρών περικοπών.
Υπάρχουν πρόσφατες αναφορές του γερμανικού Τύπου που αναφέρουν ότι στο μέλλον η εταιρεία μπορεί να χάσει εντελώς τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί δικές της πλατφόρμες.
Πρόκειται για μια κίνηση που αποσκοπεί στον περιορισμό του λειτουργικού κόστους, προκειμένου ο όμιλος Volkswagen να μπορέσει να αντέξει το κόστος του diesegate.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Σχεδόν $15 δις θα κοστίσει το dieselgate στη Volkswagen
Σύμφωνα με το Γερμανικό Spiegel, ο επικεφαλής της Audi Rupert Stadler δήλωσε στην εταιρεία ότι όλες οι μελλοντικές επενδύσεις θα επανεξεταστούν εξονυχιστικά. Περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό θα έχουμε στις 18 Νοεμβρίου οπότε και το ΔΣ της εταιρείας θα συναντηθεί προκειμένου να αποφασίσει για διάφορα θέματα.
Όπως για παράδειγμα το εάν θα προχωρήσει το νέο κέντρο δοκιμών πρόσκρουσης και μια αεροδυναμική σήραγγα. Επίσης, είναι πολύ πιθανό να πάψει να χρησιμοποιείται και η πλατφόρμα MLB που χρησιμοποιείται από το Α4 και πάνω, αφού απαιτεί ειδικά κιβώτια και κινητήρες λίγο διαφορετικούς από αυτούς που χρησιμοποιούν τα άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen. Ακόμα και η διαδοχή του R8 δεν είναι βέβαιη αυτή τη στιγμή, ενώ αβέβαιη θεωρείται και η συνέχεια της αγωνιστικής δραστηριότητας της εταιρείας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Σπάμε το ρεκόρ μας στις Σέρρες με το νέο Audi R8 V10 [video]
Σε αυτό το πλαίσιο, ακούγεται ότι η επόμενη γενιά των A4 και Α5 είναι πιθανό να βασίζεται στο Volkswagen Passat -που χρησιμοποιεί μια μεγαλύτερη εκδοχή της πλατφόρμας MQB- άρα θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια και τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη.
Από την άλλη, τα μεγαλύτερα μοντέλα φαίνεται πως θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της σημερινής Porsche Panamera, που σημαίνει ότι θα διατίθενται σε τετρακίνητες και πισωκίνητες εκδόσεις.
Οι βρετανοί συνάδελφοί μας από το Autocar, προσπάθησαν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία αλλά η απάντηση που έλαβαν ήταν ότι η «Audi θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει αυστηρά τα ιδανικά της αλλά και να ικανοποιεί στο έπακρο τις απαιτήσεις των πελατών της. Ακόμα κι εάν χρησιμοποιούνται κοινά μηχανικά μέρη με άλλα μοντέλα του ομίλου, τα Audi πάντα θα έχουν τα δικά τους αδιαμφισβήτητα χαρακτηριστικά. Πάνω από 10.000 εργαζόμενοι στο Τεχνικό τμήμα της εταιρείας φροντίζουν γι’ αυτό».
[Πηγή Autocar.co.uk]