Έκθεση Γενεύης: Η Honda παρουσιάζει το «νέο» Civic
Η Honda παρουσίασε το πρωτότυπο το οποίο με ελάχιστες αλλαγές θα είναι το επόμενο, εντελώς νέο, Civic
Μολονότι το εντελώς νέο 5πορτο Civic κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση της Γενεύης ως πρωτότυπο, η Honda ανακοινώνει ότι το μοντέλο παραγωγής θα ακολουθήσει πολύ σύντομα.
Το νέο χάτσμπακ θα είναι 30 mm πλατύτερο, 20 mm πιο χαμηλό και 130 mm πιο μακρύ από το υπάρχον μοντέλο, ενώ και τα μετατρόχιά του θα είναι επίσης φαρδύτερα. Σύμφωνα με την Honda η αύξηση των διαστάσεων θα δώσει στο νέο Civic μεγαλύτερο ίχνος στο δρόμο και πιο δυναμική εμφάνιση, χάρη και στην νέα προκλητική σχεδίαση.
Στο εμπρός μέρος το νέο Civic έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα, ενώ τα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED δεσπόζουν κάτω από το επίσης νέο ανάγλυφο καπό. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης LED σε σχήμα C, ενώ ο προφυλακτήρας με τις γωνιώδεις πτυχές και τους μεγάλους αεραγωγούς αναδεικνύει επίσης ένα πολύ πιο επιθετικό χάτσμπακ από αυτά που μας έχει συνηθίσει η Honda.
«Γνωρίζαμε ότι έπρεπε να δημιουργήσουμε ένα σχήμα που να είναι τολμηρό, να ξεχωρίζει και να βγάζει τη γλώσσα στην συνηθισμένη ευρωπαϊκή σχεδίαση των χάτσμπακ. Θα έπρεπε ωστόσο να εκφράζει ιδανικά τον πυρήνα των αξιών της Honda», αναφέρει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής εξέλιξης του νέου Civic, Daisuke Tsutamori και συνεχίζει: «Το αποτέλεσμα είναι μια σύνθεση ξεχωριστής και σπορ σχεδίασης, σπορ οδηγικών χαρακτηριστικών και πολυχρηστικότητας».
Το εντελώς νέο Civic θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης με τούρμπο 1.0 και 1.5 VTEC και μια βελτιωμένη εκδοχή του ντίζελ 1.6 i-DTEC. Έτσι το νέο Civic θα είναι πλέον απευθείας ανταγωνιστικό με μοντέλα που έχουν παρόμοιους downsized κινητήρες βενζίνης, όπως τα VW Golf, Ford Focus και Opel Astra.
Οι βενζινοκινητήρες είναι εξελιγμένοι από μηδενική βάση. Με τούρμπο, μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων και μειωμένες τριβές έχουν πολύ καλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Η Honda λέει ότι είναι οι κορυφαίοι στην κατηγορία τους αλλά φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να τους δοκιμάσουμε για να πιστοποιήσουμε την ακρίβεια του ισχυρισμού. Η Honda δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τα νέα μοτέρ τούρμπο, αλλά υποθέτουμε ότι το 1.000άρι θα είναι 3κύλινδρο, ενώ το 1.5 4κύλινδρο. Το πρώτο αναμένουμε να αποδίδει γύρω στα 125 άλογα, ενώ το δεύτερο από 160 έως 180.
Αν και το Civic θα είναι ένα «παγκόσμιο» αυτοκίνητο η 10η γενιά του θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ευρώπη.