Škoda Karoq Cabrio; Αλήθεια;
Είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι τη αγοράς αλλά η Škoda φαίνεται πως θέλει να το εξερευνήσει.
Είναι και μάλλον θα παραμείνει ένα περιθωριακό κομμάτι μιας κατά τα άλλα ευρύτατης και επιτυχημένης κατηγορίας της αγοράς. Στο μεταξύ, καλά κάνετε και δεν το πιστεύετε. Το Škoda Karoq Cabrio δεν προορίζεται για παραγωγή.
Είναι ένα concept, το προϊόν μελέτης 23 μαθητευόμενων μηχανικών οι οποίοι ξεκίνησαν τη μετασκευή ενός κανονικού Karoq σε κάμπριο. Δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί, το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το Range Rover Evoque Convertible. Αλλά ενώ το brand της Range Rover μπορεί να υποστηρίξει τέτοιου είδους εκκεντρικότητες, το πιο σεμνό και συντηρητικό (και λογικό, βεβαίως) προφίλ της Škoda δεν σηκώνει τέτοιες ακρότητες.
Έχουν αλλαχτεί η εμπρός και η μεσαία κολώνα, έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί η οροφή, έχει επανασχεδιαστεί η εξάτμιση, η πόρτα του χώρου αποσκευών αλλά και οι πόρτες των επιβατών. Διαφορετικοί είναι επίσης οι προφυλακτήρες. Το logo της μάρκας εμπρός και πίσω θα είναι διακριτικά φωτισμένο, ενώ θα προβάλλεται στην άσφαλτο καθώς το αυτοκίνητο θα κινείται.
Το μήκος και το πλάτος του Škoda Karoq Convertible δεν έχουν αλλάξει, ούτε και το μεταξόνιο. Η απόσταση από το έδαφος ωστόσο είναι μικρότερη, αφού το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τα αμορτισέρ του Octavia RS. Την κίνηση δίνει ο 1.5 TSI των 150 ίππων με 25,5 kgm ροπή.
Το Škoda Karoq Cabrio θα είναι ολοκληρωμένο και θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στις αρχές Ιουνίου.
[Πηγή Carscoops]