Πραγματικές οι πατέντες του μυστηριώδους BMW
Αξιόπιστη πηγή επιβεβαίωσε ότι τα σχέδια που διέρρευσαν από την Κίνα ανήκουν σε πρότζεκτ που βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη.
Οι εικόνες του μυστηριώδους BMW που διέρρευσαν από το κινεζικό Γραφείο Κατοχύρωσης Ευρεσιτεχνιών την περασμένη εβδομάδα και που εκτιμάτο ότι αφορούσαν είτε ένα άκρως απόρρητο μοντέλο με κυψέλη υδρογόνου είτε ήταν πλαστά, επιβεβαιώθηκε για το πρώτο από πηγή που γνωρίζει εκ των έσω τα πράγματα στη γερμανική εταιρεία, τουλάχιστον κατά το ένα σκέλος.
Η πηγή αυτή, που μίλησε στους συναδέλφους μας στο Autocar, επιβεβαίωσε ότι τα σχέδια είναι πραγματικά, αλλά αρνήθηκε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο με κυψέλη υδρογόνου. Αντίθετα, ανέφερε ότι τα σχέδια αφορούν ένα 4θέσιο επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, με βενζινοκινητήρα στο θερμικό μέρος του, και μάλιστα υπέρ-αποδοτικό -κατανάλωση μόλις 0,4 lt/100 km και εκπομπές CO2 μόλις 10g/km.
Ο βενζινοκινητήρας θα είναι ένα δικύλινδρος 1.000άρης και λέγεται ότι το άκρως απόρρητο κόνσεπτ θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα και θα πετυχαίνει τελική ταχύτητα 180 km/h. Στις επιδόσεις, αρωγός θα έρχεται το βάρος του αυτοκινήτου θα είναι γύρω από τα 1.150 kg, περίπου 135 kg λιγότερο το υφιστάμενο BMW i3. Και όπως σε αυτό, στη δομή του θα γίνεται εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτινων τμημάτων ενισχυμένων με πλαστικό. Ομοίως υπέρ-αποδοτικό θα είναι και στον αεροδυναμικό τομέα, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,18, νούμερο που είναι χαμηλότερο ακόμα και από αυτού του VW XL1, που προφανώς αποτελεί και τη πηγή έμπνευσης αυτού του BMW.
Αντίθετα όμως από το XL1, το κουπέ της BMW θα διαθέτει 4θέσια καμπίνα και αποδεκτό χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 348 lt, τρεις φορές περισσότερο από αυτόν του VW, σύμφωνα με τα γραφόμενα του Autocar. To νέο πρωτότυπο της BMW θα χρησιμοποιεί επίσης νέες μπαταρίες, με σημαντικά ανώτερη ενεργειακή πυκνότητα και μειωμένο χρόνο φόρτισης σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, χωρίς όμως να υπάρχουν πληροφορίες για το είδος των μπαταριών ή πώς θα επιτευχθεί αυτό.
[Πηγή Autocar]