Νέο Renault Kwid
To νέο Kwid δείχνει τις δυνατότητες, τις προθέσεις και τη φαντασία της Renault για το κόμπακτ crossover ενός όχι πολύ κοντινού μέλλοντος.
Σε συνέχεια του teaser της προηγούμενης εβδομάδας, η Renault αποκάλυψε το πρωτότυπο Kwid στο Auto Expo του Νέου Δελχί στην Ινδία.
Το ούλτρα μοντέρνο Kwid της Renault σχεδιάστηκε από το στούντιο Renault Design India και επιχειρεί να αναδείξει τις προθέσεις της γαλλικής φίρμας στην κατασκευή ενός φουτουριστικού crossover της κόμπακτ κατηγορίας. Το Kwid διαθέτει πολύ κοντούς προβόλους, δείγμα των δυνατοτήτων εκτός δρόμου, χαρακτηριστικό που συμπληρώνουν η υψηλή θέση του εντυπωσιακού ανθρακί/κίτρινου αμαξώματος και οι μεγάλοι ανθρακί/κίτρινοι τροχοί. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν μια όψη περισσότερο buggy car παρά crossover.
H κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς που κινούνται από ένα 1.200άρη κινητήρα τούρμπο που συνδυάζεται με το διπλόδισκο σασμάν EDC. Το πρωτότυπο σχεδιάστηκε δε με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να μπορεί να υποδεχτεί και ηλεκτρικό πακέτο κίνησης (ηλεκτρομοτέρ/μπαταρία) για μια προσεχή έκδοση ZE.
Ο κλωβός των επιβατών είναι μια καμπίνα-κουκούλι και το αξιοπαρατήρητο είναι η απουσία καθισμάτων, όπου στη θέση τους έχει τοποθετηθεί ένας μονοκόμματος «πάγκος» με πλάτη, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους μέχρι και κλιματισμό με τα χειριστήριά του τοποθετημένα στην πλάτη του εμπρός πάγκου.
Το άλλο στοιχείο άξιο παρατήρησης είναι αυτό που η Renault ονομάζει «Flying Companion» και έχει τη βάση λειτουργίας του στο περιστρεφόμενο πίσω τμήμα της οροφής. Πρόκειται επί της ουσίας για ένα τηλεκατευθυνόμενο μικρό ελικόπτερο που απογειώνεται και πετά μπροστά από το αυτοκίνητο και μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες, να ανιχνεύει και να δίνει πληροφορίες για τον κυκλοφοριακό φόρτο, αλλά και να λειτουργεί ως ραντάρ, ανιχνεύοντας εμπόδια. Ο χειρισμός του μπορεί να είναι είτε χειροκίνητος είτε μέσω προγραμματισμού, χρησιμοποιώντας το GPS.
Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά κατατείνουν στο ότι το Renault Kwid είναι περισσότερο μια σπουδή παρά ένα μοντέλο που προαλείφεται για μοντέλο παραγωγής. Και πάντως δεν θα είναι το οικονομικό crossover της γαλλικής εταιρείας που σχεδιάζει για την Ινδία και τις άλλες αναπτυσσόμενες αγορές.
[Πηγή: Renault]