Νέο Honda Civic Type R με 280+ PS και χειροκίνητο σασμάν
Λίγες ημέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της Διεθνής Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Παρίσι για το κοινό, η Honda προχώρησε στην αποκάλυψη περισσότερων λεπτομερειών για το πολυαναμενόμενο νέο Civic Type-R.
Η νέα «καυτή» έκδοση του Civic, το οποίο αναμένεται στις ευρωπαϊκές εκθέσεις του χρόνου, θα είναι το πιο ακραίοType R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για την ιαπωνική φίρμα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, την κίνηση του νέου Civic Type-R θα αναλάβει ένας δίλιτρος κινητήρας i-VTEC της σειράς Earth Dreams Technology της Honda. Με την ιπποδύναμη του να ξεπερνά τους 280 ίππους, αναμένεται να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις. Το νέο τούρμπο μοτέρ πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6 και σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Honda αναμένεται να προσφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
«Η Honda έχει τέσσερις εκδόσεις του μοντέλου Type R – τα Civic, Integra, Accord και NSX. Ο κινητήρας στο νέο Honda Civic Type R υπερέχει όλων σε απόλυτη ισχύ, ροπή και απόκριση κινητήρα», δηλώνει ο Suehiro Hasshi, Large Project Leader του Civic Type R στο Honda R&D. «Αρκετές μηχανολογικές καινοτομίες και βελτιώσεις κάνουν το νέο Civic Type R το απόλυτο αυτοκίνητο για τον οδηγό».
Το νέο Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου μπουτόν «+R» της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode που υπόσχεται την πλέον συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα και μαζί με το νέο σύστημα προσαρμοζόμενων αμορτισέρ τεσσάρων σημείων -Adaptive Damper System, αναμένεται να διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.
«Στο στάνταρ πρόγραμμα, το Civic Type R είναι εξαιρετικά ευέλικτο, ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο με απολαυστική και άνετη επιτάχυνση. Το μπουτόν ‘+R’ φέρνει στην επιφάνεια ένα πιο δυναμικό και σπορ αυτοκίνητο που ανεβάζει την αδρεναλίνη του οδηγού. Η διαφορά στο χαρακτήρα είναι τεράστια. Το ‘+R’ mode είναι ακραίο: Το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για χρήση στην πίστα και αυτό θα εκτιμηθεί από τους πραγματικούς λάτρεις της σπορ οδήγησης» τονίζει ο Hasshi.
Ένα ακόμα παράδειγμα της καινοτόμου φιλοσοφίας της Honda είναι το σύστημα διεύθυνσης «steer axis». Για να υποστηρίξει την ισχύ του δίλιτρου τούρμπο i-VTEC , το εμπρός σύστημα ανάρτησης του νέου Civic Type R περιλαμβάνει αυτό το πρόσθετο μηχανικό σύστημα με δύο βασιλικούς πείρους υποστήριξης. Αυτό ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση και επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τις οδικές ικανότητες του αυτοκινήτου.
Επιπλέον, ένα νέο σύστημα προσαρμοζόμενων αμορτισέρ τεσσάρων σημείων έχει εξελιχθεί ειδικά για το Civic Type R. Αυτό προσαρμόζει αυτόματα τη σκληρότητα των εμπρός και πίσω αμορτισέρ σε κλάσματα του δευτερολέπτου, σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Με αυτό τον τρόπο το Civic Type R θα προσφέρει άνεση στο ταξίδι ενώ θα γίνεται σκληρό και ευέλικτο για πιο σπορ συμπεριφορά.
Το νέο Civic Type R θα ακολουθήσει τα χνάρια των προκατόχων του με 6τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο. Η ομάδα εξέλιξης τάχθηκε υπέρ αυτής της επιλογής για μεγιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης.
«Με το χειροκίνητο κιβώτιο οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν την ταχύτητα που επιθυμούν, για παράδειγμα, κατέβασμα από 5η σε 3η όταν πλησιάζουν σε μία στροφή. Φιλοσοφία του νέου Civic Type R είναι να αποτελεί ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για τον οδηγό, επομένως αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή», εξηγεί ο Hasshi.
Το νέο Civic Type R δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε έτσι ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών. Θα κατασκευάζεται στο προηγμένο εργοστάσιο της Honda στο Swindon, της Βρετανίας, και αναμένεται στις εκθέσεις της Honda μέσα στο 2015.
[Πηγή Honda]