Το νέο Fiat 500 θα είναι έτοιμο το 2016

Το νέο Fiat 500 θα είναι έτοιμο το 2016

Η Fiat δίνει έμφαση στο 500, το αναδεικνύει σε δυνατό της χαρτί και το ανανεώνει.

Οι φωτογραφίες δεν αντικατοπτρίζουν το τελικό σχέδιο, όμως δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά...
Αλλωστε το πλήρωμα το χρόνου έρχεται σιγά-σιγά και το 500 για να σταθεί στην αγορά πρέπει να ανανεωθεί, διατηρώντας όμως το βασικό του DNA.


Σε κάθε περίπτωση δεν αρκεί το όνομα "νέο" για να ξαναμπεί ακόμη πιο δυναμικά στην αγορά το 500, αλλά αυτό πρέπει να ενσωματώνει και ορατές αλλαγές. Ετσι οι φωτογραφίες που βλέπουμε, μολονότι δεν είναι μια επίσημη διαρροή, δεν πρέπει να απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα.

Αρχικά το νέο 500 θα ακολουθήσει την τάση της εποχής σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις και θα είναι μεγαλύτερο από το υπάρχον, τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος, προσφέροντας πιο πλούσιους χώρους για τους επιβάτες του.

Τα φωτιστικά σώματα εμπρός θα υπακούσουν και αυτά με τη σειρά τους στις τάσεις της εποχής και το 500 θα αποκτήσει φώτα ημέρας, ενώ η χρήση LED θεωρείται δεδομένη.


Αλλαγές θα έχουμε και στη σχεδίαση του πίσω μέρους, όπου και εδώ θα δούμε νέα φωτιστικά σώματα, με πιο ευδιάκριτο φωτισμό και τοποθετημένα στις άκρες του αμαξώματος, με την πίσω πόρτα να μεγαλώνει και αυτή και να φιλοξενεί τον λογότυπο της μάρκας και του μοντέλου.


Αέρας ανανέωσης και στο εσωτερικό όπου στοιχεία από το νέο Panda είναι περισσότερο από εμφανή. Ωστόσο, το εσωτερικό του νέου 500 σε τίποτα δεν θα θυμίζει αυτόν του υπάρχοντος μοντέλου, με την μεγάλη οθόνη αφής να δεσπόζει πλέον στο ταμπλό. Η τελευταία θα φιλοξενεί τον έλεγχο όλων των συστημάτων υπακούοντας και αυτή με τη σειρά της στην τάση της εποχής. Η λογική των ψηφιακών οργάνων και των multimedia εφαρμογών έχει εισβάλλει πλέον γαι τα καλά στην αυτοκινητοβιομηχανία και η Fiat δεν θα μπορούσε με τίποτα να της γυρίσει την πλάτη.

Σε ό,τι αφορά εκδόσεις και κινητήρες, είναι πολύ νωρίς ακόμη για να ξέρουμε τι πρόκειται να γίνει. Το σίγουρο είναι πάντως πως θα υπάρχει η κλασική τρίθυρη έκδοση, αυτή που συνεχίζει τον θρύλο του πρωτου 500, αλλά δεν αποκλείεται πολύ σύντομα μετά το λανσάρισμά της να δούμε και άλλες, αφού η Fiat στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν πρόκειται να αφήσει τη ΜΙΝΙ να παίζει μόνη της μπάλα.

Την ίδια στιγμή είναι σίγουρο πως θα δούμε και δυνατότερους και πιο οικονομικούς κινητήρες να φιλοξενούνται κάτω από το καπό του νέου 500.

[Πηγή: Auto Express]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube