Audi F-Tron: Tο supercar του αύριο θα είναι πυρηνοκίνητο

Audi F-Tron: Tο supercar του αύριο θα είναι πυρηνοκίνητο

Το σχέδιο ενός Ρώσου που εισάγει την πυρηνική σύντηξη στην αυτοκίνηση- Πόσο εφικτό στην πράξη είναι αυτό;

Θα μπορούσε ένα αυτοκίνητο να κινείται αιωνίως χωρίς να καταναλώνει καύσιμα και βέβαια χωρίς να ρυπαίνει; Ο Ρώσος σχεδιαστής Grigory Gorin απαντά «ναι» μέσα από ένα πρωτότυπο σχέδιό του, το Audi Mesarthim F-Tron Quattro concept, του οποίου η αρχή λειτουργίας ελάχιστα διαφέρει από αυτήν ενός πυρηνικού εργοστασίου.
 
Όπως φαίνεται και από τα σχέδια, ο αντιδραστήρας και οι επιταγχυντές είναι τοποθετημένοι στο κέντρο, ενώ γύρω τους υπάρχει το υγρό που ψύχει τον αντιδραστήρα και δημιουργεί ατμό. Ο ατμός είναι η κινητήρια δύναμη για τους ατμοστρόβιλους που κινούν ηλεκτρογεννήτριες. Το σύστημα είναι τελείως κλειστό και αυτό θεωρητικά σημαίνει πως δεν υπάρχουν απώλειες, άρα δεν προκύπτει ανάγκη αναπλήρωσης του «καυσίμου». Η αρχή λειτουργίας με άλλα λόγια βασίζεται σε αυτήν της πυρηνικής σύντηξης. Με ελάχιστες ποσότητες υδρογόνου, με άλλα λόγια, μπορούμε να καλύψουμε ενεργειακές ανάγκες με βασικό κέρδος την μη ύπαρξη ρύπων.
 
Το πλαίσιο του Audi Mesarthim F-Tron quattro concept είναι αυτοφερόμενο εκτυπωμένο σε 3D εκτυπωτή. Το μειονέκτημά του είναι πως εκτυπώθηκε γύρω και πάνω από τα λοιπά μηχανικά συστήματα, κάτι που δυσκολεύει την πρόσβαση σε αυτά. Ωστόσο και εδώ ο Ρώσος σχεδιαστής έχει τη λύση, λέγοντας πως αν θες να έχεις πρόσβαση κάπου, απλώς ανοίγεις μια τρύπα, αφαιρείς το συγκεκριμένο κομμάτι και στη συνέχεια τυπώνεις ένα νέο και το αντικαθιστάς.
 
Εξίσου πρωτοποριακό είναι και το σύστημα ελέγχου του οχήματος που ακούει στο όνομα Magnetic Hydro-Dynamic System. Στην προκειμένη περίπτωση μαγνητικά πεδία έλκουν το αυτοκίνητο προς το δρόμο, με την προϋπόθεση βέβαια πως και το οδόστρωμα είναι μαγνητικά ενεργό. Ένα πλεονέκτημα του συγκεκριμένου συστήματος είναι πως λειτουργεί ως ενεργητική ανάρτηση καθώς ρυθμίζει την ένταση της έλξης αυτόματα κάθε στιγμή. 
 
Εντάξει, όλα αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας, όταν ακόμη η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται ακόμη στο αρχικό της στάδιο, όμως ουδείς μπορεί να κατηγορήσει τον Grigory Gorin πως δεν βλέπει λίγο πιο μακριά από όσο όλοι εμείς οι υπόλοιποι... Δυστυχώς (ή ευτυχώς;), μάλλον δεν θα ζούμε όταν και εάν το σχέδιό του υλοιποιηθεί

[Πηγή Behance.net]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube