Αποκάλυψη για το πρωτότυπο της Alpine που ξυπνά μνήμες [videos]
Το εικονιζόμενο πρωτότυπο της Alpine θα περάσει στην παραγωγή το 2017 και θα είναι ένα ελαφρύ και ισχυρό κουπέ που θα κληθεί να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Porsche Cayman και η Alfa Romeo 4C.
H Renault σκοπεύει να αναβιώσει επίσημα την φίρμα Alpine του χρόνου, με ένα ολοκαίνουργιο σπορ κουπέ αυτοκίνητο που θα βασίζεται στο εικονιζόμενο πρωτότυπο, το Alpine Vision.
Το τελευταίο είναι ένα κεντρομήχανο διθέσιο κουπέ που αποκαλύφθηκε σήμερα από τον πρόεδρο της Renault, Carlos Ghosn , σε ειδική εκδήλωση στο Μόντε Κάρλο και θα παρουσιαστεί στο κοινό στην Έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου.
Τα μελλοντικά σχέδια της γαλλικής εταιρείας για την θρυλική φίρμα είναι μεγάλα και δεν θα περιοριστούν σε ένα μόνο μοντέλο. Το κουπέ, που θα παρουσιαστεί στην τελική του μορφή μέχρι το τέλος του χρόνου και θα βγει στις αγορές το 2017, θα ακολουθήσει το 2018 ένα SUV, με επίσης σπορτίφ προσανατολισμό.
Όσον αφορά το εικονιζόμενο πρωτότυπο, οι ιθύνοντες της Alpine περιγράφουν το Vision ως ένα "υψηλών επιδόσεων, κομψό και ελαφρύ αυτοκίνητο εστιασμένο στην οδηγική απόλαυση, στην πιο αγνή εκδοχή της”.
“Για να είναι πραγματικό ένα Alpine πρέπει να έχει και το DNA της Alpine. Να είναι δηλαδή ελαφρύ, γρήγορο και ευχάριστο στη οδήγηση” τόνισε ο Bernard Ollivier, πρώην επικεφαλής της Renault Sport και νυν επικεφαλής της Alpine. “Πιστεύουμε ότι ένα σύγχρονο Alpine πρέπει πρώτα να είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο σε σχεδίαση και τεχνολογία και δευτερεύοντος ένα αυτοκίνητο που θα δείχνει την κληρονομιά του”.
Σχεδιαστικά πάντως, το πρωτότυπο Vision κάνει μια σαφή αναφορά στην κληρονομιά του και συγκεκριμένα στο θρυλικό Alpine A110, όπως φανερώνουν τα διπλά φωτιστικά σώματα και τα “νεύρα” στο πλάι του αυτοκινήτου.
Ελάχιστες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο έγινα γνωστές στη σημερινή παρουσίαση. Ανακοινώθηκε ότι ο κινητήρας που θα εξοπλίζει την έκδοση παραγωγής θα είναι ένας 4κύλινδρος τούρμπο, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμα την χωρητικότητά του. Αν θα είναι δηλαδή ο τούρμπο 1.6 που κινεί και το Clio RS ή κάποια μεγαλύτερου κυβισμού έκδοσή του.
Μη ανακοινώσιμη φυσικά είναι και η ισχύ του, αλλά από τα συμφραζόμενα των ανθρώπων της Renault και της Alpine, πιστεύετε ότι το κουπέ θα κυκλοφορήσει σε δυο εκδόσεις. Τη βασική με περίπου 250 PS και μια πιο σπορ με ιπποδύναμη κοντά στα 300 PS. Και στις δυο εκδόσεις του, ο κινητήρας θα συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Σε επίπεδο επιδόσεων, στόχος της Alpine είναι το κουπέ της να κάνει το 0-100 km/h σε λιγότερο από 4,5’’ και το βάρος του αυτοκινήτου να μην ξεπερνά τα 1.100 kg. Το τελευταίο μάλιστα έχει για τους μηχανικούς της εταιρείας μεγαλύτερη σημασία και από την ιπποδύναμη που τελικά θα έχει. “Η χαμηλή αναλογία βάρους/ισχύς είναι αδιαπραγμάτευτη. Είναι το DNA”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ollivier.
Η καμπίνα του πρωτοτύπου είναι εντυπωσιακή σε σχεδίαση και high-tech, με -στιλ Audi- ψηφιακό πίνακα οργάνων και πλούσια μίξη υλικών, όπως δέρμα, αλουμίνιο και κάρμπον. Φυσικά δε λείπουν και οι αναφορές στο αγωνιστικό παρελθόν της φίρμας, τις οποίες τονίζουν τα μπάκετ καθίσματα και οι ζώνες τεσσάρων σημείων.
[Πηγή: Autocar UK]