Άκυρο το Renault Sport Clio R.S. 16
Η Renault τράβηξε την πρίζα από το πρωτότυπο Clio R.S. 16 που δεν θα δει το φως της παραγωγής, αφήνοντας χώρο στο σπορ μοντέλο της Alpine.
Οι φαν του υποψήφιου και φημολογούμενου προς παραγωγή Clio R.S. 16 μπορούν να προβάρουν ήδη τις πλερέζες τους. Η Renault ανακοίνωσε επίσημα ότι το πρωτότυπο εκρηκτικό χάτσμπακ ποτέ δεν θα μετουσιωθεί σε μοντέλο παραγωγής.
Το R.S. 16 συνδύαζε ένα λαμπερό καλούπι του Clio, με πολεμικούς άξονες εμπρός πίσω και το δίλιτρο μοτέρ του Mégane RS 275 Trophy-R με τους 275 PS. Οι αναφορές υπέθεταν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν μιας πρώτης τάξεως περίπτωση για να ξαναπάρουν οι Γάλλοι πίσω το ρεκόρ των προσθιοκινήτων στο ’Ring –σ.σ το είχε χάσει το Mégane RS 275 Trophy-R από το SEAT Leon Cupra 280 για να επαπανέλθει και να το ξαναπάρει, αλλά από τότε ακολούθησαν τα Honda Type R και VW Golf GTI Clubsport S. Οι φίλοι της Renault Sport, αλλά και η εταιρεία μουρμούριζαν ότι το αυτοκίνητο θα πάρει την άγουσα για τη γραμμή παραγωγής, έστω και σε πολύ περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. Και τούτο, παρά την πιθανολογούμενη τιμή των €45.000 για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο.
Αλλά όλες αυτές οι ελπίδες αποδείχτηκαν φρούδες. Σύμφωνα με το Autocar, το R.S. 16 θυσιάστηκε στο βωμό της αναγεννημένης Alpine και του επερχόμενου σπορ αυτοκινήτου της.
Το στάνταρ Clio RS κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Alpine στη Dieppe (στη Διέππη, ντε), δίπλα στο Clio Cup και στα μονοθέσια της Formula Renault. Και τώρα που πλέον οι εγκαταστάσεις ετοιμάζονται για να υποδεχτούν την καινούργια Alpine, ιθύνοντες της εταιρείας εξέφρασαν τις ανησυχίες τους, σύμφωνα με τις αναφορές, για απόσπαση της προσοχής και πόρων λόγω της κατασκευής του R.S. 16 που θα γινόταν στο χέρι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Renault Clio RS
Εκπρόσωπος της εταιρείας είπε, «Η επιλογή της αναστολής της κατασκευής του R.S. 16 θεωρήθηκε ενδεδειγμένη ύστερα από την έναρξη των εργασιών για την παραγωγή του Alpine. Η τελευταία θα μετέθετε το λανσάρισμα του αυτοκινήτου για το πρώτο μισό του 2018, μεγάλο διάστημα αναμονής για τους πελάτες».
Όταν αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο, οι ιθύνοντες της Renault μιλούσαν για την ελπίδα τους ότι το R.S. 16 θα μπορούσε να αποτελέσει ένα έμβλημα για την ιστορία της φίρμας, όπως έκαναν τα κεντρομήχανα R5 Turbo και Clio V6.
Το R.S. 16 θα μπορούσε να αποδειχτεί ιδιαίτερα καλοδεχούμενο υπό το πρίσμα της χλιαρής υποδοχής του στάνταρ Clio RS με το 1.600άρι μοτέρ τούρμπο και το στάνταρ σασμάν με τα paddles στο τιμόνι. Οι πωλήσεις το τελευταίου πάτωσαν στην παραδοσιακά ισχυρή αγορά της Βρετανίας, αλλά η Renault επιμένει ότι η υποδοχή του ήταν καλή στις νέες αγορές και οι συνολικές πωλήσεις δεν υπέφεραν.
Χωρίς το R.S. 16 στο πρόγραμμα των μοντέλων της, το επόμενο λανσάρισμα της Renault Sport θα είναι το Mégane RS που αναμένεται να αποδίδει 300 άλογα.
[Πηγή Autocar]