Ζυγώνει η ώρα για το νέο Audi RS3 2015

Ζυγώνει η ώρα για το νέο Audi RS3 2015

Το νέο RS3 είναι ελαφρύτερο, ταχύτερο και έχει 5κύλινδρο TFSI 360+ ίππων.

Μετά από ένα καλοκαίρι εξαντλητικών δοκιμών στο παλιό ‘Ring, η κορυφαία έκδοση RS του νέου Audi A3 είναι σχεδόν έτοιμη για τον δρόμο.

Το νέο RS3 διατηρεί τον 2,5λιτρο 5κύλινδρο TFSI της προηγούμενης γενιάς αλλά με αυξημένη ισχύ. Η Audi δεν επιβεβαιώνει ακόμα την ιπποδύναμη της νέας γενιάς, το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι θα αποδίδει τουλάχιστον 20 παραπάνω ίππους από τους 340 της προηγούμενης γενιάς. Ακόμα, ο υπεύθυνος εξέλιξης της Audi, Stephan Reil, ανέφερε ότι ο 5κύλινδρος TFSI είναι πιο ροπάτος και πιο εύηχος από τον 4κύλινδρο της A45 AMG, με όλους τους ανταγωνιστές να δίνουν έμφαση στην αυξημένη ισχύ, αλλά όχι σε έναν ξεχωριστό κινητήρα για αυτές τις εκδόσεις.

Σε σχέση με το S3, το νέο RS3 βρίσκεται 25 mm πιο κοντά στο έδαφος και έχει φαρδύτερα μετατρόχια. Ακόμα, θα προσφέρεται και με έξτρα σπορ εξάτμιση που θα τονίζει ακόμα πιο πολύ την μελωδία του 5κύλινδρου κινητήρα. Όπως όλα τα RS έτσι και αυτό είναι τετρακίνητο, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7άρι ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη s tronic. Ακόμα, η τετρακίνηση είναι ρυθμισμένη να στέλνει, όποτε είναι δυνατό, περισσότερη δύναμη στους πίσω τροχούς για βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών και φυσικά της αποτελεσματικότητας στην σπορ οδήγηση.

Η προηγούμενη γενιά του RS3 είχε φαρδύτερα ελαστικά στους εμπρός τροχούς, 235 εμπρός και 225 πίσω, αλλά η νέα θα διαθέτει ελαστικά διάστασης 235/35 R19 εμπρός και πίσω. Στον πρόσθετο εξοπλισμό όμως θα υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθούν εμπρός φαρδύτερα 255 ελαστικά, που σύμφωνα με τον κ. Reil προσφέρουν πρόσφυση, πιο άμεσες αντιδράσεις και καλύτερο turn-in στις στροφές.

Τα οδικά χαρακτηριστικά του νέου RS3 ευνοήθηκαν και από την χρήση της MQB πλατφόρμας που εξοικονομεί 55 kg σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ η μπαταρία τοποθετήθηκε πίσω για βελτίωση του ζυγίσματος. Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) διαθέτει τρία προγράμματα, με το τρίτο στάδιο που απενεργοποιεί πλήρως το σύστημα να μην ενεργοποιείται με το πάτημα του πεντάλ φρένου, βοηθώντας αυτούς που χρησιμοποιούν το αριστερό πόδι για φρένο.

Στον πρόσθετο εξοπλισμό του νέου hot hatch συναντάμε ακόμα και εμπρός κεραμικά φρένα, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην κατηγορία. Πίσω δεν τοποθετήθηκαν κεραμικές δισκόπλακες γιατί κοστίζουν και δεν χρειάζονται. Στην ίδια λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνεται και η ρυθμιζόμενη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Οι επιδόσεις του νέου RS3 θα είναι ακόμα καλύτερες, με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται από στάση σε κάτι παραπάνω από 4 sec (4,6 sec το προηγούμενο), ενώ σύμφωνα με την Audi γυρνάει 20 sec ταχύτερα το παλιό ‘Ring από την προηγούμενη γενιά.

Το νέο Audi RS3 θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα τον Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, με την εμπορική του καριέρα να ξεκινά το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς.

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube