Υβριδικό το επόμενο VW Golf GTI

Υβριδικό το επόμενο VW Golf GTI

Το επόμενης γενιάς VW Golf GTI θα είναι υβριδικό για καλύτερη οικονομία, λιγότερους ρύπους και περισσότερη απόδοση.

Το επόμενης γενιάς VW Golf GTI θα είναι mild hybrid, για καλύτερες επιδόσεις, πιο εκλεπτυσμένη απόδοση και καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Αντίθετα με τα κλασικά υβριδικά αυτοκίνητα, το βάρος θα δίνεται στην απόδοση και στον θερμικό κινητήρα. Ωστόσο, με τη χρήση ηλεκτρικού συστήματος 48V ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος μέσα στο κιβώτιο θα μπουστάρει τις επιδόσεις του βασικού μοτέρ στο πρόγραμμα λειτουργίας Performance. Το νέο Golf GTI θα είναι το ισχυρότερο που φτιάχτηκε ποτέ.

Αν και απέχουμε τουλάχιστον τρία χρόνια από την παραγωγή του επόμενου Golf GTI, πηγές κοντά στον επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης αναφέρουν ότι ο αρχικός στόχος για την ιπποδύναμη της βασικής έκδοσης είναι τα 265 άλογα της σημερινής έκδοσης Clubsport. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναμένεται να είναι δίλιτρος βενζίνης, όπως και στο σημερινό μοντέλο. Ίσως όμως αντί του κλασικού υπερσυμπιεστή καυσαερίων, αξιοποιώντας το ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V, να υπάρχει ένα ηλεκτρικό τούρμπο το οποίο έχει καλύτερη απόκριση και ροπή χαμηλά αλλά και ευρύτερο φάσμα απόδοσης. Σε ό,τι έχει να κάνει με την μετάδοση της κίνησης, και το επόμενο Golf GTI θα είναι προσθιοκίνητο, με 7άρι DSG κιβώτιο από την  βασική έκδοση.

Η 8η γενιά του Golf εξελίσσεται ήδη για πάνω από ένα χρόνο. Παρά το σκάνδαλο dieselgate και τις βαριές νομικές και οικονομικές του επιπτώσεις, η εταιρεία δηλώνει ότι παραμένει πιστή στο χρονοδιάγραμμα της. Οπότε αναμένεται να δούμε το αυτοκίνητο να παρουσιάζεται στο τελευταίο τρίμηνο του 2019.

Στην 7η γενιά Golf που παρουσιάστηκε στο Los Angeles Auto Show η VW χρησιμοποιεί ένα διπλό ηλεκτρικό κύκλωμα 12V για το νέο και οικονομικό 1.5 TSI Evo που αποδίδει 150 άλογα και 25,5 kgm. Το μοτέρ αυτό επωφελείται του συστήματος ACT που απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους όταν η απαίτηση σε φορτίο δεν είναι μεγάλη. Εφαρμογή που κατά τη VW κατεβάζει τη μέση τυποποιημένη κατανάλωση σε κύκλο NEDC στα 4,9 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 στα 110 g/km. Μια ακόμη πιο οικονομική έκδοση του ανανεωμένου VW Golf είναι αυτή του 1.5 TSI Evo με τα 135 άλογα και τα 20,5 χιλιογραμμόμετρα που κατεβάζει την κατανάλωση για την ίδια τυποποίηση κατά 0,3 lt/100 km, στα 4,6 lt/100 km. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι το 1.500άρι μοτέρ διαθέτει στάνταρ χαρακτηριστικό λειτουργία «επεκτεινόμενου coasting» που το σβήνει τελείως μόλις ο οδηγός πάρει το πόδι του από το γκάζι, εξοικονομώντας επιπλέον 0,4 lt/100 km, κατά πώς λέει η VW. Αυτές τις λύσεις εξελίσσει στο επόμενο στάδιο η εταιρεία με το νέο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το πλαίσιο, τόσο το Golf MkVII όσο και η 8η γενιά βασίζονται σε εξελίξεις της πλατφόρμας MQB. Η Volkswagen υποστηρίζει ότι στο αυτοκίνητο του 2020 θα έχει εξοικονομήσει ακόμη 50 κιλά, με ακόμη πιο εκτεταμένη χρήση ελαφρών κραμάτων στην βασική δομή. Ο σχεδιασμός γίνεται υπό τις οδηγίες του Michael Mauer, επικεφαλής σχεδιασμού της παρούσας γκάμας της Porsche. Και οι βασικές γραμμές έχουν διαμορφωθεί. Χαρακτηριστική είναι η λεπτή μάσκα που τονίζει το πλάτος, με λεπτά τριγωνικά μοτίβα, τριγωνικά φώτα, μικρότερα από του σημερινού μοντέλου και τεχνολογία LED. Λέγεται ότι το νέο αυτοκίνητο θα έχει τονισμένες αψίδες τροχών, σημαντικά αλλαγμένο προφίλ και φαρδιές πίσω κολόνες. Η VW προγραμματίζει τρεις τύπους αμαξώματος. Μία 3θυρη, μία 5πορτη και μία station wagon. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες μιλούν κάνουν λόγο για διακοπή της cabriolet έκδοσης. Θα αυξηθεί το μεταξόνιο και ο πίσω πρόβολος, και ελαφρώς τα μετατρόχια εμπρός και πίσω. Όπως και η εξωτερική σχεδίαση, έτσι και στην καμπίνα η εικόνα θα είναι οικεία και αναγνωρίσιμη ως Golf. Η βασική έκδοση θα έχει αναλογικά όργανα, αλλά στις πλουσιότερες εκδόσεις θα διατίθεται η ψηφιακή οθόνη αναπαράστασης τους με γραφικά.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube