Ξεκίνησαν οι δοκιμές στο δρόμο για τα ηλεκτρικά Mercedes-Benz

Ξεκίνησαν οι δοκιμές στο δρόμο για τα ηλεκτρικά Mercedes-Benz

Σύμφωνα με κατασκοπευτικές φωτογραφίες, τα προγραμματισμένα για το 2019 ηλεκτρικά Mercedes-Benz πέρασαν στη φάση δοκιμών στο δρόμο.

Υπάρχει ένα κομβικό σημείο στην εξέλιξη κάθε νέου αυτοκινήτου.

Είναι η στιγμή που περνάει από το «χαρτί» και την οθόνη του υπολογιστή, στο ρεαλισμό του δρόμου.

Σε αυτό ακριβώς το σημείο βρίσκεται αυτή την περίοδο η νέα γενιά των ηλεκτρικών Mercedes-Benz, τα οποία θα πατάνε στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα EVA.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το Mercedes-Benz Generation EQ φωτίζει το Παρίσι με 408 PS [video]

Οι κατάσκοποι, κατέγραψαν στο φακό τους δύο «μουλάρια» εξέλιξης, καμουφλαρισμένα κάτω από το αμάξωμα μιας GLC και μιας GLC Coupé.

Το πρώτο μοντέλο της συγκεκριμένης οικογένειας, ουσιαστικά θα είναι ένα τετρακίνητο crossover που θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Audi e-tron quattro, τη Jaguar E-Pace και το Tesla Model X.



Η επιβεβαίωση σχετικά με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης των εικονιζόμενων αυτοκινήτων, έρχεται από τρεις πλευρές. Η πρώτη είναι εκείνη των φωτογράφων που δήλωσαν ότι δεν ακουγόταν θόρυβος κινητήρα από τα δύο αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στη Βρέμη θα κατασκευάζονται τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz

Η δεύτερη, είναι μια φωτογραφία της μιας GLC με ανοιχτό το καπό, κάτω από το οποίο φαίνεται περισσότερος άδειος χώρος σε σχέση με τα αυτοκίνητα με συμβατικό κινητήρα που έχουμε οδηγήσει.



Η τελευταία απόδειξη, είναι αφενός η ύπαρξη αυτοκόλλητου που μαρτυρά την ύπαρξη συστήματος υψηλής τάσης στο αυτοκίνητο, αφετέρου το γεγονός ότι οι απολήξεις της εξάτμισης είναι καλυμμένες με πάγο, άρα κρύες. Κι αυτό είναι κάτι που μόνο σε ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να συμβεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC

Σε πλήρη ανάπτυξη, η συγκριμένη οικογένεια μοντέλων της Mercedes-Benz θα περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα. Τουλάχιστον για το πρωτότυπο των μοντέλων που έχει ήδη παρουσιαστεί στο προηγούμενο σαλόνι του Παρισιού, το σύστημα κίνησης θα αποδίδει 408 ίππους και θα προσφέρει ενεργειακή αυτονομία για 500 km. Θα υπάρχει δε και η δυνατότητα για κίνηση 100 km με μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube